Ga naar inhoud

soort prothese Dr. Plovier Overijse


cbr

Aanbevolen berichten

Hey Cbr,

Ben gisteren op consult geweest bij Plovier.

Hij werkt met Cereform en Sebbin. Plaatst de ene of de andere omdat profielen verschillen en dus meer mogelijkheden volgens hem.

Gezien ik pas 1 maart aan de beurt ben kan ik je hierover weinig vertellen, maar er zijn hier op het forum al vele dames die bij hem zijn geweest. Misschien kunnen die meer informeren.

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi...ik heb van Plovier de cereform gekregen( haha gekocht dus!) En er zijn hier meer happy dames van Plovier die hebben eurosiliconen gekregen...

Ik heb zelf het idee dat bij eurosiliconen er minder cc's wegvallen en dat de projectie boller is...als ik opnieuw mocht kiezen zou ik voor eurosiliconen gaan..

Maar ik wilde juist cereform omdat ik daar in verdiept was en veel goeds hoorde maar, ik ben enorm blij hoor!

Succes!

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi...ik heb van Plovier de cereform gekregen( haha gekocht dus!) En er zijn hier meer happy dames van Plovier die hebben eurosiliconen gekregen...

Ik heb zelf het idee dat bij eurosiliconen er minder cc's wegvallen en dat de projectie boller is...als ik opnieuw mocht kiezen zou ik voor eurosiliconen gaan..

Maar ik wilde juist cereform omdat ik daar in verdiept was en veel goeds hoorde maar, ik ben enorm blij hoor!

Succes!

Groetjes

Hoi

zijn deze merken betrouwbaar? Ik heb nl. gehoord dat enkel mentorprothesen een bepaalde certificaat hebben en daardoor de beste zouden zijn. Deze zijn dan wel een pak duurder!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallow

Ik heb allergan van Natrell (da's weer van mc ghan) hier zit ook een Certivicaat bij.

Ik ben dan wel geopereerd in het UMCG.

volgens mijn pc is dit wat ik heb een hele goede.

groetjes vlindertje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast twofriends

Ik denk dat alle pc's zullen zeggen dat hun prothesen goed zijn, opzich logisch. Maar voor de zekerheid kan je natuurlijk altijd even op het internet zoeken. Maar volgens mij zijn de prothesen die hier genoemd werden wel een beetje de meest gangbare die gebruikt worden. En als het goed is krijg je bij elke prothesen een soort certificaat inderdaad.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.