Ga naar inhoud

Mous : 23 januari 2012 : Dr van Onselen : ACCZ


Aanbevolen berichten

Hallo allemaal ik lees sinds kort mee, en na jaren het wel willen maar ....

Tot ik het onlangs voor het eerst in het echt bij iemand kon zien toen was ik direct over stag.

Mijn grootste probleem was de ongelijkheid, verschil was groot en dan in volume. ( Je kon het al zien door een strak shirt.)

En ja als je dan toch gaat een maatje erbij.

Een afspraak gemaakt in de ACCZ kliniek in Zeist, door de telefoon vond ik het al direct vertrouwd klinken.

Ook was het na uitleg mogelijk om de operatie in te plannen.

Zo ben ik dus vrijdag 20 jan in zeist geweest en wat nemen ze de tijd voor je super, het passen is idd erg moeilijk maar van verschillende had ik al gehoord bij een tikkie twijfel de grootste nemen, in mijn geval kwam ik uit op twee verschillen maten.

Dr van Onselen gaf ook helder advies en zou ook een correctie doen om mijn boobs zo gelijk mogelijk te krijgen, tijdens de operatie zou hij de beslissing in deze dan nemen.. Het vertrouwde dat het goed zo komen was groot.

En zo begon de reis afgelopen maandag naar Bocholt,

Wat een luxe hoe je behandeld wordt zeg. Super vriendelijk,

Spannend was het wel, zenuwachtig was ik amper, twijfel over de maat je dat is logisch wat je weet nooit hoe het bij jou staat.

Maar gelijkheid stond voor mijn voorop daarna de maat.

Om 11 uur moesten we er zijn,

Ze liepen niet uit en was al snel aan de beurt, Dr van Onselen zorgt nog even voor een extra ontspanning, en geeft vertrouwen. Hij maakte een mooie tekening verder was ik vrijdag pas geweest dus hij kon mijn nog helder voor de geest halen.

Nadat de grote vriendelijke reus, het infuus kwam in doen sprak duits maar heel goed te verstaan.

Het infuus moest in mijn hand want ik heb mega dunnen aders.

In de ok was het super schoon en netjes, daarna werd ik wakker met mijn nieuwe boobs.

Nergens last van gehad, even wat schokken in de spieren en daar gaven ze wat voor.

Ook mijn man werd netjes op de hoogte gehouden,

En voor ik het wist lag ik al op zaal, met een andere vrouw en dat was erg gezellig.

een ok arts kwam even kijken en zei dat ik een uitzonderlijk geval was eeen uitdaging.

Daarna Dr van Onselen, die ook netjes uitleg gaf en dat alles gedaan was zoals hij van te voren al dacht. Super

Ook de grote vriendelijke reus kwam nog even alles nakijken en meldde dat de narcose goed is gegaan, ( ik heb een dalende bloeddruk tijdens verdoving) en hij meldde dat hij laag was maar goed, fjin om te weten.

Daarna de uitleg door Regina, heel duidelijk en helder en wederom nemen ze ruim de tijd voor je.

na de thee brood en water het plas moment en gingen mijn buurvrouw en ik samen op weg naar de auto.

Ze doen zelfs de gordel nog voor je om.

Helemaal tevreden, al moet ik nog wel zeggen dat ik aan mijn volle boobs moet wennen hoor.

Gelukkig is de trein of vrachtwagen met de olifant nog niet voorbij gekomen en ik hoop dat hij mijn huis ook niet weet te vinden.

Inmiddels is het woensdag en voel me prima, slaap rechtop met zo'n rekje achter me. Ik ben een rugslaper dus dat is een voordeel.

Doordat ik rechtop slaap kan ik zelf mijn bed uitkomen en slapen gaat ook prima, de pijn valt ook reuze mee, ja je voelt wel wat maar ik mag zeker niet klagen dus dat doe ik ook niet. Slik netjes mijn paracetamolletjes en de pijnstillers. En die spiegel zal dus best goed zijn.

Nu het moeilijkste het niets mogen en dat is voor mijn echt moeilijk,

Maar goed ik wordt goed verzorgt, mijn dochters van 10 en 12 jaar zijn deze week door studiedagen en stakingen veel thuis dus dat is wel lekker.

En 's avonds verzorgt mijn mannetje me weer lief.

So far so good.

en hopelijk blijft het zo.

