Ga naar inhoud

Choucky : 1 maart 2012 : Dr Plovier : BeClinic


Aanbevolen berichten

  • Reacties 72
  • Created
  • Laatste Reactie

Thanks voor jullie reacties.

Jaja het zal snel 1 maart zijn..... Yeah!!!

Maar nu slaat de twijfel toe wat de cc betreft.... Gekend fenomeen zeker...hihihi

Vaak lees ik twijfels over is dit wel genoeg.... Ik twijfel is dit niet teveel.

Het ding is: Wat past er het best bij mijn lichaam he!

Heb een volle C kleine D gevraagd. Maar ja wat houd dat nu in?

Ik heb al een paar BH's even gepast on de winkels om een idee te kunnen hebben van de "cup-grootte" maar dat scheelt zoveel van winkel tot winkel. Soms is die C inimini en soms is die C of D zo BIG.

Ik ben niet van de grootste 1m60 en redelijk fijn vanboven met mij 54 kg.

Plovier zei: tussen 350 en 450 cc.... Heeft wel 360 op het dossier geschreven (oef dact ik bij mezelf)

Ben een beetje bang dat het TE gaat worden.

Als ik op het forum kijk heb je meiden die met 265 cc een mooie C/D hebben en anderen hetzelfde met 400 cc.

Vreemd! Vertouw wel in het kunnen van Plovier, en zal hem op B day wel vertellen not too big... Maar toch.

Als ik er met vriendinnen over praat die zelf een BV in een ziekenhuis hebben gedaan, is de reactie direct van:

Ge gaat toch geen megaboobs zette he! Kijk ik heb C met 225cc, en ik vind ze niet zozeer op C lijken...

Pffff

Erkennen jullie dit?

Moest er even uit....lol

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi hoi,

Heb net je bericht gelezen, ik ben zelg 167/ 57/58 kilo en ik heb 350cc gekregen en kom op een c/d uit maar moet je wel zeggen, in het bloot lijken ze kleiner dan dat je een bh aan hebt, en het is zo gerelateerd aan de pasvorm van de bh en het merk bij de 1 pas ik zelf 80/b en bij de ander 75/e en pas zelf ook een bh van 80/c dus ligt echt aan het merk bh, en ik denk wat je pc je adviseert dat je je daar wel aan vast kunt houden. Ik wou ook echt niet te groot, eerst had ik 300cc, maar ik heb ze achter de spier en die druk het dan iets naar beneden vandaar de 50cc erbij en ben helemaal tevreden had ze ook niet groter gewilt moet ik er wel bij zeggen, ben een hardloopster dus ze moeten wel mooi ingepakt worden ha ha

veel succes bij het beslissen van je cc

Gr Sporty

Link naar reactie
Delen op andere sites

Thanks voor je antwoord.

Inderdaad al die verschillende maten van BH's...pfff

Met 350 cc een c/d... Stelt me gerust... Aa-ha

Het wordt hier een echte obsessie... Kijk niet alleen maar op internet naar boobs, maar constant..

He kijk schat die heeft mooie borsten.... Lol

Heb soms gewoon zin om naar die dames te stappen en te vragen: he wat is je BH maat!!

Erg he... Hihihi

Greetz

Link naar reactie
Delen op andere sites

*** Ik zou ook gewoon het advies van Plovier opvolgen. Wel vantevoren erbij zeggen dat je ze niet mega wilt hebben. Ik zie ook in je handtekening staan dat je een slappe b hebt, en natuurlijk moet er dan ook wat extra cc's bij om alle huid opgevuld te hebben. Het is anders denk ik als je helemaal niets hebt en strak bent. Ikzelf heb 450 cc, en ben daar supertevreden mee. Maar ben niet klein (1.72 bij 68 kg). Kom daarmee uit op een 80E (sportbh 80D). Je pc zal er vast een goed oog op hebben, Plovier maakt echt hele mooie borsten, dus vertrouw op hem, en ff niet teveel luisteren naar vriendinnen, dat maakt je alleen maar onzeker.

Groetjes van Ingrid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Ingrid,

Inderdaad, ik ga gewoon Plovier zijn advies volgen. Heb hem juist gekozen omdat hij mooie bordten maakt, en hij zal wel weten wat er bij mij in moet.

Ben even naar je foto's gaan kijken.... Mooi zeg!!! Is dit echt een 80E? Ze passen heel mooi bij je lichaam en lijken ook niet zo huge :)

Heueueu, ik vind ze super mooi en geef mij ook maar zo'n boobies....

Jouw voorbeeld bevestigd voor mij dus wel dat de perceptie van een C/D/E toch heeeel subjectief is. Vreemd he!

En zoals je ook zegt ga me niet teveel laten beinvloeden door die vriendinnen.... Ik moet blij zijn met mijn toekomstige boobs, niet zij he

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo,

Proficiat met je datum, ik mag op 6 maart!

Tja die cc's, het eeuwige verhaal!

De ene haalt een D/E met 250, de andere ( zoals ikzelf ) heeft er 500 voor nodig!

Denk dat het heel erg afhangt van je startsituatie, plaatsing en soort prothese: t is altijd afwachten geblazen en moeilijk met een ander te vergelijken. Was het maar zo simpel :)

Ikzelf zou over het te groot zijn niet inzitten, een nep-D is echt kleiner dan een echte hoor, het ziet er niet te groot uit. Mijn persoonlijke mening natuurlijk ... :)

Veel succed met je keuze,

Kaatje

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Hallo,

Ik krijg binnenkort, 1 maart, mijn BV bij dr Plovier en zit met een praktische vraag.

