Ga naar inhoud

Mous : 23 januari 2012 : Dr van Onselen : ACCZ


Aanbevolen berichten

  • Reacties 62
  • Created
  • Laatste Reactie

En mijn maat is geworden een 70E :64:

sommige strakkere modelen ook een 75D

Ze dachten ook eerst aan 75 onderwijdte maar met passen was het absoluut een 70 wat dan weer een cupje meer betekend

Het is een rode sapph geworden eentje die nog wel veel steun geeft want zonder kliniek bh, ga ik even nog niet werken, want ik doe best wel lichaamelijk zwaar werk.

Maar eindelijk kan je zomaar een bh passen en dan passen ze ook nog echt.

Door mijn 2 maten cup verschil paste er nooit iets aan beide kanten goed.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Kim,

Ja leuk he,

Ga nog maar wel ergens anders shoppen zodat ik zeker de maat weet klinkt wel erg groot,

maar ja als ik jou maten lees, moet het wel kloppen.

want op 75 is het ook een D dus.... even wel wennen hoor zoveel stof voor een bh

hahah

maar het is wel maf je past een bh aan beide kanten is gewoon bijna onwerkelijk.

Ben wel benieuwd hoe je controle gaat straks, en of je de foto's na en voor mee krijgt of ze doorgemaild worden.

En samen met mijn man hebben wij een interieurspuiterij, de administratie doe ik maar ik help ook op de werkvloer mee en dan is het dus best wel arbeidsintensief

Wij spuiten keukens meubelen en grote en kleine dingen, zoals inrichting van Little budha tot een display, alles dus.

Dus voorlopig ga ik als ik straks klaar ben, heerlijk mijn echte bh aandoen en volgende week weer lekker die kliniek en mss nog even met band tijdens het werk .

fijn weekend

xx mous

Link naar reactie
Delen op andere sites

Update, vandaag 6 weken po

En wat vliegt de tijd dan toch.

Heb heerlijk geshopt van het weekend, en zelf de winkels binnen geweest waar ik altijd met een boog omheen liep.

Gisteren dan ook eindelijk een bh aangehad die paste aan beide kanten wat een luxe zeg.

Ben ook helemaal blij, ze zijn al mooi ingedaald ( denk ik) en heel af en toe een klein steekje en dan weet je weer dat je het toch nog een tikkie rustig aan moet doen.

Maar heerlijk hoor je armen weer kunnen strekken en op je zij slapen al hoe wel ik een rug slaper ben is op je zij draaien toch wel lekker.

Slaap nog wel met de kliniek bh aan wel zonder band,

De band heb ik vandaag nog wel even om moet nl veel zwaar werk doen.

Maar zouden ze nog kunnen draaien of is dat gevaar nu echt geweken?

Mijn maat is van het weekend weer gemeten en blijft dus echt 70E en heb dan ook een mooie Marlies Dekkers gekocht,

Wel past ik bij hunkemoller een 70E en die zat niet goed, gevraagd aan de mevr en die kwam heel beleefd vragen of het echt was of nep, want bij nep kon het wel maar bij echt zouden ze eruit floppen, heb hem maar terug gehangen want volgens mijn was hij iets te klein,

Is het zo dat hunkemoller kleiner valt of zal het aan het model zijn?

Groetjes Mous

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...

2 maanden PO.

En vandaag mijn laatste controle gehad, in Zeist bij ACCZ

Alles was goed en zag er goed uit, al zal de linkse kant nog wel een stukje verder in dalen maar ja dat is ook een ander profiel en een ander aantal cc.

Ze verwachte dat het verschil boven op nog wel zal veranderen.

Het is nu al zoveel mooier dan de laatste jaren.

De projectie naar voren is gelijk de onderkant ook, en voor het eerst kunnen ze samen in 1 bh die dan ook past voor mijn beide borsten Wat is dat een luxe zeg.