Alle lof voor Dr van onselen en zijn super team.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 62
  • Created
  • Laatste Reactie

Gefeliciteerd met je nieuwe boobs! Leuk je verslagje te lezen en gelukkig dat je weinig last heb! Hoeveel cc heb je uiteindelijk gekregen? Nou rust lekker uit en een goed herstel! Laat je maar lekker verzorgen door je man en kinderen!

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gefeliciteerd meid. Heel mooi verslag. Ik ben zelf ook door van Onselen en de grote duitse reus geholpen en ook ik ben alleen maar vol lof over het accz. Ik heb prachtige boobs en toen ik even wat angst kreeg omtrent mijn hechtingen heb ik gebeld en ik kon direct komen. Echt een compliment voor hun. 13 februari moet ik op eind controle en dan krijgt de beste man een heerlijke fles wijn van me.

Top joh en geniet van je boobs.

Liefs,

Cindy

Link naar reactie
Delen op andere sites

Goede morgen Mous,

Leuk en duidelijk verslag, en fijn dat je je zo goed voelt, ik ben ook door van Dhr van Onselen geholpen in Bocholt 19 dec, en vond het ook super, moest wel wachten, maar dat komt omdat wij er om 7:00 moesten zijn maar we waren er al om 6:00 dus eerst een uur in de auto en ze kwamen echt pas om 6:53 aan toen mochten we pas naar binnen en half 8 werd ik gehaald. En fijn voor je dat je ook een rugslaper ben ik ook, dus dat scheelt een heleboel alleen mijn billen deden zo pijn (geen zit vlees). Heb je ook zo witten band die je implantaten naar beneden moeten drukken? Die had ik eerst niet maar kreeg hem later wel... Ik vond de pijn ook echt heel erg meevallen....

Heel veel sterkte met je herstel en ben benieuwd naar je foto's

Gr Sporty

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Mous, gefeliciteerd met je nieuwe :1boobs: !!! Wat heerlijk dat alles zo relaxed is verlopen en dat je tevreden bent met weinig pijn. Geniet maar lekker van de verwennerij thuis, want voor je het weet begint het gewone leven weer en zorg jij weer voor iedereen. ;)

Liefs Faye

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gefeliciteerd met je nieuwe boobs! Leuk je verslagje te lezen en gelukkig dat je weinig last heb! Hoeveel cc heb je uiteindelijk gekregen? Nou rust lekker uit en een goed herstel! Laat je maar lekker verzorgen door je man en kinderen!

Liefs

Hoi Erika,

Ik heb in Links High 380 cc

en rechts Medium 340 cc anatomisch dual plane.

oja ik ben 1.60m en 54 kg. Had ooit voor de kinderen 75 B, nu was het een heel klein btje geworden en de andere een AAtje.. Gemiddeld een 75 a

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Mous, hoe gaat je eerste weekend met boobs? Ik ben 10 oktober gopereerd door van Onselen en net als jij twee verschillende protheses gehad. Ben jij er blij mee? Nou het wordt alleen maar mooier hoor. Mijn kleine boob had wat meer moeite, omdat die iets meer opgerekt moest worden maar dit is helemaal bijgetrokken. Ik voeg je even toe als vriendin dan kan je mijn foto's bekijken.

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja hoor de boobs beginnen te wennen, heb verder ook helemaal geen pijn, het is eigenlijk lastig om niet alles al gewoon te doen.

Ik begrijp ook wel dat dat een luxe is.

In het herstel zie je nu ook al veel verschil idd mijn kleine heeft nog veel meer zwelling terwijl de andere al netjes aan het genezen is.

fijn om te lezen dat het goed is gekomen.

mijn foto's komen nog is nu nog erg paars...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hee Mous, nog gefeliciteerd met je boobs! Wat fijn om te horen dat je herstel zo voorspoedig verloopt!

Wat heb je voor advies van je PC gekregen qua wat je allemaal mag doen de eerste weken na de BV? Van de mijne mag ik alles doen wat geen pijn oplevert ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ margje,

Advies van de pc,

1e week kan je niets.... ( ik wel sttt)

2e week mag je niets ... ( zal nog een weekje rustig blijven)

3e week mag je stukje voor stukje meer.

6 weken liever geen auto rijden ( ook ivm verzekering)

Werken mag na 2 - 3 weken, Ik heb naast mijn kantoor werk ook zwaar lichamelijjk werk ( kon ik beter even niet doen)

Het is mijn erg mee gevallen tot zo ver,

Wat mag jij?

En wat kan je dan?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dag 9

voel me prima, het stil zitten is een drama, want wil alles zo graag zelf doen.

