Ga naar inhoud

BH knelt erg..


Aanbevolen berichten

Hi ladies,

M'n bh knelt heel erg op 1 plek op m'n rug (ben 1 week po). Het wordt een beetje pijnlijk en ben bang dat het open gaat. Hebben jullie een tip voor wat ik er tussen kan doen of een andere tip? Ik heb gisteren geprobeerd om een dun hemdje onder m'n bh te dragen maar dat vond ik weer niet fijn voelen bij m'n borsten, dus het hemdje heb ik weer uitgetrokken. Borsten gaan voor haha..

Thanks

Link naar reactie
Delen op andere sites

Kun je er geen maandverbandje tussen leggen?

Ik ben zooo blij dat ik geen kliniek bh aan hoefde, ik moest het doen (ook maar 4 weken, daarna mocht ik gewone bh's aan) met een stevige sport bh, dus ik had geen last van knellingen en dat het te strak zat. Kun je niet afwisselen met een sportbh, dan gaat die druk misschien weg??

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als je echt veel last hebt van die BH is het volgens mij toch wel omdat hij te klein is? Hij moet natuurlijk strak zitten maar ik denk niet dat het mag pijn doen.

Ik heb mijn kliniek BH ook geen zes weken aangehad, vond het niet echt hygiënisch en zeker niet gemakkelijk zitten.

Ik heb mij toen een model gekocht uit de hema en die zijn zo fijn om aan te hebben! Zacht en stevig genoeg. Dus misschien een andere sportbh gaan kopen?

Volgens mij is het gewoon belangrijk dat ze stevig zitten en moet dat niet persé met een BH van de kliniek. Het is mooi meegenomen voor hen als je daar 1 koopt, want zij zullen daar ook wel winst op hebben.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik wisselde de kliniekbh om voor de sportbhs van de hema. De kliniekbh zat veels te straks omdat ik onder mijn borsten ook vocht vast hield. Dus maatje groter gehaald en die gedragen. Als de bh dan nog erg in mijn huid of wonden drukte, dan deed ik er hemdje onder.

Groetjes,

A

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je kan ook een 'tussenstukje' halen (in een lingeriewinkel vind je dat wel) wat de omtrek wat groter maakt .

Dat is een lapje stof van een cm of 5 aan de ene kant voorzien van haakjes en aan de andere kant oogjes (zoals bij een bh) om achteraan tussen je bh te haken . Je kan het mss zelf ook wel maken , lang heb je dat niet nodig ...

Mijn omtrek was net na de bv 7cm toegenomen door zwelling en vochtophoping wat vanaf week 3 bij mij eindelijk begon weg te trekken . Daarna was die weer 'normaal' zoals voor mijn bv .

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik heb de kliniek bh al na de eerste week ingeruild voor een stevige sportbh!! wat een verademing was dat!! zorg wel dat alles stevig zit, ik had die van honkemoller, niet slecht hoor!! dan kan je er twee of meer kopen en steeds lekker een schone aantrekken!!

succes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.