Jump to content

huidstriemen na bv

Recommended Posts

hallo daar,

Ik zag een paar dagen geleden op me borsten huidstriemen.

Ze zijn nog rood.

op 10 okt ben ik geopereerd.

Zijn er meer damens die dit hebben na hun operatie?

Ik vraag me af of dit te maken kan hebben met het sporten?

Ik doe nu 3 tot 4x in de week bodypump ( geef er ook les in) , tijden deze les train je ook de borstspier, zou dit hierdoor kunnen komen?

Ik smeer nu elke dag 2x bio oil.

groetjes jolanda

hOihOi..

een vriendin van mij die der bv heeft laten doen die had er ook last van die kreeg ook ineens striemen op der borsten na de operatie,

maar dat is later wel weer vanzelf weg getrokken.

maar of dat door het sporten kom durf ik niet te zeggen.

ander zou ik even langs gaan met je pc die zal je vast het antwoord kunnen geven.!!

Xx linsje

Ja ik vind het zo raar. Me huid is niet strakker geworden, juist alleen maar soepeler.

Ik ga idd maar even bellen om te vragen of het vaker voorkomt en wat ik er het beste aan kan doen.

Xxx

• 1 month later...

Ik ken ook iemand die dat heel erg heeft gehad en al gauw na er bv. Maar ze was nog jong(19) en ging van aa naar volle d. Haar huid was nog te strak en werd uit elkaar gerukt als t ware. Beide borsten zijn nu wel groot maar zitten helemaal onder de striemen. Heel zonde. Helpt die bio oil een beetje bij jou? Het schijnt dat de dermaroller (dit is een roller met kleine naaldjes) voordat je de bio oil smeert eens in de 2wk meer helpt om stiae te verhelpen. Succes.

Ja ik vind het zo raar. Me huid is niet strakker geworden, juist alleen maar soepeler.

Ik ga idd maar even bellen om te vragen of het vaker voorkomt en wat ik er het beste aan kan doen.

Xxx

ik heb er gelukkig geen last van op mijn borsten, dat komt omdat mijn huid al wat ouder en losser is, helaas heeft mijn dochter er wel last van omdat haar borsten heel hard groeien (ze is 13) Ik heb haar aangeraden twee keer per dag bio oil te gebruiken maar we weten nog niet of dat gaat helpen..

ik ben benieuwd wie er nog meer tips heeft!

Ik heb in mijn eerste zwangerschap ook stiae opgelopen, maar dat is vrij snel weer weggetrokken zonder dat ik er iets aan gedaan had.

Zou er idd wel ff een belletje aan wagen, dat kan geen kwaad!

Succes!!!!

Ja hier ook stiae, opgelopen door de stuwing tijdens de eerste dagen van het geven van de borstvoeding, had toen hele grote boobs.

Stiae zowel boven op de borst als onder, onder veel groter, Nu na de bv, is het boven compleet verdwenen onder zijn ze nog steeds aanwezig, maar boven weg en daar ben ik wel blij mee, En ja onder een aandenken dan maar aan de borstvoedingtijdperk.

Maar ik zou toch even een belletje eraan wagen.

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.