Ga naar inhoud

Slapen zonder bh en band...Waarom voelt het nog niet goed?


Mir83

Aanbevolen berichten

Hey meiden,

Ik ben sinds afgelopen maandag 6 week po.

Ik heb al wat bh's geshopt en voel me verder goed, behalve s'nachts....

Sinds afgelopen maandag slaap ik zonder de band, maar nog wel met de bh. Dat voelt zo raar! Als ik lig voelt het alsof de protheses naar boven proberen te gaan, een soort stijfheid/stuwing. Ik weet wel dat ze inmiddels wel ingekapseld zullen zijn, maar vraag me af of meer meiden dit hebben?

Ik kan dat wel weer met band gaan slapen, maar ben er zoooo klaar mee! Net als dat rugliggen..

Mn rug doet zeer en ben er helemaal flauw van. Ik zou zo graag op mn zij willen liggen, maar ik krijg het niet voor elkaar. Ik wordt gemiddeld 10 keer per nacht wakker van krampachtige stijfheid in mn borsten en ga dan maar weer op mijn rug liggen.

Is het een kwestie van doorzetten en 'oefenen'? Of toch wat anders? :23:

Liefs!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi,

Ik lees net je topic, ik ben maandag 6 weken po en ik heb ook de bh + band natuurlijk nog aan als ik slaap, maar doordat ik juist de band nog om heb kan ik gewoon op mijn zij liggen die houdt juist alles op zijn plaats. Ik ben een rugslaper dus lig niet de hele nacht op mijn zij, af en toe en dat gaat goed kan ik je zeggen, maar denk wel dat dat door de bh en band komt!!! Vervelend voor je dat het nog niet gaat bij jou, misschien met band proberen?

L. Sporty

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Sporty,

Bedankt voor je snelle reactie :)

Helaas voelt het met de band precies hetzelfde... Alleen irritanter door het geknel. Zonder band knelt uiteraard minder,maar blijft het gevoel in mn borsten hetzelfde...

Misschien geldt ook hierbij geduld...

Liefs!

Link naar reactie
Delen op andere sites

He mir,

Ik heb zo ongeveer een zelfde topic geopend. Wist ook even neit wat te doen. Het is inderdaad alsof ze in je nek liggen ineens. Ik heb afgelopen nacht naakt geslapen maar werd om de haverklap wakker. Vannacht weer proberen maar wel met mn bh naast mn bed dan kan ik hem aandoen als ik het echt niet prettig vindt.

Hoe is tie verder meid??

Liefs,

Cindy

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Cindy,

Oh, gelukkig ben ik dus niet de enige met dat rare gevoel ;) Niet lullig bedoeld trouwens. Ik dacht al dat er misschien iets mis kon zijn.

Ik dacht misschien moet ik ander maar eens helemaal zonder bh proberen, dat ze ff de vrijheid hebben zeg maar:)

Even helemaal off topic. Momenteel kon het beter met me. Zit te janken terwijl ik dit typ. Ik voel me zo k*t!

Mijn zoon is vandaag jarig, wat natuurlijk helemaal geweldig is. Hij heeft een super feest gehad vandaag. Maar man o man, wat voelt het dubbel zeg! Zoon jarig en mn vriend nog dik 3 maand weg. En werkelijk iedereen die kwam vandaag had het over het werk van mijn vriend, goedbedoeld, maar ik werd dr gek van!

Hoe is het met jou meis?

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.