Ga naar inhoud

Linsje : 3 februari 2012 : Dr. Koopmann : Bergman Kliniek


Aanbevolen berichten

ha meiden,

Ik ben zo blij nog 2 nachtjes slapen en dan is het zover dan mag ik onder het mes haha :D..

Ik ben totaal nog niet zenuwachtig,

ik kan ook echt nog niet geloven dat het vrijdag al gaat gebeuren heel raar.

Maar ik denk op de dag zelf dat ik dan heel zenuwachtig gaat worden wat het is natuurlijk wel heel spannend

en ben ook zo benieuwd hoe het gaat worden!!

Ik wordt om kwart over 12 geopereerd whoeehoee,

lijkt me best eng als je de operatiekamer in gaat en dan wordt je onder narcose gebracht oeee spannend haha :$

ben nog nooit geopereerd dus dat lijk me toch best wel eng hihi.

Ik hou jullie op de hoogte ik zal na mij operatie een verslag je schrijven hoe de dag is verlopen.

Groetjes Linsje Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoe dichter mijn BVK in zicht kwam, hoe zenuwachtiger ik werd. Ik was ook nog nooit geopereerd, dus was best bang voor de narcose en operatie zelf. Maar.. ik heb er nauwelijks iets van meegekregen! Was binnen een paar seconden al van de wereld. Dus dat valt heel erg mee hoor!

In ieder geval al heel veel succes en sterkte! :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi liesje,

wat spannend dat je vrijdag al aan de beurt bent herken dat geen zenuwen hebben en het gevoel hebben dat het niet echt is heel erg, ik had dit ook en ben ook op de dag van de operatie niet zenuwachtig geweest maar ik werd ook al om 8 uur geholpen! Maar het valt allemaal hartstikke mee hoor voor je het weet ben je weer wakker en heb je boobies! Alvast veel succes vrijdag, kijk uit naar je verslagje

Liefs

Oeps typfoutje ik bedoel natuurlijk linsje :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Linsje, alvast veel succes voor vrijdag. Benieuwd hoe je het allemaal gaat ervaren! Ik word een week later, de 10e geopereerd, ook spannend.. Gaat snel, maar bij jou nog sneller. Waar en door wie word je geopereerd en hoeveel cc e.d.?

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ schuimblokje :

Oeeh leukk wat spannend he een kwartiertje later als mij, en ben je al een beetje zenuwachtig of valt het best mee ?

waar ga je het laten doen en wat ga je nemen ? Xx

@ erika :

hahah je typfoutje had ik niet eens gezien als je het niet gezegt had :P.

ja gek is dat he, nou ik ben benieuwd of ik op die dag ook zenuwachtig zal worden.

ik moet zeggen ben vrij nuchter der in en heb zo iets van ik zie het wel, ik kan me wel druk gaan maken maar daar schiet je ook niets mee op.

maar toch vind ik het ergens wel heel spannend haha!!

en dat lijk me zo fijn dat je weer wakker wordt en alles is weer voorbij en dan heb je ineens booobieees yeeaahh hahah :D !!

Dankjee well, het verslagje volgt nog :D Xxx

@ Lady 1984 :

Dankje wel, ja ik ben zelf ook heel erg benieuwd hoe ik het die dag gaat ervaren..

Ohww voor jou ook spannend zeg =). ja het gaat zo snel voor dat je het weer is het zover.

kan het nog steeds niet geloven dat het vrijdag al gaat gebeuren haha!!

Ik wordt geholpen bij bergman kliniek in Den Haag bij PC koopman, ik heb nu een 70 a cup en ik ga naar een grote C ik krijg 350 cc, midium profiel, daul plane !!

Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oooooh, spannend hoor!! :D Dat van die zenuwen herken ik wel! Maar voor je het weet is het zo ver en op die dag gaat alles heel snel en ben je onder narcose en weer uit de narcose voor je het weet ;)

Heel veel succes en ik ben ook heel benieuwd naar je verslag :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je hebt ze!!! Gefeliciteerd met je nieuwe boobies!!

Rust goed uit nu.

Ben benieuwd naar je verslagje... Volg je topic van het begin, ik krijg 1 maart 360 dual plane en ben dus benieuwd.

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gefeliciteerd met je nieuwe boobies meis, hoop dat je een goed herstel heb en ik kijk uit naar je verslagje! Hoop dat je tevreden ben! Nou doe maar lekker rustig aan en laat je goed verzorgen :D

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

HallOww allemaal..

zo ben weer een beetje bij gekomen na de operatie dus ik kom hier even mijn verslagje schijven hoe mijn dag verlopen is..

Om 11 uur zijn wij van huis gegaan om optijd bij de kliniek te zijn ik moest kwart voor 12 aanwezig zijn,

we waren er om half 12 dus optijd gelukkig =).

