Ga naar inhoud

Dikke buik en nog steens spierpijn bij boobs


Aanbevolen berichten

Nu 12 dagen po maar heb een dikke buik lijkt wel of ik paar kg ben aangekomen En nog steens spierpijn aan me boobs hoe lang duurde dat bij jullie ik weet ze zeggen 6 weken maar als ik somige hoor die kunnen naar paar dagen alles en geen pijn

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Melissa,

Die waterbuik was bij mij na een weekje wel weg. Ik heb wel heel veel groene thee gedronken om vocht kwijt te raken. Ik ben nu 25 dagen PO en ik heb ook nog steeds spierpijn in de borstspier hoor. Overdag gaat het beter dan 's avonds en 's nachts wordt ik ook nog wel eens wakker van de pijn. Pijnstillers neem ik niet, daarvoor is de pijn niet hevig genoeg. Maar het is wel heel onconfortabel vind ik. Er zijn misschien meiden die heel snel herstellen, maar dat verschilt van persoon tot persoon. Ook leeftijd, conditie, en de aard van de ingreep (voor/achter de spier of dual plane) speelt een grote rol.

Geduld is wederom het sleutelwoord. Wat mij betreft ben je niet alleen met je pijn, ik heb het ook. ;) Als het echt te heftig wordt gewoon een paracetamolletje nemen en niet te veel inspannen.

Sterkte meis, liefs Faye

Link naar reactie
Delen op andere sites

Spierpijntjes ongeveer 2 weken, mijn dikke buik was na 3 wkn ong weg, máárrrrr mijn onderomvang heeft bijna 4 mnd geduurd voor deze weer terug was, die bleef een aantal cm meer dan voorheen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

He melisa,

Ik heb die waterbuik ook zeker een week of 4 gehad en daarna was het weg. Ik ben nu 6 weken en kon vorige week pas echt mijn eigen kleren weer aan. De spierpijn kan zeker nog wel even aanhouden. Het duurde bij mij ook erg lang voor het een beetje te doen was. Geduld meis het komt echt goed. Ik geloofde er ook niet in maar het wordt echt elke dag een beetje beter.

Liefs,

Cindy

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb gelukkig geen last gehad van een waterbuik maar die spierpijn en kleine pijntjes heeft bij mij zeker een half jaar aangehouden (werd minder natuurlijk)

Na een jaar was ik pas volledig pijntjes vrij! Heel veel geduld dus hihi

Link naar reactie
Delen op andere sites

He cupje kleiner,

Ik had na de bv echt een heel erg opgezette buik met heel veel vocht en lucht erin. Hoe het kan weet ik niet maar het was niet prettig kan ik je vertellen. Ik heb weken lang in een trainingsbroek of leggings moeten lopen omdat ik gewoon weg mn eigen kleren niet aan kon door die dikke toeter.

Link naar reactie
Delen op andere sites

De een heeft er last van de ander niet. Ik denk dat het een reactie is op de narcose. Ik heb zelf een lift met protheses gehad en had geen water buik. Was alleen meteen uitgeput als ik iets deed, haha.

Ik kan me niet voorstellen dat het alleen met een bv te maken heeft.

Link naar reactie
Delen op andere sites

*** Ik had bij mijn operatie (arm-beenlift en borstcorrectie aan 1 borst) ook weer veel vocht in mijn buik zitten. En nu zijn ze toch niet in de buurt van mijn buik geweest. Ik weet ook niet hoe het komt eigenlijk, nu bijna 3 weken po is het bijna weg, smorgens is t weg, en savonds zit er weer wel wat vocht.

Groetjes van Ingrid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.