Ga naar inhoud

Karin79 : 18 juli 2009 : Dr. van Onselen : ACCZ


Aanbevolen berichten

Hallo allemaal,

Ik heb mezelf dit weekend aangemeld als lid en moest me nog even voorstellen.

Mijn naam is dus Karin, 30 jaar en moeder van 3 dochters :D ( 7, 4 en 1 jaar oud )

Al een paar jaar speelde ik met de gedachte om "ooit"een BV te laten doen, ik heb nooit echt grote borsten gehad maar nu is het helemaal niks meer...

Ik wilde toch eerst klaar zijn met kinderen krijgen, borstvoeding geven etc voordat ik er serieus werk van ging maken.

Nu ben mezelf begin Juni gaan verdiepen in alles, heb keuzes gemaakt en uiteindelijk een consult aangevraagd bij ACCZ in Utrecht (Dr. van Onselen).

Het consult was prima, goed voorgelicht en het voelde allemaal erg vertrouwd. Ik zou 19 oktober geopereerd worden maar toen belde de kliniek dat er plaatsje vrij was gekomen op 18 juli...tsja toen ging ineens alles heel snel en nu ben ik dus aanstaande zaterdag aan de beurt.....spannend hoor!!!

Heb her en der op het forum al gelezen dat een plaasting achter de spier vrij pijnlijk kan zijn dus ik ga me daar alvast op voorbereiden.

Er wordt bij mij 300cc achter de spier geplaatst waarmee ik van ( niet eens) 75aa naar een volle B kleine C zou moeten gaan.

Ik zal mijn verslag tzt ( met foto's ) in ieder geval online zetten voor toekomstige bezoekers.

Groetjes,

Karin.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Karin!

Wat spannend zeg, ineens zo snel! maar wel heel fijn voor je!

Lukt het met de voorbereidingen? Qua grootte krijg je vergelijkbaar met mij ongeveer, heb toevallig vandaag weer wat nieuwe foto's erbij gezet.

Succes met alles, zal aan je denken zaterdag!

liefs May

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi May!

Het wordt wel spannend nu hoor! Ben niet echt zenuwachtig voor de operatie zelf maar meer voor het resultaat....

Ik lees toch wel vaak dat de cupmaat groter uitvalt, zit ik straks met een D cup !!!

Ik ben maar 1.68 en weeg 57 kilo, nog ff dan ga ik voorover lopen en ben ik 2 kilo zwaarder :152:

Maar ja, we zullen wel zien, het wordt altijd mooier dan nu !!

Hoe voelde jij je trouwens na je operatie?? Of heb je een verslag op het forum staan?

Ik heb zoveel gelezen dat ik het niet meer weet...

Groetjes,

Karin.

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi karin,

ik ben nu 3 weken po ik had een kleine 70AA en heb nu een kleine D cup. Ik ben maar 1m50 groot en weeg 44 kg en van dat voorover vallen moet je echt geen bang hebben hoor zo zwaar zijn de protezes niet.

groetjes dydy

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Karin,

Ik weet niet of het helpt tegen de zenuwen als ik je vertel dat je je echt niet druk hoeft te maken.

Het is een heel aardig team en ze zijn ontzettend vriendelijk. Je krijgt gewoon een infuus wat even naar is, en daarna ga je slapen en als je wakker wordt is het al gebeurd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi dydy,

Misschien maak ik me inderdaad wat te druk over de cupmaat maar ben gewoon bang dat het me niet mooi staat :107: hahaha.

Had jij vantevoren bedacht dat je een D cup wilde of pakte het toevallig zo uit ?

Met het passen van de protheses in die pasbeha vond ik het nogal verschil maken het gewicht, maar eenmaal in je eigen lichaam zal het ongetwijfeld( zoals jij ook zegt) meevallen!

Enneh, Excella fijn om te horen dat jij het team van Dr. van Onselen ook aardig vond enzo.

