Ga naar inhoud

rare ribbeltjes onderkant prothese


Shar-Smit

Aanbevolen berichten

31oktober 2011 heb ik mijn bv gehad, ik ben van een kleine B cup naar een volle D gegaan en ben er natuurlijk super blij mee!

Alleen voel ik, als ik aan de onderkant van mijn borsten aan de prothese voel (heb dual plane) niet echt een ronde vorm maar een soort ribbeltjes..

Het is niet aan mijn borsten te zien, ze zijn gewoon mooi rond en ook niet hard ofzo.. ik kan het alleen voelen.

En nu is mijn vraag, zijn er meer dames die hier last van hebben? En wat is dit?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Welke implantaten heb je ?

Kan idd littekenweefsel zijn , na een tijd (enkele maanden) gaat dat weg .

Of de rand van de prothese die je voelt .

Of mss heb je wat rimpeling ?

Ik sta er niet meer bij stil en zit niet meer enkele mm van mijn borsten te betasten > ik weet hoe dat gaat de eerste maanden , je maakt jezelf gek want voelt altijd wel iets 'vreemd' .

Sommige dingen horen nu eenmaal bij een bv , ik heb soms ook wat rimpeling (vooral als er een kilootje of 3 af is) maar ik heb daar mee leren leven ...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb dat ook! Er is niets te zien maar aan de binnenkant van mijn borst voel ik wat ribbels zitten. Ik ga in maart op controle (halfjaar controle die een beetje verlaat is) en dan vraag ik het even na.

Ik denk dat het de prothese is die we voelen. Niets raars maar als ik er toch ben, vraag ik het wel.

Ik heb er verder geen pijn aan ofzo.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben in juli 2009 geopereerd en heb die ribbeltjes ook. Mijn eigen vel is best dun dus kan de prothese soms voelen en omdat ie niet 100% vol zit kan je de vloeistof bij mij soms voelen. Ben er wel aan gewend nu :106: dan 'plopt' het een beetje. (Raar uitleggen!)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik dacht eerst ook aan littekenweefsel, omdat het allemaal nog zo kort geleden is gedaan. Maar ik voel het langs de hele onderkant.. en het gevoel is inderdaad moeilijk uit te leggen haha maar ik ben blij te lezen dat er meer dames zijn die er "last" van hebben. Ik heb trouwens sillicone implantaten. Maar rimpeling.. wat houd dat precies in? Ik kom het best vaak tegen op dit borstenforum (vind deze site trouwens super handig!) maar kan nergens echt vinden wat het precies is en of het ernstig is.. Dinsdag heb ik mijn eerste controle bij de kliniek dus dan kom ik te weten hoe of wat.

Maar ik had het een en ander gegoogles en dan lees je allemaal horrorverhalen dus ik schoot een beetje in de stress haha

Link naar reactie
Delen op andere sites

HOI! ik heb precies het zelfde en heb het aan mijn pc gevraagd, het is de onderkant van de prothese!

ik had er 3 mnd po nog aardig "last" van maar nu is het al minimaal!! het is bij mij dus nog veel minder geworden,

nu moet ik echt mijn best doen om het te voelen en mijn man merkt er al helemaal niets van!!

groetjes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben nu twee jaar PO en ik voel ook ribbeltjes wanneer ik voorover buig. Ik weet niet of dit normaal is? Ik ging er van uit van wel :106: .

Misschien heeft dit te maken met het vetweefsel die je had?

Hou ons op de hoogte als je iets nagevraagd hebt !

Maar ik zou me niet te veel zorgen maken hoor :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.