Ga naar inhoud

BV : Mir72 : Oriëntatiefase


Gast mir72

Aanbevolen berichten

Hoi, ik ben Mir en loop al jaren (vanaf mijn 18de en ben nu 37) na te denken over een borstvergroting.

De knoop is inmiddels doorgehakt, alleen nu ben ik nog op zoek naar een goeie kliniek.

Ik hoop hier wijzer te worden bij wie ik moet zijn, waar ik namelijk zo bang voor ben zijn ongelijk of van die rare ballonnen.

Dus als jullie tips hebben bij wie ik moet zijn hoor ik het graag....

Groetjes Mir

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Mir,

Welkom op t forum. Gefeliciflapstaart. We hebben de zelfde leeftijd. Ook toen we begonnen met denken erover. :rolleyes: Met dit verschil dat ik wel al 2 x een bv heb ondergaan. Ook na lang wachten (10 jaar) koos ik voor een bv. Na het krijgen van kids + geven van borstvoeding bleef er weinig over van mijn eens zo mooi gevulde cupje.

Inmiddels 2 bv's verder voel ik me super. Zo blij. Had ik destijds maar eerder de knoop doorgehakt, etc. etc.

Snuffel wat rond en je leert voor jezelf keuzes te maken, zowel hier op t froum als bij de verschillende klinieken. Hou rekening met de terugreis wanneer je ver van huis zou willen gaan. Iemand zal je moeten rijden en een hele lange terug reis is niet gewenst.

Hou rekening met een herstel van 6 weken rust. Dit wil zeggen dat je afhankelijk van wat je zoal doet, minimaal 2 a 3 weken uit de roulatie bent en nog eens 3 weken voor je weer alles kunt zonder trekjes te voelen etc.

Vwb de kosten informeer goed wat het voor jou gaat kosten, de ene klniek is de andere niet, maar let wel, echt grote prijsverschillen zul je niet vinden, maar dit is maar beter ook, want misstanden als een verkeerde keuze als een city kliniek Den Haag wil je niet meemaken.

Kijk en vraag om je heen. Zijn er mensen waar je referenties kunt vragen over artsen. Er lopen veel zeer kundige artsen rond. Ga niet naar de eerste de beste. Ook op dit forum zijn er een aantal te vinden.

Heb je een idee over hoe groot je e borsten zou willen? Zoek anders wat foto's op van vrouwen borsten waarvan jij zou wensen dat ze er ongeveer zo uit komen te zien en neem deze mee naar de arts. Het aantal cc's is een lastige te kiezen, maar probeer zo veel mogelijk protheses met je eigen ogen te zien en te voelen, zo doende krijg je een aardig beeld. Wil je ronde of passen anatomische je beter en wat zijn de voor- en nadelen ervan...

Als de arts begint te vertellen hoe hij de protheses zou willen plaatsen, luister dan goed naar zijn ideeen en vraag wat de verschillende vormen van plaatsen voor jou kunnen betekenen.

Kijk welke protheses de kliniek gebruikt. Zijn deze van een bekend merk, of nog nooit van gehoord? Google ze meteen wanneer je thuis bent. Zijn het nog de gladde, of in middels de geruwde etc. etc.

Welke vorm van plaatsing wil de arts bij je doen? Onder de borst (plooi), via de tepel of via de oksel. Kun je een nachtje blijven overnachten waar nodig? Denk erom dat je van te voren zo gezond mogelijk erin gaat. Want je krijgt een narcose etc. etc.

Zorg dat je zo lang mogelijk iemand om je heen hebt die voor je kan zorgen als je straks geholpen bent.

Succes meis met het uitzoeken.

Liefs! :119: Pat

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik kan De kliniek DeLaraise 100% aanraden. wat een goede PC hij weet presies wat bij je past. ik had geen blauwe plekken,infecties of rare dingen. De littekens zijn bijna niet te zien. geen onodigen medicijnen zoals ik hier ook veel hoor van tableten en injecties voor deoperatie. een een practige resultaat. meid ik zal zeggen ga shoppen. en vergelijken ik ben blij dat ik niet naar belgie bent gegaan. daar mog ik niet meer dan 280CC krijgen. het lijk wel dat de BV voor hem was en niet voor mij :152: voor mij is docter R.Vonk :136: nummer 1. SUPER.

meid je gevoel volgen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het 'ronde balonnen'-probleem hield ook mij bezig (ben bijna 39) en had dus ook geen zin om daarmee rond te lopen ...

Het is niet zo dat ronde protheses ook ronde balonnen - borsten opleveren hoor .

Protheses zijn niet gewoon 'rond' . Ze hebben verschillende vullingen (die door de zwaartekracht wat zakt zodat je niet echt een opgeplakte bal hebt) en ze hebben ook verschillend profielen : hoog (rondst) , medium en laag (hangt af van merk prothese) .

Een ronde prothese half onder de spier (bovenaan onder en onderaan op de spier) geplaatst geeft ook nog eens een extra 'druppel-efect' waardoor ze weer wat natuurlijker ogen .

Als je wat rondkijkt naar de foto's en je haalt er de dames uit met de meest ronde protheses (dus : rond , hoog profiel en volledig op de spier geplaatst) dan zal je merken dat het bij velen het rezultaat mooi is en je dus best op je 2 oren mag slapen wat je 'ballonnenprobleem' betreft . :38:

Het beste is je wensen én twijfels duidelijk te maken aan je chirurg , dan wordt er rekening mee gehouden . Die mensen kennen hun vak en weten precies wat ze moeten doen om het rezultaat te behalen waar jij blij mee bent .

Wat kliniek/chirurg betreft is moeilijk want die keuze is persoonlijk , iedereen (die tevreden is) zal haar chirurg aanraden .

Een eerste consult ('intake' genoemd) kost gemiddeld €35 en is vrijblijvend : je kan je bij verschillende klinieken (ziekenhuizen indien je dat wil) gaan informeren . Ik deed dat liever niet omdat je dan verschillende meningen hebt (ieder ze'n eigen werwijze/prothese) en je dan helemaal niet meer weet hoe en wat . Anderen vinden het een must , dat moet je voor jezelf uitmaken .

Ikzelf heb veel rondgesurft en een lijstje met de voor- en nadelen van verschillende protheses , litteken (tepel/borstplooi) , plaatsing (onder of op de spier / dual plane=split pocket) enz. opgesteld en van daaruit gezocht naar de gepaste kliniek .

Hieronder in mijn onderschrift vind je , indien je dat wenst , verdere info .

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jeee bedankt voor de snelle reactie... heb al veel overwogen,maar heb nu al uit 2 berichten dingen gehoord waar ik nooit aan gedacht zou hebben..

SUPER bedankt alvast

Groetjes mir

Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.