Je kunt het op internet allemaal wel lezen maar nu hoor ik het persoonlijk van iemand die net is geholpen, da's wel heel fijn!!!

Gr Karin.

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi karin,

neen ik hed niet gedacht dat ik op een kleine D zou uit komen eerder een volle B kleine C maar ik ben er zeer tevreden mee.

liefs dydy

Link naar reactie
Delen op andere sites

Okee, dat is wel fijn om te horen.

Een kleine D cup kan dus ook best mooi als je tenger bent...hahaha. Niet te nep...

Het zal mij benieuwen wat manlief er dan uiteindelijk van gaat vinden als het een Dtje wordt.

Hij staat er helemaal achter hoor maar of hij ook van " grote" borsten houdt als het zijn eigen vrouw is.... :5:

Gr Karin

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik denk dat er weinig mannen zijn die het niet goed vinden haha.

Mijn vriend vond het ook niet nodig, maar dat ik het wel ging doen vond hij ook niet vervelend :D

Karin, misschien handig om te laten weten.. wij konden het niet echt vinden. Het zat in een soort winkelstraat maar nergens was een nummer te vinden. Je kunt je auto parkeren in de parkeergarage onder hun pand. Wij hadden de auto eerst ergens anders geparkeerd, maar misschien wel handig om te weten (scheelt je ook parkeergeld).

Link naar reactie
Delen op andere sites

thanks, we gaan parkeren onder hun pand!

In een winkelstraat zit het dus....welja ! We "kopen" tenslotte toch een paar nieuwe borsten.

Ik denk niet dat hij het erg vindt hoor, was meer een grapje :3:

Hoe voel jij je vandaag? beetje geslapen nog ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi allemaal,

Thanks voor de lieve woorden enzo :41:

Ik heb echt zin in morgen hoor! Ben zoooooo benieuwd wat het uiteindelijk gaat worden...

Mijn vriendinnen willen me straks allemaal meenemen om leuke Sapph en Marlies dekkers setjes te gaan kopen, kan niet wachten!!!

Misschien kom ik morgen wel ff online om te vertellen hoe het is gegaan en anders zondag wel.

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja je moet ons natuurlijk wel je verhaal vertellen hoor hihi!

Leuk is dat he, dat mensen om je heen zo enthousiast zijn!? Ik kreeg ook allemaal kaartjes en smsjes en zelfs geld voor een nieuwe '1e bh' haha!

Ben erg benieuwd naar hoe het bij jou allemaal gaat! Good luck!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Allemaal,

Hoezo, valt wel mee???? het doet ......-zeer!!! Vanochtend zijn mijn boobies geplaatst en alles is goed gegaan. Ik heb nu alleen ontzettende pijn, kan bijna niet ademen, dus morgen komt er een uitgebreider verslag...

gr. Karin

ps. heeft iemand ervaring met "moeilijk kunnen inademenen" en wat kun je er aan doen?

pps. hoort die bh met die band zo ontzettend strak te zitten?

het voelt alsof mijn ribben vanaf mijn borstbeen tot voormij mij schouderbladen allemaal gekneusd zijn....

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Allemaal,

Hoezo, valt wel mee???? het doet ......-zeer!!! Vanochtend zijn mijn boobies geplaatst en alles is goed gegaan. Ik heb nu alleen ontzettende pijn, kan bijna niet ademen, dus morgen komt er een uitgebreider verslag...

gr. Karin

ps. heeft iemand ervaring met "moeilijk kunnen inademenen" en wat kun je er aan doen?

pps. hoort die bh met die band zo ontzettend strak te zitten?

het voelt alsof mijn ribben vanaf mijn borstbeen tot voormij mij schouderbladen allemaal gekneusd zijn....

