Ga naar inhoud

Wanneer weer huishoudelijk doen


Aanbevolen berichten

Hey girl,

Hoe gaat het nu met je? Ik denk dat je zelf het beste aan voelt wat je wel en niet kunt. Iedere dag een beetje meer en zo min mogelijk als je begrijpt wat ik bedoel...;-)

Waar ik de meeste moeite mee had was m'n haren wassen, een t- shirt aan of dat soort dingen. Of te wel mijn armen omhoog... Tillen zo min mogelijk, dus een handigheid daarin vinden is een vereiste.

Succes!

Liefs! Pat

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi meid,

tegen mij hebben ze in het ziekenhuis gezegd dat je in beweging moet blijven. zoals opruimen koken en kleine dingen mag je eigenlijk heel snel weer ik heb 2 dagen totaal niets gedaan en daarna ben ik beginnen opruimen en koken. ik zelf ben nu 18 dagen po en heb vorige dinsdag mijn echtingen laten verwijderen en toen heb ik gevraagd wat ik terug mag en ze zeiden alles behalve vensters wassen en zware dingen heffen en je lichaam verteld wat je kan. dus luisteren naar je lichaam is de boodschap.

groetjes dydy en geniet van je nieuwe aanwinst.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb na 3 1/2 week iets doen, maar niet veel. ook was ik met werk weer begonen maar deed in de week 3 nog pijn. na 4 weken is wat beter gegaan. maar je moet naar je lichaam luisteren. op tillen wil ik wel na 6 weken weer beginnen. het moet op mij werk ook.

Link naar reactie
Delen op andere sites

met dit geldt ook dat je naar je lichaam moet luisteren.

kijk wel uit als je pijnstillers hebt gehad, want dan kun je makkelijk te veel doen en daar word je dan een dag later ook vreselijk voor afgestraft.

je voelt ( zonder pijnstillers ) zelf prima aan wat je wel en niet kunt doen.

gr. amidi

Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.