Ga naar inhoud

Hoe weet je of de wonden dicht zijn?


Aanbevolen berichten

Als je niks kan zien doordat het afgeplakt is met steristrips?

Kun je voelen of merken dat het dicht is? Of wat voel of merk je als de wonden niet dicht zijn?

Na hoe lang zijn de wonden gemiddeld dicht?

Ik ben bijna een week po en heb nauwelijks ergens last van, nauwelijks pijn. Ik voel alleen soms een soort trekkerig gevoel bij de wonden (eergisteren voelde dat nog branderig en prikkerig, nu alleen nog trekkend, lijkt met de dag allemaal wat minder gevoelig te worden).

Ik ben zooo nieuwsgierig hoe het eruit ziet onder die steristrips! Ik moet nog 1,5 geduld hebben. Dan is m'n controle afspraak pas.

Waren jullie ook geneigd om die strips er gewoon af te rukken? Ik doe het niet hoor.. haha

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heyhey!

Ik had ook van die tape dingetjes op m'n wonden en heb gewacht tot 2 weken PO met ze verwijderen. Heb ze er niet afgetrokken maar na een douche heeeeeel langzaam los gemaakt. M'n wondjes waren dicht :) Bij iedereen is het natuurlijk anders, maar ik had hier al een aantal keren gelezen dat de korstjes er ongeveer na 2 weken af waren, dus ik heb het er gewoon op gegokt. Maar misschien kan jij het net zo goed door je pc laten doen, want jij hebt nog een afspraak staan redelijk snel ;) mijn volgende afspraak is pas bij week 5,5. Of zijn je hechtingen er nog niet uit?

Bij mij waren de hechtingen er op dag 4 uit gehaald en daarna kreeg ik dat tape er dus op. ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi

Bij mij is het de bedoeling dat de hechtingen eruit gaan tijdens m'n controle afspraak, dus over 1,5 week. Ik mag zelf niks lostrekken ofzo. Die strips hebben ook als functie om de druk op de wonden te verminderen, dus eraf halen is geen goed plan. In mijn geval niet in ieder geval. Wat snel joh dat de hechtingen er bij jou na 4 dagen al uit gingen. Het zal er wel goed uitgezien hebben he :)

Ik moet voorlopig maar op gevoel blijven afgaan. Zolang ik niks tot weinig voel zal er wel iets goed gaan.. Ik heb net voor het eerst gedoucht (na bijna een week) en dat ging prima. Na het douchen heb ik de strip drooggefohnd en toen snel bh weer aan haha.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi

Bij mij is het de bedoeling dat de hechtingen eruit gaan tijdens m'n controle afspraak, dus over 1,5 week. Ik mag zelf niks lostrekken ofzo. Die strips hebben ook als functie om de druk op de wonden te verminderen, dus eraf halen is geen goed plan. In mijn geval niet in ieder geval. Wat snel joh dat de hechtingen er bij jou na 4 dagen al uit gingen. Het zal er wel goed uitgezien hebben he :)

Ik moet voorlopig maar op gevoel blijven afgaan. Zolang ik niks tot weinig voel zal er wel iets goed gaan.. Ik heb net voor het eerst gedoucht (na bijna een week) en dat ging prima. Na het douchen heb ik de strip drooggefohnd en toen snel bh weer aan haha.

Ja, ik vond het ook al snel na 4 dagen. Hij was zelf ook verbaast over hoe het er uit zag ;) maar als ik jou was zou ik er inderdaad nog even van af blijven ja! Geduld geduld haha! Ik heb er na de eerste keer ook weer tape op gedaan voor de zekerheid, maar ik kan nergens tegen (wat wonden en bloed etc. betreft), dus ik wil er niet weer tape op doen omdat ik bijna van m'n stokje ga als ik het er af moet halen :P

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.