Heey Karin!! :D

Allereerst gefeli met je boobies!! :43:

En ja het is normaal dat je nu:

- moeilijk kan ademen ( morgenochtend, na je 1e nacht is t nog iets erger, als je opstaat maar trekt snel weg dus niet schrikken! ;))

- je gekneusd lijkt, vooral je borstbeen en dan tussen je borsten, daar voel je waarschijnlijk ook druk en kan je evt ook nog een behoorlijk blauw zijn/worden

Het hoort er allemaal bij ;) maar het zal ook snel wegtrekken! Van de band kan ik je niks vertellen, die heb ik niet gehad, maar Merel78 weet er alles van, Booty en Roxy hier ook, hun hebben m ook (gedragen).

Het feit, dat je pijn hebt is ook omdat ze achter de spier zijn geplaatst. Mss heb je pijnstilling meegekregen..?

Het meest gegeven advies is eigenlijk: elke 3 uur ongeveer 1000 mg paracetamol slikken, of je nu pijn hebt of niet ( niet afwachten dus, gewoon slikken ;)) Zeker de 1e paar dagen.

Wat ik persoonlijk afraad is als je iets van diclofenac hebt gekregen, aangezien dit echt funest is voor je maag :wacko:

Geniet van je boobies, rust lekker uit, laat je verwennen en als je ergens mee zit, kletter het lekker hier neer! Geheid, dat iemand altijd reageert, daar is het forum tenslotte voor ;)

Liefs en sterkte voor nu ;):116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Karin,

Ik denk dat wij dezelfde BH hebben aangezien ik ook in dezelfde kliniek ben geholpen. Die zwarte met een rits en dan de aparte band erboven?

De band zit best strak he?! Volgesn mij om de spier wat naar beneden te duwen ofzo. Mijn borstbeen voelde vanmorgen ook heel pijnlijk aan en toen heb ik even die bovenste band open gemaakt, dat scheelde wel eventjes... en later weer vastgemaakt.

Ik hoop dat je je snel weer beter voelt!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Karin!

Als eerst: gefeliciteerd met je nieuwe boobs!!

Ik heb helemaal niet meer op je eerdere berichtje kunnen reageren, sorry! Heb wel aan je gedacht gisteren!

Hoe is je eerste nacht geweest?

En ja, die moeite met inademen is vervelend maar normaal. Ik had er in de kliniek zo'n last van dat ik bijna flauwviel door de pijn en narcose, maar ook vooral omdat ik te hoog ging ademen door de druk en de strakke bh en band.

Je bent vlak na de operatie vaak ook nog wat gezwollen door het vocht, waardoor je omvang wat groter is en alles nog strakker aanvoelt.

Ik moet ook 3 weken een band over mijn bh dragen, en de eerste dagen vroeg ik mij af hoe ik die 3 weken OOIT ging volhouden, zo strak zat dat ding!

Na een paar dagen werd dat al iets minder en nu, op dag 13 heb ik er nauwelijks last meer van. Tis echt even doorbijten dus!

Oh en dat gevoel dat je gekneusd bent, ook heel herkenbaar. Ik voelde me alsof er een vrachtwagen over me heen was gereden de eerste dagen. Gelukkig trok dit snel weg. Maar na de eerste nacht is het juist erger, omdat je dan pas de spierpijn gaat voelen. Hopelijk voel je je nu dus niet al te beroerd!

Probeer veel te rusten en je lekker te laten verwennen, heb je een beetje hulp in huis?

Enne, heb je al stiekem kunnen spieken naar het resultaat;)?

liefs May

Link naar reactie
Delen op andere sites

Karin:

Bij mij was de eerste dag ook een hel! Heb toen zelfs gehuild en vroeg me af waar ik toch aan begonnen was..

Even doorbijten na de eerste dag en nacht zal je zien dat het beter gaat.

Bij mij zijn ze op de spier geplaatst en toch had ik ook veel pijn.

Ik denk aan je.

even doorbijten en dan gaat het beter.

Dikke knuf :116:

Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.