Heb net zelf zonder hulp gedoucht en dat is toch wel lekker,

Pleisters netjes doorgefohnt.

En heel klein beetje met handjes naast het lichaam huishoudelijke klusjes gedaan.

Pijn heb ik niet meer een beetje onwennigheid nog wel je voelt nu nl borsten en dat is wennen, maar ze zijn ook al redelijk gelijk aan het genezen wat veel verschil zie je niet meer een heel klein beetje maar ja ze waren niet hetzelfde en ze zijn ook niet hetzelfde gevuld.

Kortom begin er aan te wennen, al blijft het groot haha.

Maar ze worden iedere dag een beetje mooier, al zit er nog veel paars tussen de borsten....

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Hey Kim,

Ja alles was goed, de hechtingen verwijderen viel me ook reuze mee,

Vocht was zogoed als weg zei ze, en dat ik weinig last had gehad van alles had deels te maken met het geven van borstvoeding ( bij elkaar heb ik dat 3 jaar gegeven),

De maat die ik nu heb had ik ook tijdens het geven van de borstvoeding en zodoende was alles al opgerekt, dat ik wat ooit mijn kleintje was meer voel is nu ook verklaarbaar want die is wel een tikkie meer opgerekt.

Dus zijn mijn boobs een verlaat kraamkadootje haha.

Ja ben ook direct weer onder de douche gegaan heerlijjk om dat ook weer eens zonder pleisters te kunnen doen.

Nu zijn we al weer aan de fase van masseren en smeren toe.

zijn ze bij jou al aan het indalen?

Zal is kijken of ik de foto's uit mijn gsm kan halen en hier kan plaatsen, mag ook wel weer eens een foto maken,

Ben jij ook blauw?

groetjes mous

Link naar reactie
Delen op andere sites

Haha nou beter laat dan nooit.Bij mij dalen ze al aardig in maar voel wel beweging in me rechter borst,heel naar gevoel,soort van ei dooier in klots of zo.

Maar ja ff rustig aan,want gebruik rechts ook veel meer dan links,misschien is dat het wel,moeilijk om je armen bij je lichaam te houden vind ik,zou dr haast een elastiek om binden haha.

Maar me dochter gaat de 18e op vakantie met haar vader 1 week,dus daar ga ik van profiteren goed rusten dus!!!

Ik ben niet blauw nooit geweest ook,ja in de kroeg weleens haha :45:

Word dat niet al minder bij je dan,misschien moet je tijdelijk even arnica gaan gebruiken,helpt tegen blauwen plekken.

nou meid nog 3 weken zijn we dr klaar mee,gaat best hard!!

groetjes kim

Link naar reactie
Delen op andere sites

ja we zijn op de helft,

Had vandaag ook weer veel te veel gedaan,

Na een heerlijke douche, en gelukkig ging mijn man de meiden naar de zwemclub brengen en halen.

Lekker een avondje bank hangen hahah

Vraag me wel af waarom ik dan zo blauw ben, grrrr.

maar ja ik had dan weer weinig last, zeker niet van een olifant, dan maar blauw. :45:

Wanneer voel je die beweging dan?

Zou het nog vocht kunnen zijn?

De dr. die de hechtingen eruit haalde zei, dat ik voor 2 weken al vrij zachte borsten had en zogoed als geen zwelling en vocht meer had.

groetjes Mous

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja probeer mij ook te beperken tot te veel doen,maar ja met kinderen vrij lastig hoor!!

En ja liever blauw dan die verrot zware olifant,daar ben ik het mee eens,hoewel ik die al een paar weken geleden de deur uit heb getrapt haha.

Had ook voor 2 weken geen zwelling en vocht meer,maar zo voelt het ook niet meer dat die prothese los zit of zo,hou ook die borst vast met bukken,heel irritant.

Er zit ook wel enigszins een klein verschil in links is iets meer ingedaald,zie ik aan de stand van de tepels,maar schijnt ook wel normaal te zijn dat ze niet altijd gelijk samen even snel zijn,dus misschien heeft rechts wat meer tijd nodig of zo.

Hoop alleen niet dat ik het geforceert heb,maar de vorm is mooi,dus zolang dat zo is maak ik me weinig zorgen (denk ik) :106:

nou wijfie fijn weekend en spreek je snel

liefs kim :48:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Haha nou beter laat dan nooit.Bij mij dalen ze al aardig in maar voel wel beweging in me rechter borst,heel naar gevoel,soort van ei dooier in klots of zo.

