Ga naar inhoud

Lilly : 29 maart 2012 : Dr. Moojen-Zaal : Velthuis Kliniek


Aanbevolen berichten

Goedemorgen meiden,

Ik ben Lilly, 23jaar en wil graag een bv ondergaan. ( ook al vind ik het wel erg spannend allemaal) Ik heb komende dinsdag een consult bin Dr. Moojen-Zaal en ben erg benieuwd wat het wordt. Ik heb gekozen voor deze kliniek omdat de resultaten erg natuurlijk eruit zien en veel positieve reacties erover heb gehoord. Verder werken ze met een nieuw concept en dat is een bv in combinatie met fysio waardoor je sneller opknapt, minder napijn zult hebben en soepeler borsten van krijgt. Iemand toevallig al ervaring mee? :) Zelf heb ik een A75 en zou graag naar een natuurlijke volle B kleine C gaan. Eind maart zou ik evt. geopereerd kunnen worden. Haha zon raar idee dat ik over 2 maanden al borsten zou kunnen hebben :) Verder zijn alle ervaringen/ tip welkom voor een consult en of slechte/positieve ervaring met Dr. Moojen-Zaal. Ik hou jullie op de hoogte!

Liefst Lilly

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heyhey,

Ik ben 22 en krijg 7februari mijn bv, das al over 11 dagen ben zooi zenuwachtig, haha heb er ook super veel zin in maar ben wel bang hoor,

Ik ga ook na velthuis kliniek, ik krijg mentor round high profile 425cc coh 2 en wat krijg jij

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Lilly,

Welkom hier!

Dat hoor je niet vaak op het forum, de wens om naar een B/C te gaan!

Ik had zelf 70AA en ben naar een 70C gegaan, nu bijna een half jaar geleden. Ben er superblij mee! :D

Heb zelf geen ervaring met fysio icm borstvergroting, maar je kunt in ieder geval even wat operatieverslagen lezen van dames die bij de Velthuiskliniek zijn geweest, zoals Faye en Vlinder.

Eind maart is een mooie tijd, dan heb je het niet zo warm in je kliniekbh en kun je deze zomer al met je nieuwe borsten pronken :D

Het is inderdaad een heel vreemd idee, zo van het ene op het andere uur heb je borsten. Dit is geestelijk nog een heel proces..

Over dr. Moojen - Zaal kan ik je niets vertellen maar ik zou je voor het consult het volgende willen aanraden;

- Neem een vragenlijst mee (op het forum te vinden), ga al deze vragen af en noteer de antwoorden (door stress/enthousiasme vergeet je een hoop!)

- Neem eventueel foto's mee van andere dames, hoe je het graag wel wilt zien en hoe absoluut niet

- Draag een strak shirt zonder print (ook niet te donker) voor het passen van de pasprotheses, hier zie je het resultaat het duidelijkst in

Ik wens je alvast veel plezier op je consult!

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Lilly,

Wat spannend allemaal! Ik ben heel tevreden over de Velthuiskliniek. Ik ben natuurlijk niet in Hilversum geweest, maar over Velp in ieder geval niets dan lof! Je krijgt een middeltje in je infuus dat ervoor zorgt dat je minder kans hebt op misselijkheid na de operatie. Ik ben dan ook helemaal niet misselijk geweest. Ook krijg je extra een verdovend/pijnstillend middel ingespoten bij je boobs tijdens de operatie waardoor de napijn zoveel mogelijk gereduceerd wordt. Ik vond het in ieder geval erg meevallen allemaal. Ik ben vandaag precies 4 weken PO en ik voel me echt prima. Ik doe het nog wel ff rustig aan natuurlijk, maar ik kan niet wachten om over 2 weken weer te gaan sporten! Fijn dat je fysio krijgt, ik ben benieuwd naar je ervaringen. Ik vond mijn herstel al supersnel gaan, dus ben benieuwd hoe dat bij jou gaat!

