Ga naar inhoud

rimpeling


kers

Aanbevolen berichten

Ik liet in juli een borstvergroting uitvoeren.

Nu enkele maanden later is het resultaat helemaal niet meer zo mooi als in het begin! Integendeel er vormen zich enorm veel "rimpels"!

Die rimpels zijn constant zichtbaar, ook met bh!

Het is zelfs zo lelijk dat rondlopen met een bh niet meer mogelijk is!

Ik heb hiervoor binnenkort afpraak met pc maar had graag geweten of er nog anderen hiervan last hadden en zo ja, wat de reactie en oplossingen waren die de pc voorstelde!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hai Kers, wat rot voor je zeg! Ik heb (gelukkig) geen ervaring met rimpeling, dus ervaringen uitwisselen gaat m niet worden. Maar ik denk wel dat ik in jouw plaats contact zou zou nemen met mijn PC. Als ik het goed heb begrepen ben jij in Juli bij dokter Plovier geweest voor een wissel? Wellicht heb je hem al gesproken, zo ja: wat zei hij erover?

Ik wens je heel veel sterkte en ik hoop dat er snel een goede en niet te dure oplossing is voor jouw probleem.

Liefs Faye

Link naar reactie
Delen op andere sites

Rimpeling is echt heel normaal!

Wanneer je ene dunne huid hebt of weinig weefsel ga je dit voelen.

Zodra de prothese op de spier zit dan zal het sneller onstaan er zit dan geen spierlaagje overheen dit het verminderd.

Ik heb dual-plane en bij voorover hangen heb ik duidelijk rimpeling gelukkig niet zichtbaar!

Kortom wil je dit voorkomen zal er een andere plaatsing moeten komen, een vastere sileconen gel of je moet he accepteren

Succes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...

thx iedereen voor jullie reacties! Ondertussen ben ik terug geweest bij dr. Plovier. Hij stelde voor om de protheses te vervangen door een meer cohesieve prothese en dit zou een veel mooier resultaat moeten geven. Dus nu afwachten tot protheses gemaakt zijn...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Kers,

Ik zag dat je ook bij mijn topic gereageerd had. Ik heb denk ik hetzelfde als jij....mijn arts stelde lipo-filling voor. Heb al wat gegoogled, het wordt met name veel bij reconstructies gedaan na borstamputatie (kanker). Mijn arts doet ook veel van die reconstructies in ziekenhuizen in Rotterdam en heeft er van daaruit veel ervaring mee. Mogelijk jouw arts niet? Ik weet ook niet hoe 'erg' jouw rimpeling is? Heb je er foto's van? Moeten jouw nieuwe protheses op maat gemaakt worden?? Worden de kosten wel vergoed?? Succes met je klachten he??! Liefs x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.