Ga naar inhoud

Mooie mannen!


Elfje

Aanbevolen berichten

  • 3 weeks later...

Jason Statham (the transporter,crank,the mechanic,killer elite,...)

Dwayne Johnson alias The rock, (welcome to the jungle,get smart,...)

Sean William Scott (welcome to the jungle,american pie,...)

George Clooney (ocean's eleven,...)

Johnny Depp soms :4:

Hoe kan je afbeeldingskes plaatsen,heb geprobeerd maar stond gewoon ganse tekst letterkes lol

tn_Jason_Statham_2.jpg

George Clooney picture (10).jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

is me nog wat te binnen geschoten! (besef net dat dit héééél dubbel kan overkomen hahaha :45: ) Bradley Cooper (hangover,..),Ryan Gosling(the notebook,crazy stupid love,..),Timothy Olyphant,(hitman,..) & Ryan Renolds(blade,the proposal,...) mogen ook nog bij de lijst gevoegd worden :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik vind zelf cris zeegers errug lekker en aangezien in op humor val, tja dan wint mijn eigen man het uiteindelijk toch hoor....al vanaf 1986 zijn we samen, natuurlijk zijn we allebei

wat minder sexy dan toen, maar het alleraantrekkelijkste is toch een man met humor, die bovendien een geweldige vader en maatje is en die heel goed voor zijn gezinnetje zorgt....

bovendien vind hij mij ook nog heeellllllllllll lekker en dat is een heerlijk gevoel!

dus ja zo een lekker hapje, daar kijk ik graag naar, maar daar blijft het dan wel bij!!

:127::33: dat geld voor mij ook!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.