Ga naar inhoud

cupmaat opmeten......


Aanbevolen berichten

Hallo dames,

Even een vraag aan de experts :) onder ons....

Ik ben eens aan het meten geweest; mijn onderwijdte is 77 cm, mijn bovenwijdte is 94 cm. Dat zou betekenen dat ik op een 80C uitkom. (75 is echt te strak..) .

Maar als ik vervolgens een 80C aantrek,dan steekt de beugel toch in de zijkant van mijn borst, net of de beugel iets te klein is.

Ik snap er niks van. Volgens mij heb ik het echt wel goed opgemeten....

Uiteindelijk zal het nog wel meer gaan zakken etc, ben nu 6 weken po,maar wat nu mijn maat is....ik weet het gewoon niet. Wat denken jullie hiervan?

Groetjes,

A.

Ik draag nl wel een sportbh 80C en die zit wel redelijk goed......

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hai!

Ja,dat zou natuurlijk kunnen. Ik had er drie gekocht in de sale bij H&M. Geen idee of die kleiner uitvallen....

Thx voor je reactie SOo_BlOnd :)

Groetjes,

A.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Parkiet!

Ow...dat zou het dan misschien kunnen zijn ja....ik was van plan om woensdag ff naar het centrum te gaan om even te laten opmeten :) (en in te slaan natuurlijk...)

Bedankt voor je reactie!

Groetjes,

A

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als ik opmeet kom ik ook op een C, maar als ik bh's pas moet ik echt een E hebben ook vanwege dat de beugels anders te smal zijn. Ik geloof dat protheseboobs breder zijn dan natural boobs vandaar dat je een cubmaat groter moet nemen.

Groetjes

Hoi hoi, je hebt helemaal gelijk ik kom ook op een C als ik me op meet, maar als ik een bh koop van sapp heb ik toch echt een E cup, zo zie je maar en ze zien er echt niet uit als een E.....fijn weekend nog doeidoei

L.Sporty

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hai dames,

@ Schorpioen87 Dat zijn wel 2 cupmaten verschil. Ik heb dat dus ook dat de beugels te smal zijn bij een C, dan prikken ze in de zijkant van mijn borst. Dank voor je reactie!

@ Sporty Dat zijn ook 2 cupmaten verschil! Dus het kan ook nog per merk verschillen....hoog tijd om ze goed te laten opmeten dus....Bedankt voor je reactie en jij ook een fijn weekend!

@ Pinky Toeval zeg,dat jij dezelfde maten hebt. Volgens mijn tabelletje kom ik uit op een C, die dus te klein is, de beugels prikken in de zijkant van mijn borst. Neem ik nu een 80D dan is de cup net te groot en dat is weer niet mooi. Qua sportbh past een 80D wel weer,maar 80C past ook,dat rekt gewoon mee. Zal het zelf ook niet helemaal snappen hoor,haha!

Ik ben opgelucht om te zien dat ik niet de enigste ben met dit luxeprobleem! Het zal toch meerdere modellen en maten passen worden!

Groetjes,

A.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als ik een bh aandoe die te krap is, zie je dat juist voornamelijk bij de bolling bovenop ipv in de breedte :P

Dan krijg ik zo'n rode striem over de bovenkant van mijn borsten.

Denk dat het ook een kwestie van veel passen is, A1972. + het scheelt ook nog eens per merk / model bh.

Zo had ik in mijn 4e week PO 3 maten meegenomen het pashokje in; 75B, 70C en 70D, en ze pasten alledrie :44:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hai dames!

Bedankt voor jullie reacties! Ik ben in ieder geval opgelucht dat ik niet de enige ben die hier mee zit. Tis dus echt een kwestie van goed passen omdat het per merk dus ook nog wel eens kan schelen.

Dat wordt dus woensdag het centrum in! ;)

Groetjes,

A.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.