Maar ja ff rustig aan,want gebruik rechts ook veel meer dan links,misschien is dat het wel,moeilijk om je armen bij je lichaam te houden vind ik,zou dr haast een elastiek om binden haha.

Maar me dochter gaat de 18e op vakantie met haar vader 1 week,dus daar ga ik van profiteren goed rusten dus!!!

Ik ben niet blauw nooit geweest ook,ja in de kroeg weleens haha :45:

Word dat niet al minder bij je dan,misschien moet je tijdelijk even arnica gaan gebruiken,helpt tegen blauwen plekken.

nou meid nog 3 weken zijn we dr klaar mee,gaat best hard!!

groetjes kim

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Kim

Heb ze nu ook 3 weken en heb net hetzelfde gevoel in mijn rechterborst ;-) vroeg aan mijn pc of dit normaal was en haar antwoord hierop was ' dat is normaal, je had er ook niets zitten'... Das wennen... Je voelt soms zo vanalles en begin me te snel zorgen te maken dat er iets fout loopt. Maar gelukkig hebben we ook dit forum om onze ervaringen te delen Zo ben je toch meer gerust ! Nog een goed herstel!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dank voor je uitleg,

ik heb aan de linkse kant dat rare gevoel, herkenbaar dus.

vooral met bukken voel je iets raars onbekend iets.

Rechts daar in tegen voelt vrij natuurlijk aan, volgens de vrouw die mijn hechtingen eruit haalde was dat omdat rechts mijn maat is ten tijden van mijn borstvoedingtijdperk.

en daarom de huid al opgerekt is. Links is altijd een maatje minder geweest en dus wel een tikkie meer opgerekt,

Wel wordt ik er steeds blijer van, ze worden nu pas mooier naar mijn idee.

Wel is links nog duidelijk overgevoelig.,....

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Kim

Heb ze nu ook 3 weken en heb net hetzelfde gevoel in mijn rechterborst ;-) vroeg aan mijn pc of dit normaal was en haar antwoord hierop was ' dat is normaal, je had er ook niets zitten'... Das wennen... Je voelt soms zo vanalles en begin me te snel zorgen te maken dat er iets fout loopt. Maar gelukkig hebben we ook dit forum om onze ervaringen te delen Zo ben je toch meer gerust ! Nog een goed herstel!!

He Vincy

Ok ben dus niet de enige,vraag me alleen af waarom het alleen in de rechter borst is,want in links zat bij mij toch ook niks denk ik dan.

Maar ja het zal er wel bij horen allemaal,en wat ik al zei als de vorm mooi blijft,vind ik het goed.

Het is zeker wel fijn dat je op dit forum je ervaringen kan delen,ik heb er heel veel aan gehad.

bedankt voor je reactie

Liefs kim

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dank voor je uitleg,

ik heb aan de linkse kant dat rare gevoel, herkenbaar dus.

vooral met bukken voel je iets raars onbekend iets.

Rechts daar in tegen voelt vrij natuurlijk aan, volgens de vrouw die mijn hechtingen eruit haalde was dat omdat rechts mijn maat is ten tijden van mijn borstvoedingtijdperk.

en daarom de huid al opgerekt is. Links is altijd een maatje minder geweest en dus wel een tikkie meer opgerekt,

Wel wordt ik er steeds blijer van, ze worden nu pas mooier naar mijn idee.

Wel is links nog duidelijk overgevoelig.,....

He mouse

Ik vind ook dat ze nu steeds mooier worden,en moet je nagaan dat ze binnen nu en een jaar nog veel meer gaan veranderen :D

Maar is jouw linkerborst nog steeds zo gevoelig? Bij mij me tepels heel erg,kan ze niet eens aan raken haha.

De onderkant is nog steeds gevoelloos,heb jij dat ook? lijkt wel plastic als ik het aanraak :106:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Kim,

Super, mooie maat,

En nee ik heb eigenlijk nog geen tijd gehad, ( we hebben een eigenzaak dus doe ik mss wel een tikkie teveel) hih

Maar donderdagavond wilde ik is een keer naar de stad gaan om in de boobs te laten opmeten want ik wel nu wel eens zien hoe het eruit ziet in een mooie bh.

Er zal wel een wereld voor me opengaan, nu zal er wel iets passen, dat deed het nooit met die ongelijkheid van de laatste jaren.

heb jij zelf gemeten of laten opmeten?