Ook nu weer was er alle ruimte voor vragen en je kon helemaal je verhaal kwijt, wederom top geholpen.

Ben dan ook op alle fronten erg gelukkig met mijn keuze.

Ook werd er duidelijk bij vermeld dat Dr van Onselen altijd mijn arts zal blijven, en als ik maar dacht dat er iets aan de hand was direct kosteloos kan bellen en of langskomen.

Ben weer helemaal gerust gesteld, en je wilt natuurlijk 2 gelijke borsten, maar ze waren zo ongelijk dat dat bijna onmogelijk is maar toch zijn ze zeker in bh gelijk.

En dan de maat voor het oog een volle C of een kleine D, in de bh op het labeltje een E 70

Super helemaal blij,

Binnenkort zal ik de foto's voor en na hier plaatsen deze zouden ze me zsm doormailen.

groetjes Mous

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja van Onselen kan zelf van 2 verschillende vorm en maat borsten nog bijna gelijke borsten maken en het kan allemaal nog veranderen, hopelijk wordt het nog beter als de kleine high kant verder indaalt.

En ja mijn maat is echt wel een paar cm gegroeid in de weken na de 6 weken PO, mss toch door de druk van de kliniek bh en band, die heb ik echt 6 weken gedragen dag en nacht,

Koop dan ook voorzichtig bh's in, ben bang dat er nog meer verander en ik dan deze niet meer aankan, hihi. Dus koop ik iedere keer maar 1 tegelijk.

Las dat je ook jeuk had dit herken ik wel, had ik ook veel last van, tot zeker 8 weken, mss ook door de extra hechtingen van het herstellen van de borstnaad.

Maar als de hechtingen eruit zijn mag je masseren en dat helpt wel,

Lekker dat het allemaal zo is meegevallen niet dan.

Zeker met je eigen bedrijf, dan kan je makkelijk alles inplannen, zo deed ik het ook, wij hebben ook een eigen bedrijf dat geeft op zo'n moment wel het voordeel dat je niets hoeft uit te leggen.

Wat voor bedrijf hebben jullie?

x mous

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ha Mous!

Ja van Onselen maakt mooie borsten! Mijne worden ook steeds mooier! Vanavond ff weer fotootje uploaden.

Grappig, ook een eigen bedrijf! Ja dat is makkelijk inplannen he :)

Wij zitten in de agrarische sector, en jullie?

x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Mous

Heb even bij jou gelezen hoe het verder gaat...

Toch weer interessant!

Ik had ook ongelijke borsten, na de voeding was ik aan de ene kant bijna een jongetje en de andere was wel een of misschien twee cups groter. Op mijn consult had v. Onselen nog gezegd dat ik 2 verschillende groottes zou krijgen, ook omdat m'n borstbeen scheef staat. Heb ik niet gehad, daar ben ik nog wel even benieuwd naar, wat hij daarvan zegt.

Enne, Hönkermöller valt volgens mij ook klein, want daar heb ik pre-borstvoeding wel eens een C gepast... Maar dat had ik echt niet!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Inkie

Een vriendin had ook ongelijkheid vooral in het borstbeen, en die heeft ook een high en een medium gekregen. Maar kwam daar pas achter toen ik het had en zij op het papiertje ging kijken. Ook had ze een verschil in cc's dat wist ze wel maar ze had niet naar de H en M gekeken.

Maar ze zien er wel heel mooi uit ik heb er niets van kunnen zien hoor nu.

Grappig dat jij zegt dat het van de borstvoeding is, ik ontkend dat altijd, ik heb ruim 3 jaar borstvoeding gegeven aan mijn meiden, dus noem ik het ook maar een laat kraamkadootje.