Ik heb begrepen dat ik een aantal weken een "martel-BH" moetbdragen. Bij andere klinieken krijg je dan de fameuze band.

Wat dragen, droegen jullie na de BV ? Hoe hoog komt die band.

Ik draag nl altijd hemdjes, v-kraag truitjes enz. Zelfs zonder boobies :). Je zal de band zeker zien dan, maar met een rolkraag zie je de band toch ook duidelijk, niet?

Gezien ik na 11 dagen terug aan het werk ga, vraag ik me af wat ik in godsnaam zal kunnen dragen, zonder dat het mega opvalt dat ik een bv-bra draag.

Alle tips, ideeen welkom!

En een joggingsvestje met TShirt moeilijk, zit in de consultancy....

Greetz

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik droeg alleen vesten!! Je kunt in het begin je armen niet omhoog doen om een trui aan te trekken. Ik had dan ook geen martelband maar de kliniekbh wilde ook nog wel eens boven mijn vest uit komen, dan deed ik een topje met spagettibandjes eronder, dat topje deed ik dan aan door er in te stappen en dan naar boven te trekken, dat ging heel goed!

Succes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Die band zit vrij hoog dus lage topjes enzo kan wel maar het ziet er niet echt mooi uit. Ik had alleen maar vestjes aan die een beetje hoog sloten. Ik had op gegeven moment wel een koltruitje aan maar omdat het vrij dunne stof was zag je de contouren van de band nog en deed ik er een blazer overheen met een mooi sjaaltje.

Verder kan je proberen om blousen te dragen met een blazer of vestje eroverheen.

Succes,

Cindy

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Ja ja

Volgende week deze tijd heb ik ze!!!

Rond deze tijd zal ik terug thuis komen...

SPANNEND en ook een beetje eng vind ik. Zal ik veel pijn hebben? Zal het mooi zijn, te groot, te klein ? Pfff maak mezelf helemaal gek.

Plus stress voor nieuwe job.

Ja had ik nog niet verteld hè!

29/02 laatste dag bij huidige job. 1/03 boobjob en 12/03 nieuwe job.

Enfin maart wordt jobmaand, hihi.

No problem volgens Plovier, op een week tijd ben je goed opgeknapt. Nu hopen dat alles goed verloopt . Keep fingers crossed.

Ga niet teveel piekeren en Go with the flow :)

Stress veranderd niets...

Ik hou jullie op de hoogte

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gefeliciteerd met je datum !

Die CC klinken heel veel maar valt mee!

Kijk maar eens naar mijn foto's ik draag nu 75E en kreeg 450 CC maar je zou het niet zeggen hoor!

T went ontzettend snel en ik zou wel een maatje groter willen !

Succes

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vandaag krijg je je boobies!! Spannend! Heel erg veel succes!

Wat gaat de tijd tog snel..k moet nog maar 3 weken wachten..

Ik ga jou verslagjes zeker volgen!

Nogmaals succes!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo dames,

YES ik heb ze!!!!

Alles is prima verlopen.

We zijn gisteren om 11u aangekomen en onthaald door Valerie en Marie, 2 zeer lieve dames. Toen naar de kamer, mooie lichte kamer met wc en tv en zalig bed!

Moest om 12 geholpen worden maar ze hadden wat vertraging, heb zelf wat geslapen, was zo moe maar niks zenuwen. Kon me niet realiseren dat het zover was.

Rond 12u45 kwam dr Plovier even aftekenen en fotokes maken. Heb toen nog gezegd, maak ze mooi maar nu te groot hè! Geen probleem, ging kijken wat het mooiste is 360 of 400.

Paar minuutjes later kwam Valerie me halen richting OK. Muziekje op de achtergrond, warme operatietafel, prikje in de arm en weg was ik.

Volgens mijn man ben ik nog geen uur weg geweest. Het eerste wet ik me herinner id dat ze mij hebben wakker willen maken en ik zeggen: ik krijg mijn ogen niet open, ik ben zo moe! En weg was ik weer. Blijkbaar ben ik zo een paar keer even wakker geweest en direct terug in slaap. En snurken! Shame!

Marie is rond 16u30 de papieren komen geven, heb dus Sebbin 360 cc medium profile gekregen.

Daarna richting thuis waar ons zoontje en mijn schoonmoeder op ons wachtten.

Voelde geen pijn maar was enorm suf, nog ban de narcose zeker. Na het eten direct mijn bed in.

Heb klokje rond geslapen, wel om de 4 uur braaf de pilletjes innemen. En die doen goed hun werk!

Ik kan eigenlijk niet van PIJN spreken. T is eerder een drukkend gevoel samen met spierpijn. Jaja de olifant zit ook op mijn borst.

Morgen kan ik mijn kliniekBH ICT doen, ben benieuwd. Nu met die bh ziet het er ok uit, ik vind op eerste zicht het volume goed, ventje had het groter verwacht, hihi.

We zien wel binnen een paar weekjes.

Ik ben ontzettend blij en opgelucht dat het niet echt veel pijn doet.

Groetjes

Choucky

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.