Ga naar inhoud

Angelina Jolie niet zo natuurlijk als het lijkt


Marisjuh

Aanbevolen berichten

Heey meiden!!

Nou net als vele vind ik Angelina een hele mooie vrouw!!

Ze zegt nooit ingrepen te hebben gedaan maar dit filmpje bewijst dat ze een wenkbrauwlift en neus heeft laten doen...

Ik maar denken dat ze van nature zo was... nou dit doet me dan ergens ook wel goed dat ook zij!! aan dit soort dingen doen..... :106:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Die wenkbrauwlift ben ik niet zo zeker van ;) Als ze op de linkse foto haar oog halt sluit (zoals rechts) denk ik dat ze toch aardig gelijk zijn gebleven :P

Die neus... sja sja... die erge overbelichting op de rechtse foto laat de details niet meer zien zoals links wel te zien is..maar daar lijkt idd wat aan gesleuteld te zijn.

En Marisjuh.... natuurlijk doet 85% van de celebs hier aan mee... en jij mag je lekker goed voelen, of unsere Angelina nou wel of niet een gekleide neus heeft hahahaah ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Yep... heb net een andere foto gezien van haar, de neus is zeker gehalveerd hahahahahahaha ;)

http://4.bp.blogspot...sticSurgery.jpg

ennnn

http://plasticsergea...rhinoplasty.jpg

**edit** duh... ik had niet eens gezien dat het een filmpje was :106: Foto's die ik link, staan ook in t filmpje ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mooie lady inderdaad! T blijft toch altijd speculeren over wat iemand al dan niet heeft laten doen vind ik. Dit filmpje vind ik niet echt een bewijs omdat het gaat om foto's en die zijn tegenwoordig zooo makkelijk te bewerken. Beter is het om bewegende beelden met elkaar te vergelijken en dan nog is het een lastige zaak.

Ik vind het juist super dat er zoiets bestaat als plastische chirurgie. De mening van de maaktster van het filmpje deel ik dan ook niet:

'Having so much plastic surgery done makes you look very fake and nog beautiful at all!!! Staying true to yourself makes you beautiful. So next time you look in the mirror, know thet beeing real is more beautiful than anything else!'

Pfff vrouwen onderling... :86::85::89::37::92::160:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.