Ga naar inhoud

Mooie mannen!


Elfje

Aanbevolen berichten

Met wie zouden jullie wel eens een dagje op stap willen gaan?

Met andere woorden welke bekende persoon vinden jullie om op te eten? :59:

dyn006_original_300_400_jpeg_2532791_bc83fe74951886fe4e983a6bf2290a9f.jpg

patrick_dempsey_transformers3.jpg

Er zitten heel wat leuke mannen in de cast van Home and Away ook :

axle.jpg

524275-dan-ewing.jpg

Steve_Peacocke.jpg

:126:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ooooooh dit topic ga ik in de gaten houden en zodra ik wat meer tijd heb zal ik ook een paar plaatjes van mooie mannen erbij zetten :wub: Dames die een naam noemen van een lekkere vent - willen jullie er een foto bij zetten? En andersom ook: naam bij foto? :53:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...

Wentworth_Miller_004.jpg

Wentworth Miller (prison Break)

justin_timberlake_04.jpg

Justin Timberlake

EflyerWaylon(1).jpg?1294234420522

Waylon

remy-bg-3.png

Remy Bonjaski

Maar mijn eigen man is toch de allerknapste hoor! ^_^

hahaha remy is idd echt een hele mooie man, ik zie hem twee keer per week want mijn dochter traint bij hem!! bovendien is hij ook nog heel erg goed met kinderen, maar zijn vriendin mag er ook zijn hoor!

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik vind zelf cris zeegers errug lekker en aangezien in op humor val, tja dan wint mijn eigen man het uiteindelijk toch hoor....al vanaf 1986 zijn we samen, natuurlijk zijn we allebei

wat minder sexy dan toen, maar het alleraantrekkelijkste is toch een man met humor, die bovendien een geweldige vader en maatje is en die heel goed voor zijn gezinnetje zorgt....

bovendien vind hij mij ook nog heeellllllllllll lekker en dat is een heerlijk gevoel!

dus ja zo een lekker hapje, daar kijk ik graag naar, maar daar blijft het dan wel bij!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jolly ik ben het helemaal met je eens!

Ik ben bijna 16 jaar samen met mijn man en ik ben nog steeds helemaal hoteldebotel van hem. Als ik naar hem kijk krijg ik nog steeds een vlindertje in mijn buik :D Hij is mijn allerbeste vriend en een geweldige vader voor onze kinderen. Hij is mijn alles, en ik ook gelukkig voor hem! Dus nee er kan geen enkele andere man aan hem tippen!! Ook al hebben ze een leuk koppie ;) Of een goddelijk lichaam.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.