Ga naar inhoud

Karin79 : 18 juli 2009 : Dr. van Onselen : ACCZ


Aanbevolen berichten

Kan iedereen hier enkel in alles bijtreden .

Natuurlijk doet het pijn , we wilden je niet te bang maken :rolleyes:

Heb ook dikwijls gedacht 'waar ben ik aan begonnen' maar achteraf is 't waard geweest !

Rechtzitten is minst pijnlijk dus beter niet teveel in de zetel hangen overdag . Op 't gemakske een wandelingetje , wat frisse lucht én afleiding zoeken . Kop op meid enne ... slikken die pijnstillers :38:

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi meiden!

daar ben ik dan...dag 2 po.

Allereerst bedankt voor alle berichtjes!

De operatie is goed gegaan en de nieuwe boobs zijn nu al erg mooi, ik denk dat het straks precies wordt zoals ik het graag wilde.

Ik kan mijn armen nog steeds niet gebruiken ( ben nu staand aan het typen ) omdat de spieren bij mijn oksels nog steeds heel pijnlijk zijn, ook het ademhalen wil niet echt lekker lukken. Maar goed we bijten gewoon door he.... Ik kan nog geen glaasje drinken optillen helaas :wacko:

Gelukkig helpt mijn schtaje me overal bij!!

Soms heb ik de indruk dat ik een te kleine bh aangemeten heb gekregen want zodra ik hem wat losser doe trekt alle pijn weg en ik kan mijn armen wel gebruiken en ook zelfstandig omhoog komen... iemand van jullie ervaring hiermee, dat met die armen bedoel ik dan ???

Hier even een kort verslagje:

Ik ben zaterdag om 9.45 uur geopereerd, om 10.45 kwam ik weer bij en zat mijn liefje al naast mijn bed.

Na een minuut of 5 ging het ineens mis, voelde me niet lekker worden en ben weggevallen, mijn bloeddruk was extreem laag en ik had nog maar een hartslag van 25... Manlief werd uiteindelijkweggestuurd en 6 man personeel hebben me weer bijgebracht.

Ik heb extra zuurstof en pijnmedicatie gekregen waarna ik weer bijkwam! Het enige wat ik me er nog van kan herinneren is dat ik steeds maar bleef zeggen ICH KAN NICHT TIEF ADEMHALEN, wist het duitse woord voor ademhalen niet meer....hihii.

Ik schijn ook vloeiend Duits te hebben gesproken tegen de anestheasisten terwijl ik dacht dat dat zoveel jaar na na de middelbare school wel weggezakt zou zijn!! Waar een narcose al niet goed voor is he :152:

De rest horen jullie nog wel, ga nu weer even rustig zitten! Oh ja, ik heb een BH 70C aangemeten gekregen.

Liefs, karin.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Karin,

haha..je beste duits gesproken ^_^

Bij mij voelde alles erg "blauw" aan, mijn ribben, borstbeen, enz..

Je vriend zal wel verschoten zijn?

Ik werd ook eventjes onwel, al mijn spanning kwam eruit.

Laat je maar goed verzorgen,

knuf :116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Karin,

Fijn dat je nu al zo tevreden bent! Het wordt vast alleen maar mooier.

Wel eng wat er gebeurd is na de narcose zeg :o Voel je je nu wel goed? Je man zou wel ontzettend geschrokken zijn toen dat gebeurde..

Dat met de armen herken ik niet, maar ik kan me pas sinds vandaag wat opdrukken, dus dat lukte mij dan weer niet. Doet dat niet pijn bij jou?

Ik durf niet zo goed mezelf omhoog te drukken want volgens mij mag dat ook niet, kjik maar uit en niet teveel al op die spieren leunen hoor. Laat je maar verwennen :D

Sterkte en veel succes met alles!

:116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Karin,

Nog gefeliciflapstaart met je nieuwste aanwinst! :101: Herkenning bij alles wat je beschrijft. De eerste dagen (lees weken) :blush: waren voor mij ook heel zwaar en verschrikkelijk pijnlijk. Ook de strakke band moest ik dragen voor 7 weken dag en nacht. Het heeft me allemaal geholpen bij hoe het er nu uitziet. Ik sta met mijn topic bij de prothesewisselmeiden en heb er dus al 2 borstvergrotingen op zitten. Ben nu ruim 3 maanden verder en het gaat stukken beter, maar het begin?! Pfff.... Ook het benauwde gevoel, het bijna geen adem kunnen halen, de pijn in mijn bovenrug precies in het midden door naar voren tussen mijn borsten in, veeeeeel pijn gehad.... Maar het wordt minder en minder, mooier en mooier. Maar geduld is wel heel belangrik bij de vergrotingen.

