Ga naar inhoud

Mous : 23 januari 2012 : Dr van Onselen : ACCZ


Aanbevolen berichten

Ja Kristen ik hoefde het niet meer te doen, ze zijn al mooi soepel en ze wibbelen al helemaal mee, ( vooral de medium) en was onder de douche meer dan voldoende.

En ik heb zeker geen 2x 15 min gemasseerd hoor, moet je die tijd is opnemen is wel heel veel hoor, heb zelf een cursus masseren gevolgd en in een kwartier heb je al heel veel gedaan hoor, laat staan een kwartier je borsten masseren, het is vooral belangrijk dat je het doet denk ik, zeker de eerste weken, zo wen je er ook meer aan en wordt het meer en meer je eigen borsten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...
  • Reacties 62
  • Created
  • Laatste Reactie

Hallo meiden,

Ik ben nieuw hier op het forum.

Heb zaterdag 12 mei mijn eerste consult bij accz voor een bv.

Nu lees ik de negatieve dingen over dr van onselen die in de media zijn geweest.

Dit maakt me dan weer aan het twijfelen maar als ik jullie verhalen zo lees is dat nergens voor nodig.

Kan ik op het forum foto's zien van meiden die een borstvergroting hebben laten doen bij van onselen of moet je dan vrienden zijn?

Alvast bedankt

Liefs Annelies

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Annelies,

Ik ben ook geopereerd door van Onselen. Je hoeft je echt geen zorgen te maken. Ik heb van andere meiden gelezen dat als je het aan hem zelf vraagt bij het consult, hij er heel open over is.

Mijn foto's mag je zien hoor, voeg me maar toe als vriend!

Succes alvast bij het consult!

Groetjes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Annelies,

Ja je moet eerst vriendjes worden zal je zo toevoegen.

Op het consult kan je er alles over vragen ze geven daar een eerlijk advies,

ook over de verhalen van Dr van Onselen, na 3 maanden ben ik nog steeds erg lovend over de kliniek en de dr.

Wat betreft de verhalen, er zijn altijd mensen die niet eerlijk alle gegevens doorgeven voor de operatie met alle gevolgen van dien, het is natuurlijk ook ontzettend stom om niet al je gegevens daar te melden. Vooral je medische gegevens, Dat was in het betrefende geval ook gebeurd.

Maar je moet zelf een goed vertrouwd gevoel hebben bij de kliniek en ik weet zeker dat het goed gaat komen, wat handig is om aan te trekken is een shirt waar je de pas prothese goed in kan bekijken dus geen heel ruim shirt, dan zie je niet zo veel.

succes en welke lokatie ga jij?

x mous

Link naar reactie
Delen op andere sites

Alle bv zijn in Bocholt duitsland waar je echt heel netjes ontspannend in een keurig prive kliniek geholpen wordt

ik heb nog niemand gesproken die daar ontvrede vandaan komt

Maar ga maar eerst op consult je zal de sfeer dan zelf ervaren

X mous

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 6 months later...

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.