Ga naar inhoud

bij verschil in borstgrootte ook verschillende hoeveelheid cc ?


Aanbevolen berichten

Gister heb ik mijn laatste consult gehad in Haarlem.

In tegenstelling tot mijn vorige gesprek werd er gezegd dat ik geen afwijkende hoeveelheid cc

hoef te krijgen, omdat anders de ene borst hoger komt te staan dan de ander..

mijn linker is iets kleiner dan mijn rechterborst.

Ik had afgesproken om links 340 en rechts 310 cc te doen...

van de ronde natrelle voor de spier...

Ik vraag mij nu af; ten eerste , is het verschil niet te groot (het zou in 1e instantie van Eurosilicone

worden met een verschil van 25cc) en worden ze in het algemeen niet te groot??

pffffff wat zouden jullie doen... wel of geen verschil cc nemen en de 310 of de 340...

ik wil een bescheiden C heb nu een hele kleine ienie mienie B heb ik gister (pas) vernomen (lijkt op een A).

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Senna,

Ik denk dat je met 310/340 cc zeker wel uit komt op een c. Zit er echt heel veel verschil in je borsten of valt dat wel mee. Ik heb namelijk bij de ene borst iets meer "hang"en daardoor lijkt het of ze verschillend zijn. Ik heb in allebei 430 cc gekregen en ja het verschil zie je nog wel maar het is minimaal. Ik zou niet voor 2 verschillende maten gaan.

Liefs,

Cindy

Link naar reactie
Delen op andere sites

het valt best mee, het is niet heel erg zoals je weleens op tv ziet dat meiden daarom voor een bv gaan..

alleen als je ze goed zou bestuderen zie je een klein verschil in grootte, dus niet opvallend...

tnx voor je bericht, en bevestiging.. (mn mini-boobs staan in de/m'n galerij)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Senna,

Als het verschil echt erg klein is en de hang eigenlijk zelfde zou ik afgaan op wat je pc zegt...ikzelf heb links 900cc en recht 700cc gekregen en ook een enkelzijdige lift maar bij mij was het verschil erg groot, en nu zijn ze eindelijk hetzelfde...maar ik zou afgaan op wat je pc zegt, die heeft er voor geleerd en doet in de praktijk niet anders natuurlijk..maar komt vast helemaal goed hoor meis!

Spannende he, nog ff aftellen!

Groetjes, bar

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey,

Ik had voor mijn BV een klein verschil in de borsten, maar wel groot genoeg om twee verschillende protheses te krijgen. Ik heb in mijn kleine borst 45cc meer en een high profile in mijn grote heb ik medium gekregen. Ik zal je even vrienden maken dan kan je in mijn album kijken naar de foto's. Ik ben er echt heel blij mij en zou zeker een ander aanraden het te doen.

Groetjes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik heb ze gezien schorpioen, waarvoor dank.. Ik zal nog een paar goede duidelijke foto's maken,

zodat jullie kunnen oordelen (want tenslotte zijn wij toch ook wel inmiddels een soort van experts vind ik)

Het probleem is dat 2 pc's het verschil niet benoemden en 1 wel...

heb gister een voorbeeldfoto gezien waarop te zien was hoe het eruit kan komen te zien..

daar schrok ik een beetje van.

Ik zal zsm goede duidelijke foto's plaatsen in mijn galerij, dit moet ik sowieso doen

nu er een datum geprikt is :63: (voel me helemaal HYPER ineens)

Link naar reactie
Delen op andere sites

25 cc is gewoon niet over te twijfelen doe het maar eens in een bakje ;)

Maar net als jou had ik 1 borst die iets kleiner was maar mijn arts zei dat het minder zou worden na een bv en zelf vond hij het ook mooier als je iets verschil had (is ook natuurlijk)

Zelf vind ik het verschil nu niet te zien en ben ik blij dat ik geen verschillende cc's heb gehad :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gister heb ik mijn laatste consult gehad in Haarlem.