Tip voor een goede beeldvorming tijdens het passen: Koop een BH in de gewenste maat (kaartjes eraan laten en bon bewaren!), vul deze tijdens het passen in de kliniek met de kipfilets en breng de bh daarna terug naar de winkel. Zo heb ik het ook gedaan, en het resultaat lijkt op dit moment aardig op het beeld tijdens de passessie!

Heel veel succes tijdens je consult, liefs Faye.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ Babyboo Heel veel succes! Ben benieuwd naar je herstel en het gaat vast prachtig worden!

@ Parkiet Bedankt voor de tips :) Ja wil een klein maatje meer zodat ik zelfverzekerd in bikini rond kan lopen! Maar denk dat ik eigenlijk wel een C wil ;) Ik laat het wel weten hoe het consult is verlopen en wat ze me heeft aangeraden.

@ Faye Ja heel spannend allemaal! Ik zou willen dat ik het ook achter de rug had! :) Maar bedankt voor de tips en fijn dat je zo tevreden bent. En Al die extra's wat ze daar bieden zoals de pijnbestrijding en niet misselijk na de narcose spreken me ook erg aan. Je betaalt natuurlijk ook wat meer als bij de andere maar dan heb je ook wat ;) Ik laat weten hoe het is verlopen en hoeveel cc ik ga krijgen. Zelf zit ik te denken aan 280 cc anatomisch dual plane en ben 178 cm en 63 kg.

Liefs Lilly

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi meiden!

Ik heb gister mijn consult gehad en het was een duidelijk en proffesioneel gesprek. Ik ben 178 en 63kg en heb A75. Ze heeft me helemaal opgemeten en laten zien wat ze ging doen.Toen we gingen passen kwamen we uit op 330cc en dat zou niet te groot worden een C en natuurlijk blijven. Als ik 280cc zou nemen zou ik er spijt van krijgen zei ze. Maar voor mn gevoel is 330cc zoveel maar omdat ik lang ben was dat niet zo. Ze liet ook foto's zien dat het bij iedereen anders was. Bijv. een mevr. met 200cc en een met 300cc en dan was die met 200cc nog groter. Dus ik moet me daar niet blind op staren. Nu goed nadenken wat ik wil. De fysio sprak me ook erg aan dat ik sneller weer dingen kan en de borsten sneller soepel worden. Vind het wel erg spannend allemaal!! Liefs Lilly

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...

Hallo allemaal,

Ik ben nieuw op het forum en ben heel benieuwd naar alle ervaringen. Ik word 23 juli geopereerd door dr Moojen-Zaal (dual plane anatomisch 255cc) en krijg dan ook fysio. Ja het is nog heel ver weg, maar dat kon financieel voor mij niet anders. Ondertussen kan ik me hier en daar een beetje voorbereiden met jullie ervaringen en tips. Vooral naar de ervaringen in combi met fysio ben ik benieuwd, dus wie heeft dit meegemaakt?

Groetjes,

Laura

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Goedemorgen meiden,

Ik ben Lilly, 23jaar en wil graag een bv ondergaan. ( ook al vind ik het wel erg spannend allemaal) Ik heb komende dinsdag een consult bin Dr. Moojen-Zaal en ben erg benieuwd wat het wordt. Ik heb gekozen voor deze kliniek omdat de resultaten erg natuurlijk eruit zien en veel positieve reacties erover heb gehoord. Verder werken ze met een nieuw concept en dat is een bv in combinatie met fysio waardoor je sneller opknapt, minder napijn zult hebben en soepeler borsten van krijgt. Iemand toevallig al ervaring mee? :) Zelf heb ik een A75 en zou graag naar een natuurlijke volle B kleine C gaan. Eind maart zou ik evt. geopereerd kunnen worden. Haha zon raar idee dat ik over 2 maanden al borsten zou kunnen hebben :) Verder zijn alle ervaringen/ tip welkom voor een consult en of slechte/positieve ervaring met Dr. Moojen-Zaal. Ik hou jullie op de hoogte!