Heel veel sterkte :116: en lees maar waar je kunt op het forum, het helpt je er vast doorheen.

Liefs! Pat :119:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Pat,

bedankt voor je berichtje. Ik dacht echt dat ik de enige was die zoveel pijn aanvaard als die bh aan is. Het is kut om te lezen dat het bij jou weken heeft geduurd...maar goed.

Onvoorstelbaar dat je 't nog een keer hebt gedaan.

gr. Karin

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Karin,

Bij iedereen is het weer anders, ik heb de band heel lang moeten dragen maar de bh maar 2 dagen. Dit omdat mijn spier en al helemaal de protheses heel ver omhoog zaten. Door de strakke band moesten die naar beneden worden gedrukt en dat is gelukt. Bij mij was de 2e borstvergroting na 11 jaar en dit moest vanwege het niet meer zo fraai ogende resultaat van de eerste bv en omdat het na 11 jaar nodig was te wisselen.

Waarom het bij mij zo'n pijn deed is denk ik omdat het een dubbele ingreep was; namelijk de oude protheses eruit en de nieuwe geplaatst maar ditmaal niet voor de spier maar dual plane. Ik heb veel gehad aan het lezen en schrijven op t forum en moet zeggen dat na die weken van pijn en emoties het er steeds beter uit ging zien. Dat zal voor jou net zo zijn. Maar nogmaals voor iedereen is de pijn weer anders. Vwb de bh er zit nog veel vocht etc. Probeer als je denkt dat de band te strak zit een tussenstukje te krijgen zodat je de onderwijdte wat comfortabeler kunt maken?

Het ergste heb je achter de rug zodadelijk. Dat zijn toch wel de eerste dagen.

Greetz, Pat

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi Listy,

Thanks voor het compliment, je moet er iets voor over hebben maar ik verwacht dat ze echt heel mooi zullen zijn straks!

Hoi Pat,

Ik had je topic al eens gelezen en ook je foto's bekeken dus ik begrijp heel goed dat je nog een keer wilde maar dan blijft het toch bewonderenswaardig...

je had er ook voor kunnen kiezen om de huid te liften en niks meer te doen verder! Maar zoals het er nu allemaal uitziet **WOW**

Vandaag voel ik me stukken beter, gisteren wat zwaardere medicatie van mijn huisarts gekregen (en spierverslappers) waardoor alles nu wat rustiger aanvoelt...heel fijn....

Nog even een vraaje: Had jij ook deuken in je borsten daar waar de band loopt? het knelt echt absurd en heb ook het idee dat er te weinig doorbloeding is aangezien het klopt en mijn borst blauw wordt, volgens de kliniek trekt het bij en moet ik me er geen zorgen overmaken maar dat doe ik toch. heb de band nu iets losser gedaan en dat scheelt aanzienlijk maar dan ben ik weer bang dat mijn spier niet genoeg naar beneden wordt gedrukt :144:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast listy123

heb de band nu iets losser gedaan en dat scheelt aanzienlijk maar dan ben ik weer bang dat mijn spier niet genoeg naar beneden wordt gedrukt :144:

He karin,

Een vriendin van mij had ook zo'n band en die zat ook zo strak die heeft hem toen ook wat losser gedaan en alles is wel goedgekomen hoor. Anders bel je de kliniek evenop.

Dat is ook iets waar ik tegenaan zie. Je leest hier veel over dat zwaar ademen dus dat hoort er schijnbaar bij. :wacko:

Nou ja we lezen wel weer.

Het is hier wel superrustig vind ik. Jammer nu ik over een aantal weken ook moet en de twijfel toch begint haha

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Listy,

Het is vakantietijd dus inderdaad rustig op het forum.

Ik zal vanavond even e.e.a. in je topic schrijven, wat je kunt verwachten met dat moeilijke ademhalen enzo....

Ik ga nu even rustig zitten voordat ik mijn spieren overbelast!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mooi hoor Karin!

Het is echt goed gelukt :D

Ik heb precies dezelfde BH als jou. De eerste keer toen ik gedouched had, wou ik de bh weer aan doen en toen dacht ik echt 'HEH, hoe zit dit nou allemaal' hahaha.

De band zit inderdaad strak maar het is voor een goed doel ;) Wie mooi wil zijn....

