Ga naar inhoud

6 weken PO...wel of niet met bh slapen????


Aanbevolen berichten

He dames,

Ik ben nu 6 weken PO en dus mocht die bh en martelband af. Ik heb afgelopen nacht voor het eerst met mn blote boobs geslapen maar ik vond het vreemd en eng. Ik had elke keer het gevoel dat ze in mn nek zaten en op mn zijkant ging al helemaal niet. Wat hebben jullie gedaan en wat is beter?? Met of zonder bh slapen.

Liefs,

Cindy

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zelf heb er ietslanger mee geslapen,denk een week of 7/8

Het voelde gewoon nog niet goed,ik heb in het begin toen ik wel zonder sliep ook met een kussnjte tussen me armen geslapen want anders leunde mijn arm zo op mijn borsten als ik op mijn zij lag.

Gek genoeg went het op een gegeven moment zelf!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben 5 mnd po en slaap nog steeds met mn kliniekbh ;)

Je moet doen waar je je goed bij voelt. Ik denk niet dat iets 'beter' is of niet.

Je mag hem uitlaten als je wil...na 3 dgn ben je er wel aan gewend hoor om zonder te slapen. Maar als je mét bh geen extra belasting vind,en het voelt prettiger dan doe je dat lekker.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik mag ook zonder bh slapen, maar ik doe het ook nog niet, ik vind het zo veilig gevoel met, ik heb het idee dat ze dan lekker op hun plaats blijven, ook omdat ik veel op mijn zij slaap.

Ik heb overigens een paar uurtjes op mn buik geslapen (ben een buikslaper) ik heb een groot kussen aan de bovenkant iets opgerold en die onder mn buik en aan de onderkant van mijn ribben gelegd en dan het hoofdkussen wat lager tegen mn schouders aan zeg maar, dan vallen je borsten precies tussen de 2 kussen in. Het is niet zo dat je er helemaal niet op ligt maar dan voel je de protheses igg niet.

Maar ik slaap voorlopig ook nog lekker met een sport bh aan!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik mocht na 6 weken ook zonder bh, stiekem had ik een een paar dagen eerder gedaan.

Tot 8 weken heb ik hem de ene dag wel aangedaan en de andere dag niet vond het soms nog wat raar voelen...

Kortom lekker naar je lichaam luisteren ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey,

Heb hem ook langer aangehouden, zelfs soms ook overdag nog...

Voelde me gewoon veiliger en beter met!

De eerste keren dat ik weer een bh droeg, bleef ik afwisselen met die oma bh, tot ik geen pijntje en onzekerheid meer had.

Volg je gevoel, meid!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dank jullie wel dames. Ik probeer het zonder en als ik het niet prettig vind dan doe ik hem lekker weer aan. Leg het wel naast me neer haha.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.