Liefst LillyHoi heb je al besloten wat je gaat doen? Ben erg nieuwschierig hoe het zal gaan ik ben ook bij haar geweest en denk erover om in september het te laten doen......

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Hoi Lilly

Wat spannend dat je over een paar dagen nieuwe borsten hebt!

Ik ben net een weekje naar Fuerte Ventura geweest; was de laatste keer met een bikini die niet gevuld is, haha!

Ik hoop met 255cc op een c-cup uit te komen. Ik ben heel smal (omvang van 68 cm), dus dan zal ik waarschijnlijk al snel een c-cup hebben. Zit nu nog niet eens op een 70aa. (profielfoto is een foto van de pas-sessie). Ik heb bij dr Moojen-Zaal aangegeven dat ik borsten wilde die er natuurlijk uit zien en mooi bij m'n lichaam passen. Voor zover ik heb kunnen lezen op het forum is zij iemand die juist voor natuurlijke borsten gaat en soms ook nee zegt wanneer iemand grotere implantaten wil.

Heel veel succes met je operatie! Ben benieuwd naar je ervaringen!

Liefs,

Laura

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo meiden,

Succes met de komende bv. Ik heb ze al. Al heb ik helaas de pip.

Ik Heb vanmiddag info. Bij de velthuiskliniek te Hilversum opgevraagd en er komt een afspraak.

Weet zo wie zo al dat ze worden verwisseld.

Maar voor jullie veel sterkte en een spoedig herstel. Het is het zeker waard. Alle verhalen hier op het forum kloppen ook allemaal.

Word soms nog weleens wakker en dan moet ik ze even voelen of ze er nog zitten, zo blij ben ik er nog steeds mee (afgezien van pip dan)

Ik heb ze nu ruim 4jaar.

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jeetje je bent heel smal Idd! Gaat vast mooi worden :) haha idd en heb deze zomer eindelijk borsten! wanneer ga je? Ik heb normale omvang 75 en stuk langer en zit nog zo te dubben tussen 280 en 330cc. Ik ga gewoon zeggen dat ik een natuurlijke C wil of dat nou met 280 of 330 is maakt niet uit. Ja erg spannend Idd! Liefs lilly

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Lily,

Ik ben me ook aan het orienteren, en over Laura Moojen-Zaal ben ik alleen maar positieve verhalen tegengekomen! Ik vind haar site ook erg interessant, ze komt op mij over alsof ze heel veel verstand van zaken heeft en erg betrouwbaar is.

Ik heb zelf een B cupje, ben 1.68 en weeg 66 kg. Ik wil ongeveer een D cup. Ik ben niet dik, maar heb wel curves, en vind mijn huidige borsten daar niet bij passen.

Enige probleem bij mij is de financien... dat is ook wat mij tegenhoud om een consult te doen. Want ik kan nu al bijna nergens anders meer aan denken...laat staan als ik een consult gehad hebt!

Jij heel veel sterkte met de laatste loodjes voor de operatie, en de operatie zelf natuurlijk. Ik ben in elk geval erg benieuwd naar het resultaat!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Lily,

Het is het voor mij echt waard geweest. Ik heb er zoveel meer plezier en zelfvertrouwen door gekregen.bij mij waren ze door 3 x borstvoeding voor heel wat maandjes helemaal opgeslurpt wat 2 jaar na de jongste nog zo was. Ik had altijd een mooie volle c.

Erna had ik 75 aa. Ik ben 175 lang en schommel rond de 70 kg. Mijn taille is wel erg slank, die meet maar 65 cm. Zodoende hebben ze bij mij destijds gekozen voor 310 cc achter de spier en heb nu het maatje dat ik altijd heb gehad voor de kids.

