Ga naar inhoud

Stekende prikkende pijn aan wonden


Aanbevolen berichten

Hoi vivienne, ik ben nu 6 dagen po en ik herken dit, heb precies hetzelfde alsof iemand erin prikt met iets scherps? Het schijnt dat dit normaal is, dat is gewoon de wond. Ik heb het vooral bij rechtop staan en lopen vond het in het begin ook eng of de wond open zou springen ofzo hihi

Volgens mij kunnen topics niet gewist worden vandaar dat je het niet kan vinden

Liefs Erika

Link naar reactie
Delen op andere sites

He dames,

Ik had het ook in het begin. Het zijn de wonden die gaan helen en de onderhuidse hechtingen die trekken. Ik dacht in het begin ook dat mn prothese's eruit zouden klappen maar hahah ik heb ze nog steeds en ben nu 6 weken po en eigenlijk geen pijn meer. Het is bij mij minder geworden toen ze de knoopjes eruit hadden gehaald (na 2 weken). Wel had ik daana erg veel last van de bhrand die op mn wonden drukten en daar heb ik een washandje tussen gedaan zodat de bh niet al teveel drukte op de wonden.

Het komt goed en ze komen er echt niet uit.

Liefs,

Cindy

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nee dat hoeft het zeker niet te wezen. Het is vaak het litteken dat trekt doordat de hechtingen nog niet volledig zijn opgelost. Komt echt goed.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Had ik ook, gaan slapen zag ik echt tegenop, heb 2 weken zittend geslapen, omdat ik echt steken had op de plaats van de wonden, en die gingen maar heel traag terug weg, zelfs gewoon in de zetel zitten ging niet, moest er een kussen achter steken, zodat ik volledig recht zat.

Heb toen echt afgezien, die pijn was héél erg bij mij.

Dit was beter na 8 dagen, toen de draadjes eruit gingen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

De stekende prikkende pijn is al een stuk minder geworden. Heb sinds gisteren nauwelijks last gehad. Zo erg als bij jou Baileysker is het soieso niet geweest.

Ik heb nog steeds niet gedoucht omdat ik gewoon het idee heb dat dat beter is. Zolang de pijn met de dag minder wordt gaat het goed denk ik dan maar.

Het duurt nog 1,5 week voordat de pleisters eraf gaan en de hechtingen eruit (als alles goed is..) en ik vind dat best wel zenuwslopend. Heb geen idee hoe het eruit ziet onder de pleister. Eromheen ziet het er in ieder geval prachtig uit. Geen plekje of schrammetje te bekennen. De vorm en de maat vind ik ook heel mooi. Volgens mij heb ik ook geen of heel weinig zwelling.

Link naar reactie
Delen op andere sites

De stekende prikkende pijn is al een stuk minder geworden. Heb sinds gisteren nauwelijks last gehad. Zo erg als bij jou Baileysker is het soieso niet geweest.

Ik heb nog steeds niet gedoucht omdat ik gewoon het idee heb dat dat beter is. Zolang de pijn met de dag minder wordt gaat het goed denk ik dan maar.

Het duurt nog 1,5 week voordat de pleisters eraf gaan en de hechtingen eruit (als alles goed is..) en ik vind dat best wel zenuwslopend. Heb geen idee hoe het eruit ziet onder de pleister. Eromheen ziet het er in ieder geval prachtig uit. Geen plekje of schrammetje te bekennen. De vorm en de maat vind ik ook heel mooi. Volgens mij heb ik ook geen of heel weinig zwelling.

Krijgen we dan ook het resultaat te zien?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Krijgen we dan ook het resultaat te zien?

Ik wil eerst m'n controle-afspraak achter de rug hebben

Ik ben sinds het weekend toch weer meer last gaan krijgen van steken en prikken. Het is zo moeilijk om in te schatten of het 'normaal' is of niet en of het de hechtingen zijn die ik voel of dat het open is. Maar goed, als het open zou zijn dan zou er toch ook vocht uit moeten komen??? Ik weet niet na hoeveel dagen er vocht uit de wond of wonden zou gaan lopen als het echt open is?

Vorige week sliep ik steeds superlang en nu minder. Misschien heb ik daardoor meer last.

Verder heb ik geloof ik weinig last van zwelling en ook geen last van andere rare dingen. Ik heb nog steeds geen idee hoe de wonden eruit zien omdat het afgeplakt is. Zo frustrerend.. Ben in staat om alles eraf te trekken! Maar ik doe het niet..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.