Ga naar inhoud

Barbie_ : CONSULT : 12 januari 2012 : Dr van der Weij : Boerhaave kliniek


Barbie_

Aanbevolen berichten

Hoi Ladies,

ik ben inmiddels ongeveer een klein weekje op het forum...

En ik ben helemaal vergeten me even voor te stellen...

Bij deze ;)...

Ik ben Barbie,

en heb sinds 28 Januari 2003, 260cc implantaten van McGhan achter de spier..

Deze hebben me van een 70A naar een 70D geholpen..

Ondertussen werd ik zwanger . Na de bevalling heb ik geen borstvoeding gegeven maar mn borsten zijn wel enorm groot geweest doordat dat natuurlijk op gang kwam.. Ik heb ze laten opbinden zodat 't wegging en dat gebeurde vrij snel..

Doordat ze een tijdje zo groot zijn geweest en door de hormonen (wat ik overigens niet wist maar me door de dokter verteld werd) zijn ze toch slapper geworden...

12 Januari 2012 heb ik een eerste gesprek gehad met Dr van der Weij in de Boerhaave kliniek voor een wissel...

Hij constateerde dat er meer ruimte is voor grotere protheses en dat deze zo goed als geen kapselvorming hebben... Voor de prothese zelf hoef ik niet te wisselen die zijn nog goed...

Na een hoop meetwerk kwam hij uit op Mentor 425cc high profile cohesive 1 achter de spier.. Daarmee kom ik waarschijnlijk uit op een 70E/F..

Ik heb een aantal van jullie toegevoegd als vriendinnetje om een beetje rond te kijken van hoe dat er ongeveer uitziet... Ik heb er namelijk niet echt een beeld bij...

9 februari heb ik een definitieve maat/cc afspraak... Neem eem 70F bh mee en kijk in hoeverre die gevuld word... Groter is denk ik ook niet mn ding, aangezien ik toch mammie ben en niet de milf van 't schoolplein wil worden hihi (grapje)...

9 Maart staat de wissel gepland en als 't goed is ben ik als eerste aan de beurt om 08:00 uur...

Sta nu al te trappelen maar helaas kan het door het rooster van manlief niet eerder...

xXx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hello Blondie :rolleyes:

Ken je gevoel, je wil ze mooi grooooot maar t mag ook niet belachelijk gaan lijken hé. Ikzelf moet me ook nog kunnen vertonen aan de schoolpoort ...

Ikzelf ga voor de wissel naar 700 cc achter de spier, heb nu 500 cc en kom daar op een D mee uit. Ik wissel niet voor de grootte ( al speelt het natuurlijk ook mee ) maar vooral voor de vorm, wil meer projectie naar voren en ga dus ook voor een extra high profile deze keer.

Ga samen met je aftellen, mijn dag wordt 6 maart...

Groetjes,

Kaatje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hello Blondie :rolleyes:

Ken je gevoel, je wil ze mooi grooooot maar t mag ook niet belachelijk gaan lijken hé. Ikzelf moet me ook nog kunnen vertonen aan de schoolpoort ...

Ikzelf ga voor de wissel naar 700 cc achter de spier, heb nu 500 cc en kom daar op een D mee uit. Ik wissel niet voor de grootte ( al speelt het natuurlijk ook mee ) maar vooral voor de vorm, wil meer projectie naar voren en ga dus ook voor een extra high profile deze keer.

Ga samen met je aftellen, mijn dag wordt 6 maart...

Groetjes,

Kaatje

Joehoeee,

nee precies... Wel mooi groot, maar niet dat ze hun nek verrekken als je voorbij loopt... Al doen ze dat best snel hihi..

Hier bij mn zoontje op de peuterspeelzaal is er 1, hemel alles valt overal uit... En zij heeft ook oudere kindjes die naar de basisschool gaan en die snoetjes zie je af en toe echt kijken van; Mam moet dit nou... Haha...

Leuk samen aftellen... Duurt lang he..?..

xXx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Haha ja, ik 'maak' ze eigenlijk voor mezelf, de rest hoeft het niet te weten of toch niet te veel :44:

Tegen dat jij ze krijgt, loop ik al weer al dansend rond... yeah right... hoop dat het allemaal vlotjes verloopt deze keer!

Ga ook eens een kalendertje proberen op dit ding te krijgen...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jaaaa hihi... Zitten er 2 te wachten tot narigheid van alle anderen eromheen op :1big_boobs: haha...

Ik weet over 9 daagjes het ongeveer uiteindelijke formaat gelukkig...Weer 1 kan niet wachten puntje minder...

Ik heb wel 2 bh's gekocht in een 70F die ik helemaaaaal geweldig vond (mag ze tot 30dagen ruilen dus als 't echt niet gaat passen kunnen ze terug hihi)..

xxXxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi,

Welkom hier.... :43:

Ik wil je heel veel plezier wensen hier op het forum en alvast heel erg veel succes voor je operatie!

Al duurt het natuurlijk wel eventjes nog..

Ik ga je topic verhuizen naar de operatieverslagen aangezien je nu een datum hebt :)

Liefs :58:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zat die ene niet goed Kaatje?

Ik ben aan de ene kant bang dat ik Juffertje Tiet word, dus zal ik ;t doen of niet..

Maar aan de andere kant liever vandaag dan morgen...

Ik heb weer een setje lingerie gekocht hahaha.. Die gaat ook mee met passen... Verkleedfeestje bij de PC...

xxXxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Drie keer is scheepsrecht he... Moet gewoon goedkomen, en gaat gewoon goedkomen...

En de 4de keer neem je gewoon nog groter hihi :01: ...

Ik vind ze erg mooi hoor... Tis alleen wat je zelf zegt dat de ene niet goed gezakt is zeg maar..

Heb je het iedere keer moeten betalen dan?

xxXxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.