Ziet er volgens vele erg natuurlijk uit. Wanneer ga jij en waar ga je?

Liefs, xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi meiden, ik heb ze!!! Even snel een reactie via mn tel. Ik heb 280cc anatomisch gekregen en voel me opzich prima alleen beetje drukkend gevoel maar dat is normaal. verder ben ik mn nieuwe fysio oefeningen alweer aan het oefenen :) ik kan iedereen dr. moojen zaal aanraden echt zulke lieve mensen daar allemaal :) ik ga weer lekker tv kijken. Liefs lilly xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo Lilly,

Wat goed dat het goed met je gaat. Nu kun je lekker gaan genieten en komen de dromen van een goedzittende bikini lekker it.

Is het je allemaal meegevallen? Hoelang zat er tussen je consult en de gebeurtenis?

Lekker rustig aan doen en je in de watten laten leggen.

Liefs J

Link naar reactie
Delen op andere sites

Goedemorgen,

Ik voel me goed gelukkig :) de olifant is bij mij niet langs gekomen! Lekker geslapen vannacht met wat extra kussens. gisteravond nog een kleine wandeling gemaakt want moet zo veel mogelijk bewegen. so far so good! Heb mn bh nog niet uit gedaan Haha durf nog niet!! Ga vnv douchen.

@ Jannetje: bedankt en zeker heerlijk dat ik straks mooie bikinis kan kopen :) nu al zin in! Verder verzorgt mn vriend me erg goed maar probeer zo veel mogelijk dingen wat kan doen zelf te doen gaat je herstel veel sneller zei de fysio. zit lekker tv te kijken maar heb verder geen pijn of iets valt me 100% mee. er zat trouwens 2.5 maand tussen mn operatie en consult maar had over de keuze al veel langer nagedacht.

@ lala ik wilde het zeer natuurlijk houden en met 330 ging ik naar een grote c kleine d en dat wilde ik niet. dus ben hier helemaal blij mee :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hè lilly

Gefeliciteerd met je boobies!!! Fijn dat het je mee gevallen is...

Ik ga vrijdag... Ben nu al op van de zenuwen haha

Ik krijg 225 cc en heb nu 75b

Ik was een beetje aan het vergelijken :) en denk dat ik ook op een kleine c uit ga komen... Tenminste hoop ik! ;)

Sterkte de aankomende dagen!!

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Sterkte komende vrijdag! Ik moet nog heel lang wachten :(

Liefs

Laura

Oh echt :( wannweer gaat het bijjou gebeuren?

Ik had 2,5 week geleden consult... Dus dat is heel snel voor de bv!

Een troost Je krijgt ze in ieder geval :) :) :)

Wat zal alles voor ons veranderen!

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Goedemorgen,

Ik voel me goed gelukkig :) de olifant is bij mij niet langs gekomen! Lekker geslapen vannacht met wat extra kussens. gisteravond nog een kleine wandeling gemaakt want moet zo veel mogelijk bewegen. so far so good! Heb mn bh nog niet uit gedaan Haha durf nog niet!! Ga vnv douchen.

@ Jannetje: bedankt en zeker heerlijk dat ik straks mooie bikinis kan kopen :) nu al zin in! Verder verzorgt mn vriend me erg goed maar probeer zo veel mogelijk dingen wat kan doen zelf te doen gaat je herstel veel sneller zei de fysio. zit lekker tv te kijken maar heb verder geen pijn of iets valt me 100% mee. er zat trouwens 2.5 maand tussen mn operatie en consult maar had over de keuze al veel langer nagedacht.

@ lala ik wilde het zeer natuurlijk houden en met 330 ging ik naar een grote c kleine d en dat wilde ik niet. dus ben hier helemaal blij mee :)

Hoi hoi,kun je vertellen wat voor oefeningen je voor en na de bv moet doen van de fysio......denk dat een hoop dit ook wel interessant vinden..

Hoi hoi,

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.