In tegenstelling tot mijn vorige gesprek werd er gezegd dat ik geen afwijkende hoeveelheid cc

hoef te krijgen, omdat anders de ene borst hoger komt te staan dan de ander..

mijn linker is iets kleiner dan mijn rechterborst.

Ik had afgesproken om links 340 en rechts 310 cc te doen...

van de ronde natrelle voor de spier...

Ik vraag mij nu af; ten eerste , is het verschil niet te groot (het zou in 1e instantie van Eurosilicone

worden met een verschil van 25cc) en worden ze in het algemeen niet te groot??

pffffff wat zouden jullie doen... wel of geen verschil cc nemen en de 310 of de 340...

ik wil een bescheiden C heb nu een hele kleine ienie mienie B heb ik gister (pas) vernomen (lijkt op een A).

Hey!

Ik heb wel twee verschillende maten gekregen en daar ben ik heel blij omdat die van mij ook best wel verschilde. Ik heb links 305cc gekregen en rechts 275. Kwam van een À cup en heb als het goed is nu C:) je kan bij m'n foto's kijken. Ze zijn echt even groot nu ;)

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

@iwantbooby: grappig onze posturen lijken wel ietsje op elkaar, ook links wat kleiner dan rechts ;-)

ben jij ook linkshandig toevallig?

ik heb nog even tijd om erover te bomen gelukkig, zou ze persoonlijk ietsjes groter willen dus

denk dat ik dan in ieder geval voor de 340 cc zou moeten gaan..

nu nog even denken over het verschilletje..

Link naar reactie
Delen op andere sites

@iwantbooby: grappig onze posturen lijken wel ietsje op elkaar, ook links wat kleiner dan rechts ;-)

ben jij ook linkshandig toevallig?

ik heb nog even tijd om erover te bomen gelukkig, zou ze persoonlijk ietsjes groter willen dus

denk dat ik dan in ieder geval voor de 340 cc zou moeten gaan..

nu nog even denken over het verschilletje..

JA! ik ben linkshandig! Ja, als je groter wil moet je dat zeker doen! Ik heb ook af en toe spijt dat ik niet ietsje groter heb genomen, maar groter staat mij gewoon niet omdat ik zo slank ben. En ik wilde graag C :)

Maar waarom zou je het verschil niet nemen? Persoonlijk ben ik heel blij dat ik nu twee gelijke heb! Kost niks extra's toch? ;)

liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

grappig! dat is dus mijn theorie over verschil in maat borst, of je links of rechts bent daar wordt het door bepaald ;-) we doen meer met links dus is die borst steviger ontwikkeld.. :106:

ik ben bang dat het verschil juist andersom gaat worden, en dan nog groter zichtbaar wordt.

maar ik heb 13 febr. nog een gesprek met de pc dus dan zullen we dat bespreken.

Hoe is het nu met je inmiddels?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja, ik dacht in het begin dat dat bij mij het geval was. In het begin was m'n linker ook wat groter. Nu zijn ze echter wel gelijk. Ik denk dat de zwelling aan de linker kant erger was omdat ze daar natuurlijk een grotere prothese in hebben gedaan.

Het gaat inmiddels erg goed met mij. Heb geen pijn meer en m'n littekens zijn nauwelijks zichtbaar :)

Wel verveel ik me enorm en ben ik blij als ik straks weer mag werken enzo. De operatie is vandaag 17 dagen geleden, dus ik moet echt nog wel een tijdje rustig aan doen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...

na vandaag heeft pc Nio toch besloten om het kleine verschil te doen. 325 rechts 345 links.

spannend. vind het doodeng. maar het is niet veel..

stom dat de 1 dit zegt en de ander dat...

Maar goed. hij staat goed aangeschreven dus ik vertrouw er maar gewoon op.

Link naar reactie
Delen op andere sites

HOI Senna!! fijn dat je datum vast staat en je er nu uitbent hoeveel cc's! volgens mij komt het helemaal goed, vind het persoonlijk verstandig dat jullie

toch voor een klein verschil in cc's gaan omdat er een klein verschil in borsten is!!

volgens mij word het prachtig! Dr Nio maakt echt hele mooie boobs!!

heel veel succes!!

jolly

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.