Ga naar inhoud

Hoeveel CC bij welke maat?


Aanbevolen berichten

JOehoeee Ladies,

ik ben nieuw hier en hoop dat jullie me zouden kunnen/willen helpen...

Ik heb mn eerste boobjob gehad op 28-01-2003

Dit zijn McGhan ronde protheses van 260cc achter de spier en mn maat ging van een 70A naar een 70D...

Ik was er erg blij mee... Paste goed bij mn postuur etc (1,75m 57kg)...

Op (hoe toevallig ook) 28-01-2009 werd mn zoontje geboren waar ik natuurlijk superblij mee ben, maar ookal heb ik geen borstvoeding gegeven is de boel naar mijn idee wat ingezakt...

Vorige week heb ik een afspraak gehad bij Dr van der Weij in de Boerhaave kliniek...

Hij heeft opgemeten en gedaan en zou nu uitkomen op een 425cc met high profile zodat ze meer naar voren komen... Ook deze gaan onder de spier... Ik ga 9 Februari nog eens terug voor nog een pas-sessie want ik vraag me erg af op welke maat dat ongeveer uitkomt... Ik heb een erg mooie bh liggen hier in maatje 70F die ik ga meenemen en hoop dat dat het gaat worden met 425cc, is 2 maatjes groter dan ik nu draag... En zoals ik me heb voorgenomen wandel ik weer bij de dokter binnen en geef 'm de bh met de boodschap DIE WIL IK hihi!!!

Ik weet dat iedereen anders is maar wil jullie toch vragen naar ervaringen met een prothese wissel, of dat veel groter werd, en maten met cc's, en eventueel foto's...

Mn nieuwe boobjob staat in ieder geval gepland op 9 Maart!! en eerlijk gezegd kan ik niet wachten hihi...

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoihoi!! amaai zo'n grootcup-verschil die jij had met 260 CC!! als je in de galerij kijkt, zie je foto's en als je op hun profiel kijkt kan je meestal hun verhaal lezen :)

Het is niet meer zooo lang wachten he tot maart!

Sommige hebben na wissel niet veel verschil, sommige wel.. kan je echt niet wetn op voorhand... :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoihoi!! amaai zo'n grootcup-verschil die jij had met 260 CC!!

Jaaa en het ziet er ook helemaal niet zo uit als D... Lijkt in mijn ogen meer een B cupje maar als ik de boel opmeet kom ik op een 70D...

En in zo'n balconette bh bolt de bovenkant eruit :44: ...

Voor mij duurt Maart zoooooo lang hihi... Gelukkig 9 Februari nog eens passen en meten...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.