Ga naar inhoud

Ervaringen Bergmannkliniek Heerenveen.


sabiene

Aanbevolen berichten

Graag zou ik nog wat ervaringen willen horen over de Bergmannkliniek Heerenveen. Ik heb nml. al een afspraak met dr. vd Lei, hij schijnt een goede PC te zijn, ook over hem wil ik graag nog wat ervaringen horen en ook over dr van Dam.

Bij mij word het een wissel van implantaat, omdat ik onder de pechvogels behoor die PIP implantaten hebben gekregen, niet bij deze kliniek hoor, maar in Thailand waar ik destijds woonde.

Blijf je na een BV of wissel ook een nachtje in de Bergmannkliniek?????

Mijn BV heb ik ondergaan in Thailand waar ik destijds woonde en daar was het gebruikelijk dat je 2 nachtjes in het ziekenhuis bleef.

De pijn na de operatie is me vreselijk tegen gevallen en ik ben geen mietje, al had het gemoeten ik kon 's avonds op de dag van de operatie niet uit bed komen van de pijn hoe graag ik ook wilde want ik wilde niet op de po plassen maar het moest uiteindelijk wel want ik kon zelfs met hulp niet omhoog komen.want maar ik verging van de pijn als ik me bewoog, alsof een vrachtwagen over mij heen gereden was.

Ik heb een dual plane operatie gehad met 270 cc high profile onder de spier via de oksel, ze zouden eerst 290cc plaatsen maar die kon de pc er niet eens in krijgen omdat mijn spieren zo vreselijk strak waren, misschien dat ik daardoor zoveel pijn heb gehad.

Heb je bij een wisseling van implantaat net zoveel pijn of is het minder omdat de spieren al opgerekt zijn.

Graag jullie reactie's

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo,

Heb geen ervaring met de kliniek waarover jij het hebt, maar wel met een wissel.

Had eerst 265 achter de spier via de oksel, wissel op zelfde manier naar 500 cc.

Pijn was 10000000 keer minder dan de eerste keer, bij mij na 2 dagen zo goed als verdwenen.

Dus no panic....

Veel succes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zijn je nieuwe implantaten weer via de oksel geplaatst dan???ik dacht dat dat niet kon, heb ik wel eens gelezen. Op zich mooi dat het bij mij ook weer via de oksel zou kunnen want dan zie je het litteken niet, hoewel je amper iets van mijn litteken ziet.

Artsen doen het vaak liever via een snede in de huidplooi vertelde de PC die mij destijds opereerde omdat je dan meer zicht hebt en er beter bij kan, via de oksel moet je meer op het gevoel werken daardoor doen pc het liever via een snede in de borstplooi.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja klopt, ik lees hier ook dat de meeste het via de borstplooi doen. De mijne werkt echter meestal via de oksel en heeft zo inderdaad hetzelfde lidteken gebruikt, vond ik best wel ok; niets aan me boobs zelf :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb alleen nog maar en consult gehad bij de Bergman Kliniek in Heerenveen. ( dr. Cromheecke) ik vond de kliniek netjes, mooi en schoon. Het personeel zeer behulpzaam.

Ik heb mijn operatie ook bij ze gepland. omdat ik er zeker van ben dat ik daar in goede handen ben. Ik kreeg een informatie pakket mee. Daar stond in dat een nacht slapen na een vergroting niet nodig is.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat balen dat je bij de PIP-gedupeerden hoort zeg :( Heb je ook klachten of laat je ze preventief verwijderen?

Ik ben een week geleden in Heerenveen geopereerd, door dr. Cromheecke. Het is een hele mooie, schone kliniek en de mensen zijn er erg aardig. Ook kreeg ik heel veel informatie en heel veel gelegenheid vragen te stellen (ik heb 2 consulten gehad). Voor vragen zijn ze 24 uur per dag te bereiken, wat erg handig is na een operatie.

Uit de narcose komen doe je op een zaaltje waar ook andere mensen kunnen liggen en waar ze je in de gaten kunnen houden. Verder bijkomen doe je in je eigen privé-kamertje. Oh, en de operatietafel is verwarmd, dat is mij nog het meeste bijgebleven, want dat vond ik blijkbaar erg indrukwekkend :P:D

Na de operatie kreeg ik een tasje mee met spullen: littekenzalf, zalf voor de huid (i.v.m. het oprekken) en een masker voor je gezicht. Dat is natuurlijk ook altijd handig ^_^ Ook krijg je een beha en evt. een martelband mee van de kliniek.

