Ga naar inhoud

Wanneer worden ze zachter?


A1972

Aanbevolen berichten

Hai dames,

Ik heb 16 dec 2011 de monoblocs in de WK gekregen. Ik ben nu bijna 6 weken po,maar ik vind ze nog wel erg stevig. Wie heeft deze protheses ook en wie kan mij vertellen of ze nog veel zachter gaan worden? En hoe lang duurt dat dan? Ik weet wel dat geduld het sleutelwoord is, maar ik wil graag de ervaringen van anderen lezen .... ;)

Groetjes,

A.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Geduld mensen, geduld.

Het uiteindelijk resultaat zie en voel je na 1 jaar.

Ik ben nu 8 weken post-op en heb anatomische prothesen.

Beetje bij beetje komt er wat verbetering en verandering. En hoe langer na de operatie, hoe trager het lijkt te gaan... maar ik heb me ondertussen al gerealiseerd dat ik geduld moet hebben. Ik ben blij dat ik geen infectie heb opgelopen, voor kapselvorming is het nu nog te vroeg om dat te weten.

Ik heb een diffuse bloeding gehad in de rechter borst waardoor deze nu nog wat harder voelt dan de linker.

Mijn PC zei zelf, 2 maanden geduld en kom dan terug voor een herevaluatie.... en eigenlijk heeft ie wel gelijk.... we laten er iets insteken dat daar eigenlijk helemaal niet hoeft te zitten, dat ons lichaam probeert af te stoten... en dan zouden we willen dat we na één of 2 maand willen dat we terug rondhuppellen alsof er helemaal niets is gebeurd ?

Nee hoor, ik heb vrede genomen met de term "GEDULD".

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ Pinky Dat had ik met 3 weken po ook wel hoor. De zwelling was toen al wel veel minder. Nu heb ik helemaal geen zwelling meer gelukkig....

@ parkietje Duurt dat echt nog zo lang? En worden ze dan zo zacht als een normale gewone niet vergrote borst? Ik kan het me haast niet voorstellen. Ik zei net al tegen man-lief, 'voel jij nu eens even...(man-lief vond dat natuurlijk helemaal niet erg...), vind jij ze ook zo stevig?'Maar die vind alles wel prima,hij vindt ze hartstikke mooi. Dat zijn ze ook wel,maar ik had gehoopt dat ze een stuk zachter zijn..... Ik denk dat ik qua warmte maar moet gaan uitkijken naar de zomer... ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ female41 Ik heb wel geduld hoor, ben gewoon nieuwsgierig naar de ervaringen van anderen. Heb een voorgeschiedenis, dus wat dat betreft is mijn geduld echt wel op de proef gesteld ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ parkietje Duurt dat echt nog zo lang? En worden ze dan zo zacht als een normale gewone niet vergrote borst? Ik kan het me haast niet voorstellen. Ik zei net al tegen man-lief, 'voel jij nu eens even...(man-lief vond dat natuurlijk helemaal niet erg...), vind jij ze ook zo stevig?'Maar die vind alles wel prima,hij vindt ze hartstikke mooi. Dat zijn ze ook wel,maar ik had gehoopt dat ze een stuk zachter zijn..... Ik denk dat ik qua warmte maar moet gaan uitkijken naar de zomer... ;)

Ik zou je graag willen vertellen bij hoeveel weken/maanden PO de omslag kwam, maar dat weet ik niet want ik denk dat het vrij geleidelijk is gegaan.

Maar op een gegeven moment besef je je dat ze zacht zijn ;)

Ik ben nu bijna een half jaar PO (woww wat is dat snel gegaan zeg!) en nu zijn ze gewoon zacht, behalve als ik op mijn rug lig. Met warmte bedoel ik ook onder de douche / onder dekens e.d., dan zijn ze heel zacht ;)

Ik vind de mijne nu stevig maar zacht, maar heb eerlijk gezegd geen idee hoe natuurlijke borsten aanvoelen! Maar tussen natuurlijke borsten is natuurlijk ook veel verschil, de ene zijn steviger dan de andere.

Heb van Marisjuh begrepen dat ze nog zachter blijven worden :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo,

Dat had ik ook: als ik op mijn zij lig zijn ze heerlijk zacht, op mijn rug nog steeds hard.

Bij de eerste keer waren ze na aan maand of 6 'normaal', voor zover ik weet wat dat is, had helemaal niets ervoor :106:

Link naar reactie
Delen op andere sites

hallo,

Ik ben 30 november geopereerd.

Bij controle 6 weken waren ze al mooi zacht.

Ben nu 8 weken en het blijft gelukkig zacht, heb net een wissel gehad vanwege kapselvorming.

ben er erg blij mee.

liefs vlindertje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Tja, lastig te zeggen.... Het duurt iig wel even. Ik ben nu een jaar PO (heb anathomische) en heb rechts wat kapsel die is dus sowieso harder. Mijn man vindt ze over het algemeen wel harder dan natuurlijk (tja, hij zal het wel weten ;)). Als ik op mn rug lig of als ik mijn armen naar achteren duw zijn ze echt harder mar normaal gezien valt het wel mee.

Liefs!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.