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Karin,

Wat een lief bericht van je. :109: Of het bewonderenswaardig was weet ik niet. Volgens m'n arts was het beter gezien de tijd dat de protheses ook al zaten... Maar het zit er bij mij op nu. Ik heb zojuist de naald uit mijn tepel gehaald en dus is ook mijn naar binnen getrokken tepel history na 20 jaar! M'n borsten zijn nu mooi gelukkig dank voor je compliment! :rolleyes: Ik heb nu ook jou pics gezien. wat ben je al snel met plaatsen. Mooi zijn ze al hoor. Nu al. Je ziet dat je huid nog heel strak zit, maar dat kan ook niet anders. Je mag de bandiets minder strak dragen, dan komt het ook goed. Wat ik deed was wanneer ik liep, deed ik hem iets strakker, maar met stil zitten wat losser en zo kon ik het volhouden. Je moet voor jezelf een manier vinden.

Wat mij zo enorm heeft verbaasd is dat je na 6 weken ineens zag dat de band daadwerkelijk z'n werk had gedaan! Ze zijn gezakt en hoe?! Gaaf!!! Toen het eenmaal zover was zat de band ook niet meer zo strak op dezelfde stand, gewoon omdat de bolling weg was en ik dus ook geen snee meer in mijn oksels voelde. Want oooow ooow ik had er zo veel last van in het begin ook. Daarnaast had ik veel last van en enorme steken tusen mijn borsten in wanneer de band zo strak zat. Ik had dan geen bh aan. Die draag jij ook nog eens... Ik zou zeggen, draag hem hoe je kunt, maar het moet wel te doen blijven voor je.

Volgens mij gaat het allemaal goed komen met je. Nog even ontzien maar dan heb je ook wat. :101:

You Go girl! :119:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast listy123
Hey Listy,

Het is vakantietijd dus inderdaad rustig op het forum.

Ik zal vanavond even e.e.a. in je topic schrijven, wat je kunt verwachten met dat moeilijke ademhalen enzo....

Ik ga nu even rustig zitten voordat ik mijn spieren overbelast!!!

Nou hoe is het met je?

Hier beginnen toch de zenuwen nu wat meer ben blij dat ik volgende week vakantie krijg.

Lief dat je van alles op mijn topic wil schrijven is voor mij ook wat makkerlijker terugvinden allemaal.

Listy

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Karin,

Ik kom even in je topic ;)

Controle was heel goed. Niet gevoeld dat ze draadjes eruit haalden. Mijn nieuwe afspraak is op 7 september.

Vanaf nu moet ik mijn littekens (proberen) masseren en insmeren met een littekencreme.

3 weken verlof? Leuk! Volgens mij mag je wel niet zwemmen hoor :23: want dan gebruik je je armspieren en ik weet niet of dat eigenlijk goed is voor je litteken? Ik zou daar zeker is voor bellen.

Als ik je niet meer "lees" wens ik je al een fijne verlof, geniet ervan! :116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hahaha ja je hebt even een rondje geshowed?

Ik niet hoor, ik ben zo preuts :blush:

Morgen heb je je controle las ik? Succes morgen, en bedankt voor de tip over de BH!

Heel veel plezier op vakantie, geniet er lekker van. Ik zou idd nog even niet zwemmen, want we mogen ook 6 weken niet sporten toch? Vraag het anders even na... pootje baden lijkt me wel mogen toch? ;)

:116:

Tot half augustus

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weeks later...

He hoi,

Ik ben weer terug van vakantie en het was heeeeerlijk!

Niet gezwommen want dat mocht niet maar wel (2 uurtjes per dag) in bikini door het water gewandeld met de kids :rolleyes: en dan snel weer de BH aan.

Met de boobs gaat alles super! Ze worden echt zooo mooi, goh wat ben ik blij dat ik het gedaan heb.

Ik moet met een week of 8 terugkomen voor de 2e controle en kan vlak voor die tijd bellen voor een afspraak.

Hoe is het met jouw boobs? Ben je er helemaal happy mee?

Liefs, karin.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...
  • 3 weeks later...

hai Karin,

Ik lees jou topic nu heel anders dan twee weken geleden, raar is dat.

Ik heb ook zo'n vreselijke pijn gehad en die Kl*te BH... hi hi hi.

Maar het resultaat is super! Gaaf ook, die foto's in BH. Er mooi. Nog 4,5 week en dan mag ik ook normale, sexy, mooie lingerie aan!!!!!

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.