Ik kwam rond 09:30 bij, maar ben tot 13:30 in de kliniek gebleven, omdat ik me niet zo goed voelde na de narcose. Daar overnachten doen ze volgens niet met een BV (misschien wel als je ook een borstlift krijgt, maar dat weet ik dus niet). Met de chirurgen die je hebt genoemd heb ik verder geen ervaring...

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...

Tijdje niet op het forum geweest, dank voor jullie reactie's.

Ik heb morgen 22 feb. mijn 1ste consult bij Dr. vd Lei van de Bergmannkliniek Heerenveen. Ik heb eigenlijk geen klachten, maar ik denk dat het beter is om ze(de pips) preventief te laten verwijderen.

Ik heb wel getwijfeld of ik wel weer nieuwe zou laten plaatsen, je leest soms zulke enge verhalen op het forum, maar ja dat zal er ook wel niet fraai uitzien,. Voor de BV amper een a cupje, dus dan word ik weer model strijkplank.

Ik heb ook wel gelezen over het inspuiten van eigen lichaamsvet, maar de resultaten op de lange termijn vallen tegen geloof ik..

ik hoorde dat er een wachttijd is van 4 tot 6 weken voor je geopereerd kan worden klopt dit??

Dat jij 4 uur na 4 uren alweer naar huis kon, wel snel zeg, had je niet veel pijn dan???

Bij mijn 1 ste BV had ik erg veel pijn na de operatie en kon echt niet uit bed komen dezelfde dag, vreselijk ondanks de morfine, geven ze je dan veel pijnstillers na de operatie, zodat je weer snel naar huis kan dan???

groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...

Tijdje niet op het forum geweest, dank voor jullie reactie's.

Ik heb morgen 22 feb. mijn 1ste consult bij Dr. vd Lei van de Bergmannkliniek Heerenveen. Ik heb eigenlijk geen klachten, maar ik denk dat het beter is om ze(de pips) preventief te laten verwijderen.

Ik heb wel getwijfeld of ik wel weer nieuwe zou laten plaatsen, je leest soms zulke enge verhalen op het forum, maar ja dat zal er ook wel niet fraai uitzien,. Voor de BV amper een a cupje, dus dan word ik weer model strijkplank.

Ik heb ook wel gelezen over het inspuiten van eigen lichaamsvet, maar de resultaten op de lange termijn vallen tegen geloof ik..

ik hoorde dat er een wachttijd is van 4 tot 6 weken voor je geopereerd kan worden klopt dit??

Dat jij 4 uur na 4 uren alweer naar huis kon, wel snel zeg, had je niet veel pijn dan???

Bij mijn 1 ste BV had ik erg veel pijn na de operatie en kon echt niet uit bed komen dezelfde dag, vreselijk ondanks de morfine, geven ze je dan veel pijnstillers na de operatie, zodat je weer snel naar huis kan dan???

groetjes

Hey sabiene!

opzich zijn er bijna geen wachttijden bij de bergmankliniek en kan je snel terecht.

hoe is je consult gegaan? en wanneer mag je worden geopereerd?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo Sabiene,

Welkom hier!!

Ik lees net even mee. Dat je morfine kreeg na je BV sta ik helemaal versteld van....volgens mij zijn ze niet echt secuur met je geweest....

Maar goed, ik denk dat het je dit keer wel mee zal vallen!

Succes met je wissel

groeten Roling

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo Sabiene,

Welkom hier!!

Ik lees net even mee. Dat je morfine kreeg na je BV sta ik helemaal versteld van....volgens mij zijn ze niet echt secuur met je geweest....

Maar goed, ik denk dat het je dit keer wel mee zal vallen!

Succes met je wissel

groeten Roling

Hey Roling ,

Ja ik kreeg ook morfine daar na me operatie.

maar werd er heel duizelig van

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 years later...

Vandaag iemand gesproken die een bv heeft gehad via diana gabriels. Ze was erg tevreden en ook mooi resultaat. Heb haar op Google gezocht maar kwam geen echt leuke resultaten tegen. Mooie prijs dat wel maar ga toch liever ook naar Heerenveen. Dan maar meer betalen maar ze staan wel erg goed bekend. Bezuinigen op zoiets serieus doe je ook niet.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.