Mijn jongste is 10 jaar, ( al zeiden ze wel met het verwijderen van de hechtingen dat borstvoeding geven wel goed voorbereiding was op een bv haha, je huid is immers vaker opgerekt)

Dacht ook al dat honkermoller klein valt, al blijft dat bh wereldje voor mijn na bijna 11 weken PO een hele bizarre, na mijn zwangerschappen pastte er nooit eentje meer goed,

succes vast,

want jou hechtingen gaan er ook snel uit

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja, ik had gelijk op het papiertje gekeken; hoeveel heb ik????? Want ik had het een beetje aan v. Onselen overgelaten. En met het consult zei ie dat zo, over de ongelijke protheses. Maar ik ben zeker tevreden!

En volgens mij komt het echt wel door borstvoeding, want ik paste mijn bh's van voor de zwangerschappen ook echt niet meer. Ik heb ze met elkaar dik 2 jaar borstvoeding gegeven.

Overmorgen naar Haren, hechtingen eruit. Ik ben benieuwd of dat nog anders voelt. Ik heb nu soms nog steken, net alsof er een beugel in m'n borst steekt aan de binnenkant. Maar misschien doe ik ook wel teveel, ik denk dat ik me wat rustiger moet houden. Hoe deed jij dat?

Fijne paasdagen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zelf had ik het ook aan van onselen overgelaten, bij het aftekenen had hij al wel 340 Med en 380 High erop geschreven, verder wist hij de alles nog ik was de vrijdag ervoor bij hem op constult geweest. De nacontrole in Bocholt zei hij ook direkt dat erin is gegaan wat hij vrijdags al gedacht had. De andere vrouwelijke dokter, kwam ook even kijken om dat ik een uitzonderlijk geval was zei ze tegen mijn man. Alhoewel het wel vaker voor komt 2 verschillende prothese en cc's hebben ze bij mijn ook een borstnaad gemaakt aan 1 kant.

Het herstel was bij mijn dan ook verschillend wat altijd al mijn grote kant was, heb ik eigenlijk nooit gevoeld, dit was ook de favoriet van mijn dochters haha

Maar de kleine nu high profiel die heeft wel wat steken geven en later vooral veel jeuk, dit blijft echt tot zeker 6 weken, je zie echt dat het herstel tot die tijd duurt, en natuurlijk doe je te veel, we hebben een eigen bedrijf. En dan zorg een steekpijntje weer dat je denk oeps toch maar even wat rustiger doen.

Na 8 weken merk je dat alle kleine pijntje helemaal verdwenen zijn.

Als ik zelf iets moet zeggen wat ik het vervelendste vond was dat mijn tepels erg overgevoelig waren, en dat gaat ook rond de 8 weken over.

Ik deed ook veel te veel maar ben niet het type om stil rustig te blijven terwijl ik me prima voel, maar goed dat je lichaam je af en toe terug zet.

Hechtingen eruit halen viel me ook reuze mee,

Fijne paasdagen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi mous,

Vandaag hechtingen eruit gekregen, maar geen dokter gezien... De assisitente zei dat als de ene borst groter is als de andere, je dit ook zo moet houden. Dus als het verschil klein is, krijg je geen verschillende protheses. Dat zal het dan wel zijn...

Maar iets en nog iets meer is beter dan niets en iets!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoe ging het viel het mee?

Klopt je ziet geen dokter, ik heb v onselen zelf helemaal niet meer gezien.

Dan zal het verschil bij mijn wel nog meer geweest zijn heb wel twee verschillende, maar dat doen ze niet rap, want daardoor blijven ze ook wel anders, maar het verschil is bij mijn ook al veel minder, nu zie het alleen nog bloot, en ik loop toch meer in kleren hihi en dan zie het niet meer, daar ben ik het meest gelukkige mee, dat ze groter zijn is voor mijn nog steeds bij zaak.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja die gebruik ik nogsteeds moet wel zeggen dat het 1x per dag is geworden maar in het begin deed ik dat netjes 2x daags.

Met masseren gebruikte ik bio oil of een lotion.

Dit deed ik 2 x daags eventjes, na de laatste controle hoefde het helemaal niet meer, alleen maar even onder de douche.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.