Ik mocht samen met mijn vriend plaats nemen in de wachtkamer en daar zaten we dan hihi saampjes te wachten,

tot daar had ik nog steeds geen zenuwe het viel me best mee ik voelde me hart wel iets sneller kloppen vond het toch best spannend allemaal. maar was er vrij nuchter onder allemaal.

Toen kwam de zuster ons halen en bracht ons naar mijn kamertje waar ik me spullen neer kon zetten en me daar kon om kleden,

daar lagen dan me operatie schort, slofjes en me mutsje die ik over me haar moest doen ik me opgekleed en aan gedaan, en toen kwam ze later alles uitleggen hoe het allemaal verder van start zou gaan..

Daarna nog even voor foto's gemaakt en toen moest ik wacht op dr Koopman.

Die kwam later ook aan weer even kennis gemaakt en nog even alles door genomen wat we gingen doen voor de operatie: Daul plane 350 cc midium profiel.

Daarna moest ik nog even wachten op de anesthesist daar nog even kennis mee gemaakt en die kwam ons vertellen dan ik om 12 uur geholpen een kwartiertje eerder als gepland dat was mooi.

me schatje mocht helaas niet wachten want ik moest na de operatie 4 uurtjes nog daar blijven en als het beter zou gaan zou ik iets eerder weg mochen. dus die was lekker naar huis gegaan toen ik naar de operatie kamer geholpen werd.!!

nou daar ging ik dan naar de operatie kamer even afscheid genomen van me ventje, en dan kon ik dan gaan liggen op de operatie tafel daar lag ik dan haha.. was best koud werd goed warm gehouden badjas over me heen, toen gingen ze even plakkers op me rug plakken, daarna kreeg ik me infuus in me hand geprikt viel allemaal hardstikke mee ging allemaal goed.

En toen zei de anesthesist we gaan nu een pijnstiller aanbrengen dus je zal je een beetje zweverig gaan voelen en toen zei die voel je al wat ik zei jaa ik voel me nu een zweverig hij zei dan gaan we nu je narcose geven en dan ben je binnen een paar seconde weg, ga maar lekker slapen alles komt goed en tot zo en ik zei tot zo en weg was ik haha dat was heel vreemd.

Vervolgens lag ik weer op me kamertje na de operatie tot 3 x toe riep de zuster mvr van der windt wakker worden en ergens in de verte hoorde ik wel wat maar drong niet echt tot me door, toen dacht ik oohh ja ik moet wel even wat terug zeggen dus ik zei jaa ik ben wakker. en toen ben ik eigenlijk meteen weer in slaap gevallen ik was nog heel erg suff.

uurtje later kwam de zuster weer kijken en toen was ik wel bij gekomen van de narcose toen heeft ze even de tv voor me aan gedaan en heb ik lekker tv gekeeken. ik voelde me helemaal prima toen ik wakker werd nergens last van de pijn viel me hardstikke mee gelukkig maar. na een uurtje kreeg ik lekker thee met verschillende koekjes en ontbijtkoek en een fles je water. dat heb ik allemaal op had wel trek haha..!!

Toen ging de zuster mijn vriend bellen en ik hoorde der zeggen dat hij me half 5 5 uur op mocht halen, later kwam ze weer even bij me deed ze me bedje een stukje omhoog en toen gingen we naar me BOOBIES kijkee Ohww en wat was ik blij en watt zijn ze mooi geworden helemaal blij meee jeeeeeeej eindelijk TIETEN dacht ik en precies zo als ik ze hebben wil helemaal tOppieee whoeehoee..!

later kwam dokter Koopman ook nog even kijken en die zei ook nou meid ze zien er mooi uit hoe voel je je. ik zei ja super het is me heel erg mee gevallen en vind ze prachtig geworden. waar hij opzei je ziet er goed uit je mag van mij een uurtje eerder naar huis. dus mocht om 4 uur naar huis. de zuster weer mijn vriend opgebeld dat ik eerder naar mocht hij gelijk van huis gegaan want het had natuurlijk gesneeuwd dus het was een gekke huis op de weg hij in de filleee =( dat was well balu maar hij was optijd.

Later mocht ik dus gaan plassen wat moest zo nodig dus voorzichtig omhoog gekomen na zon lange tijd liggen zat ik dan aan het randje van me bed. poeeeh ik werd toch een beetje eng in me buik toen zei de zuster ben je duizelig ik zei nee dat niet en toen kwam het toch ik werd wat duizlig ben weer even terug gaan liggen kreeg een dextro en later weer geprobeerd rustig te zitte maar moest zo nodig plassen het moest er uit we verzichtig naar de wc gelukkig was tie gelijk om de hoek. ik naar de wc zat ik dan op de wc werd ik me toch eng zeg jeetjee ik hoorde alles vaag om me heen werd spier wit zag ik in de spiegel en helemaal duizelig werd ik, ik was klaar voorzichtig me slipje om hoog gedaan en me vast gepakt bij de deurkruk nou het ging echt niet goed zag helemaal zwart voor me ogen. dus ik riep zuster zuster en weg was ik. toen ik wakker werd zat ik op de grond voor de wc helemaal beroed en duizelig koud was handje in me nek diep in en uit ademen en daarna toen het eenmaal ging weer voorzicht omhoog gegaan en weer naar me bed gebracht, toen ik eenmaal op bed lag ging het weer goed. en toen mocht eindelijk me schatje bij me komen die was zo nieuwschierig en hij vond ze super mooi geworden haha helemaal blij..!! Maar ondanks dat is alles echt super mee gevallen zou het zo weer doen =)