Als ik zelf meet kom ik uit op 72/89 en dat terwijl ik altijd 75 onderwijdte gekocht heb ik hoor denk ik bij die 80 % die altijd een foute bh aan had

Dus met die maten zou ik op een 70 d moeten uitkomen, maar in het echie is het vaak een maatje groter lees ik hier dus ik ben benieuwd.

Door alle drukte heb ik nog geen afspraak gemaakt, wordt wel weer tijd, de tijd vliegt vind je niet.

Hoe is het verder met jou?

De tepels zijn nog erg overgevoelig, en de onderkant

Verder geneest het wel goed ook het indalen gebeurd bijna parallel maar een klein tikkie verschil, ( heb ook geen gelijke prothese gekregen)

Doe nu wel de band af en toe even naar beneden. Om vast te wennen.

Heb jij ook als je de bh en band af doe het allemaal nog erg onnatuurlijk aanvoelt?

Verder heb ik eigenlijjk alleen nog maar last van die overgevoeligheid van de tepels

Maar ja nog een weekje en dat kunnen weer de armen helemaal strekken,

xx mous

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Kim,

Super, mooie maat,

En nee ik heb eigenlijk nog geen tijd gehad, ( we hebben een eigenzaak dus doe ik mss wel een tikkie teveel) hih

Maar donderdagavond wilde ik is een keer naar de stad gaan om in de boobs te laten opmeten want ik wel nu wel eens zien hoe het eruit ziet in een mooie bh.

Er zal wel een wereld voor me opengaan, nu zal er wel iets passen, dat deed het nooit met die ongelijkheid van de laatste jaren.

heb jij zelf gemeten of laten opmeten?

Als ik zelf meet kom ik uit op 72/89 en dat terwijl ik altijd 75 onderwijdte gekocht heb ik hoor denk ik bij die 80 % die altijd een foute bh aan had

Dus met die maten zou ik op een 70 d moeten uitkomen, maar in het echie is het vaak een maatje groter lees ik hier dus ik ben benieuwd.

Door alle drukte heb ik nog geen afspraak gemaakt, wordt wel weer tijd, de tijd vliegt vind je niet.

Hoe is het verder met jou?

De tepels zijn nog erg overgevoelig, en de onderkant

Verder geneest het wel goed ook het indalen gebeurd bijna parallel maar een klein tikkie verschil, ( heb ook geen gelijke prothese gekregen)

Doe nu wel de band af en toe even naar beneden. Om vast te wennen.

Heb jij ook als je de bh en band af doe het allemaal nog erg onnatuurlijk aanvoelt?

Verder heb ik eigenlijjk alleen nog maar last van die overgevoeligheid van de tepels

Maar ja nog een weekje en dat kunnen weer de armen helemaal strekken,

xx mous

He Mouse

Nou ben heel benieuwd hoor naar je booby maat,je zal je ogen uitkijken naar de mogelijkheden in bh,s.stond ook gewoon te glunderen.

Ik heb me laten opmeten,lekker makkelijk en kon ik gelijk passen,en weet je je echte maat gelijk,want indd veel vrouwen hebben niet de goede maat.

Ik ga volgend weekend een mooie bh kopen want weet eigenlijk niet of je al een beugel bh aan mag.

Hier gaat het goed,is bij mij ook zo hoor die tepels de ene keer meer dan de andere,als ik veel gedaan heb lijkt het erger te zijn.

En de onderkant ook nog steeds gevoelloos wel mindere oppervlak.

fijn dat je verder ook goed geneest,en dat kleine verschil heeft iedereen denk ik ,altijd beter dan wat je had.Ik heb ook een klein verschil, maar mag geen naam hebben.

Die band ben ik echt kotsbeu hij zit nu echt in de weg,en kan niet wachten tot dan ding in de kast mag.Doe hem ook af en toe af hoor,maar toch voelt het veilig als ik hem weer om heb.Doe ook geen activiteiten als hij af is,want als alles af is vind ik ook nog wel raar hoor mouse,zal zeker wennen zijn,moet volgende week vrijdag naar zeist,dus doe maandag wel de band af ,maar hou de kliniek bh tot vrijdag aan.toch wel een prettig idee vind ik.

en zoizo de eerste maanden s,nachts ook nog wel denk ik.

we kunnen aftellen heerlijk weer normaal je ding doen, en vooral leuke lingerie kopen jeee.

Misschien zie ik je nog wel volgende week vrijdag,zou leuk zijn!!

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.