Ga naar inhoud

Voor het eerst een normale bh dragen?


Gast twofriends

Aanbevolen berichten

Gast twofriends

Even een korte vraag: hebben jullie het volgehouden om 6 weken lang geen normale bh te dragen? Ik heb namelijk vanavond een etentje (ben nu precies 4 weken en 2 dagen p.o.) en ik zou dan heel graag voor een avondje een normale bh willen dragen. Ik heb laatst een bh bij de Hunkemöller gehaald (met beugel, maar zonder vulling en zeker geen push-up!) en die zou ik dus vanavond graag voor het eerst willen dragen. Hoe hebben jullie dit gedaan? Ook weleens binnen de 6 weken een keertje gesmokkeld en een normale bh gedragen?

x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo,

Heb dit voor dezelfde reden ook eens gedaan, en denk ook niet dat dat kwaad kan voor ff.

Moet wel zeggen dat ik toch blij was dat ie weer af kon en mijn veilige bommabh weer aan had, was toch zekerder met de oude :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast twofriends

Hallo,

Heb dit voor dezelfde reden ook eens gedaan, en denk ook niet dat dat kwaad kan voor ff.

Moet wel zeggen dat ik toch blij was dat ie weer af kon en mijn veilige bommabh weer aan had, was toch zekerder met de oude :)

Ja het is inderdaad nog even fijner om een sportbh te hebben. Maar de bh die ik gekocht heb valt voor mijn gevoel heel mooi om mijn borsten heen en drukt niet of zit niet te strak, dus hopelijk zit het lekker comfortabel ;) x

Ik denk dat dit voor een paar uurtjes geen kwaad kan hoor :)

X

Dat denk ik ook niet... Vraag hier toch maar even raad aan de experts ;) Heb je trouwens net een berichtje teruggestuurd!

x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zou het persoonlijk niet doen. Ik zou geen enkel risico nemen. De kliniek (de mijne iig) geeft niet voor niets aan dat de kliniek-bh 6 weken gedragen MOET worden. Bovendien zou ik in een andere bh misschien van alles en nog wat gaan voelen en dat zou ik niet fijn vinden tijdens een etentje.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast twofriends

Ik heb dit aan mijn pc gevraagd omdat ik net 1 maand na de operatie naar een trouwfeest moet, en hij verzekerde me dat dit geen kwaad kon.

Mag een mooie bh aandoen vertelde hij.

Oke! Ik denk ook dat het voor een paar uurtjes niet zo heel veel uitmaakt. Het enige wat ik doe is toch zitten aan tafel, dus ze krijgen voldoende rust ;)

Thanks voor je reactie!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast twofriends

Ik zou het persoonlijk niet doen. Ik zou geen enkel risico nemen. De kliniek (de mijne iig) geeft niet voor niets aan dat de kliniek-bh 6 weken gedragen MOET worden. Bovendien zou ik in een andere bh misschien van alles en nog wat gaan voelen en dat zou ik niet fijn vinden tijdens een etentje.

Ik ben de afgelopen paar weken al heel voorzichtig geweest, dus ik denk dat die 4/5 uurtjes vanavond niet zo heel veel kwaad kunnen. Ik leef echt met mijn sportbh aan, zowel dag en nacht en alleen als ik mijn littekens in ga smeren heb ik hem even een kwartiertje uit. Snap wel dat jij persoonlijk geen enkel risico zou willen nemen, ik denk alleen voor mij persoonlijk dat die paar uurtjes op die 6 weken tijd niet zo heel veel uitmaken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ben het met Vivienne eens maar ik ben een schijtert ...

Ik heb me aan de 'regels' gehouden omdat ik vreselijk bang was voor complicaties .

Protheses hebben tussen de 4 en 6 weken nodig om in te kapselen , als dat kapsel beschadigt wordt loop je kans op contractie .

Een beugel duwt je borsten samen wat niet goed is .

Mijn chirurg heeft gezegt : wil je dan toch niet die sportbh aan omdat je 'uit' moet : beter géén dragen ...

Maar goed , ieder moet dat voor zichzelf uitmaken !

Met of zonder bh : laat het je smaken ! :106:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast twofriends

Ben het met Vivienne eens maar ik ben een schijtert ...

Ik heb me aan de 'regels' gehouden omdat ik vreselijk bang was voor complicaties .

Protheses hebben tussen de 4 en 6 weken nodig om in te kapselen , als dat kapsel beschadigt wordt loop je kans op contractie .

Een beugel duwt je borsten samen wat niet goed is .

Mijn chirurg heeft gezegt : wil je dan toch niet die sportbh aan omdat je 'uit' moet : beter géén dragen ...

Maar goed , ieder moet dat voor zichzelf uitmaken !

Met of zonder bh : laat het je smaken ! :106:

Thanks! Het smaken-gedeelte zal wel lukken ;) Je brengt me nu alleen wel aan het twijfelen... Ik inspecteer straks nog wel ff hoe de bh zit, als hij echt strak zit of tegen de wond aandrukt dan kan het zijn dat ik hem thuis laat... Ik ga nog even verder twijfelen, haha!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik denk dat het niet zoveel kwaad kan voor een paar uurtjes hoor. Zeker niet de bh die jij omschrijft. Ik vind sowieso dat er heel veel verschil zit in de kliniekbh's hier op het forum en dat geldt ook voor de sportbh's. Zo lees ik dat sommige meiden echt het gevoel hebben dat ze in een dwangbuis zitten, terwijl mijn kliniekbh totaal niet knelt of superstrak zit... Ik ben nu 4 weken po en ik mag van mijn pc de martelband al aflaten. Ook loop ik rustig een half uur tot drie kwartier zonder kliniekbh als ik ga douchen en me daarna heb ingesmeerd. Natuurlijk houd ik me dan wel heel rustig. :)

Luister naar je gevoel en je lichaam, dan weet je zelf het beste wat je wel en niet kunt doen...

Have fun anyhoe, liefs Faye.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik moest 6 weken de bh van de kliniek aan maar had gevraagd bij de controle of ik op mijn verjaardag een gewone bh aan kon.. was wel zo leuk natuurlijk, en dat was geen probleem, maar daarna moet de bh wel weer aan.

Met push up zou ik wel erg uitkijken. Toen ik die voor het eerst aan had gedaan (pas half jaar later ofzo) toen stonden mijn borsten wel nog in de vorm van de push up bh. Het zakte wel, maar het was wel vreemd!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.