Ga naar inhoud

Kleding eerste dagen na BV operatie? en tips?


Gast Bonnie

Aanbevolen berichten

hallo allemaal,

misschien een ' dom' vraagje , maar kun je het beste dingen aan doen met knoopjes bijv voor..of kom je na een paar dagen een ruimer shirt wel in??

nog tips etc om mee te nemen aan te denken de dag van de operatie!??

bedankt alvast, begin nu wel nerveus te worden!! 20 juli as is my big boobies day!!

groetjess

Bonnie

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het is zo dat je de eerste 24u je armen niet boven je schouders mag strekken dus in principe kan je bvb geen shirt aandoen .

Daarna mag het maar het loopt wat stroef maar toch : oefening baart kunst .

Je zal zien dat een mens zich vlug aanpast aan haar beperkingen :38:

Een shirt , een jeans of schoenen met veters de eerste dagen is geen goed idee ...

Aja , iemand tot je persoonlijk slaafje bombarderen om je door die eerste week door te helpen is ook handig :44::36::1:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik had op de dag van de operatie een trainingspak aan, jasje met rits..... De verpleegster heeft mij aangekleed, zat er als een mummie bij, hihi!!

Later toen ik thuis was heb ik de eerste dagen in me huispak gelopen, zat heerlijk maar ziet er niet charmant uit, .................

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi hoi spannend hoor nog effies en dan is je dag...

ik vond het heerlijk op sgatettieband truitjes te dragen die zijn elasties rekke mee en ken je zo langs je benen aan doen en het knelt nie..

voor de rest idd lekker los zittende huis pak met rits is de eerste week een zware aanrader niks zit lekker de eerste week omdat alles een beetje zeer doet maar dat gaat snel weg hoor succes alvast

groetjes roxy

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Bonnie,

Ik heb de eerste twee weken ook enkel vestjes met rits aangehad.

Dag 3 wou ik een trui proberen. Het aantrekken ging goed, maar het nadien uitdoen verliep wat minder.

Als je wilt gaat dat allemaal, maar 'k zou het toch niet aanraden. Geef je borsten maar de tijd om te herstellen.

Ook ik had een joggingbroek aan, want het dichtknopen van een jeansbroek ofzo is echt niet gelachen.

Je verschiet ervan hoeveel je je borstspieren normaal gebruikt..

Veel succes!!!!!!

Groetjesss

Mixed

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik droeg dingetjes waar je kunt instappen en dan omhoog trekken. Lekker makkelijk en comfortable. Vestjes zijn ook altijd heerlijk.

Wat ik ook droeg was mijn pyjama jasje met knoopjes. Dus die kon je gewoon lekker met de knoopjes open en dicht doen :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

dankjulliewel allemaal voor de tips..t zijn soms van die simpele dingetjes waar je niet bij stilstaat he!!?

nog een weekje en dan is het zover pffff...is nog allemaal erg onwerkelijk!!

fijne zondag!

tot gauw

Bonnie

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou ik las dus op dat andere forum dat iemand het continu had over een onderbroek.

Ik draag zelf altijd een string en heb geen eens een onderbroek en vroeg me af van 'waarom zou ze zo over die onderbroek blijven praten'. Je moet toch van die operatiekleding aan?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dag Excella,

ik heb ook eens een kijkoperatie gehad en je krijgt wel operatiekleding aan, maar je mag je slipje dan wel aanhouden..tenminste als het niet en operatie is die zich bevindt in de regio's daar onderen hihi...ik denk dat sommige zich mischien prettiger voelen in een onderboek ipv string omdat er dan mensen meekijken zeg maar, maar dat is individueel hoor..

groetjesss

Bonnie

Link naar reactie
Delen op andere sites

Veel meiden trekken een onderbroek of boxer aan met de operatie, omdat je operatie jasje geen achterkant heeft. Het is een soort van verfschort die je vroeger op de basisschool droeg als je ging verven. Het sluit met een touwtje of twee knoopjes, maar that's it. Veel meiden vinden het dus, zoals Bonnie ook zegt, veel prettiger om de achterkant geheel bedekt te hebben. En het is warmer aan je kont :P

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...

Ik had uiteindelijk de dag ervoor toch maar snel een onderbroek gekocht haha en ik begreep wel waarom. Ik liep daar over de gang met zo'n open achterkant haha :D Er liep 1 vrouwtje rond met een string, en toen ik haar zag was ik ineens blij dat ik zelf geen string aan had :lol:

Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.