Vanacht heb ik het wel heel zwaar gehad moeilijk geslapen de pijn trok ook helemaal door naar me rug niks hielp paracetamol niet diclofinac ook niet toen is me schat s nachts om 4 uur naar de aphotheek gegaan om tramadol te gaan halen die ik voor geschreven had gekregen van de kliniek en heb ik die in genomen en om 5 uur ging ik weer slapen en na een half uurtje toen ik die in had genomen ging de pijn zakken dat voelde goed en heb daarna gelukkig lekker verder geslapen. en tot nu toe is de pijn wel verdraagbaar het gaat helemaal goed. het voelt natuurlijk wel wat stijfje aan net of dat je hele erge spierpijn heb zo voelt het maar ik kan der mee door. en hoop dat het met de dag minder wordt.

Nou meiden dit was mijn verslagje het is aardig wat om te lezen maar moest het even met jullie delen haha :D

maar hoop dat jullie het leuk vonden om gelezen te hebben =).

Ik ga nog even lekker uitrusten.

DOeiidOeii Xx Linsjeeee

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hee meis, wat vervelend dat je vanacht zoveel pijn had, wel mazzel dat je vriend naar de apotheek kon bij ons is die echt niet open 's nachts! Hoop dat t nu wat beter te doen is! Laat je maar lekker verwennen en doe rustig aan!

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dankje julliee wel allemaal voor jullie lieve berichtjesss (K)

@ erika

De pijn is nu in ieder geval een heel stuk minder gelukkig draag baar,

ik hoop dat het vannacht ook zo blijf dat het niet erger wordt.

ik neem voor het slapen gaan weer een tramadol dus dan zal ik vast wel weer goed slapen.!!

maar voor de rest gaat het goed hoorr =) ..

jaa ga ik zker doen en laat me lekker verwennen, me mannetje zorg goed voor me dus dat komt helemaal goed.

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

haa bb =)

Dankjee wel, jaa het ging helemaal super ben der echt hardstikke blij mee.

jaa indd ik denk toch ook onbewust alles bij elkaar spanning enz.

vannacht heb ik goed geslapen gelukkig heb gelukkig geen erge last mee gaat helemaal goed zo:D.

Dankjee komt helemaal goed.

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Linsje, gefeliciteerd met je boobies,

goed om te lezen dat de pijn weer wat minder is gelukkig.

Wel schrikken zeg als je flauw valt, pfff

Lieve vriend die 's nachts voor je naar de apotheek rijdt, echt heel lief, heb je mooi geluk mee!

Ben zo benieuwd naar het resultaat :)

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

ha lady 1984 ..

Dankjee wel ben der super blij meee:D,

ja ben ook wel blij hoor dat het weer minder is het valt allemaal best mee.

ja indd maar was snel weer bij hoor kom ook omdat je heel de tijd gelegen heb en dan ga je ineens zitten en lopen want moest

natuurlijk plassen. en een legen maag alles bij me elkaar denk ik gwn.

ik ga dalijk me tape er afhalen ohww ben zo benieuwd hoe dat gaat hoop niet dat het heel erg pijn gaat doen maar wel zullen zien.

jij mag ook bijna he nog 5 dagjes slapen :D leeeeuk hoor.. ben je al zenuwachtig?

Xx linsje

Link naar reactie
Delen op andere sites

ha lady 1984 ..

Dankjee wel ben der super blij meee:D,

ja ben ook wel blij hoor dat het weer minder is het valt allemaal best mee.

ja indd maar was snel weer bij hoor kom ook omdat je heel de tijd gelegen heb en dan ga je ineens zitten en lopen want moest

natuurlijk plassen. en een legen maag alles bij me elkaar denk ik gwn.

ik ga dalijk me tape er afhalen ohww ben zo benieuwd hoe dat gaat hoop niet dat het heel erg pijn gaat doen maar wel zullen zien.

jij mag ook bijna he nog 5 dagjes slapen :D leeeeuk hoor.. ben je al zenuwachtig?

Xx linsje

heeey!!

Leuk verslag!

Hoe ging het met het tape, datvond ik nog het ergste van alles hihi

groet jen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.