Ga naar inhoud

Even voorstellen


emmama

Aanbevolen berichten

Hallo allemaal,

allereerst wil ik even zeggen hoe fijn ik het vind dat er een plaats is waar ik me verhaal, vragen, wensen en anders kwijt kan.

Ik ben een moeder van 3 kinderen.

Ik heb een geweldig leven, samen met mijn vriend. en 3 britse langharen ( katten )

Werk 24 uur in de ( niet lachen ) scheepsbouw, welleens waar op kantoor.

echter is er 1 ding wat me al meer dan 10 jaar dwars, dat is te verwachten. mijn borsten.

Het is nooit veel geweest wat ik had, maar na de geboorte van mijn inmiddels 11 jaar oude zoon, is het helemaal bar en boos.

De laatste keer dat ik naar mijn borsten heb gekeken met blijdschap, was tijdens de helse stuwing zo'n 5,5 jaar geleden. haha.

Dus op onderzoek uitgegaan, nu het financieel mogelijk is ze te laten vergroten, en heb bij 2 verschillende een afspraak gemaakt.

De ene is bij Welness Kliniek in Genk op 8-2-2012

De andere is bij ACCZ in Zeist op 11-2-2012

Graag hoor ik van jullie over jullie ervaringen bij deze 2 klinieken.

Groetjes Emma

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo Emma,

Welkom op het forum, ik hoop dat je er net zoveel aan hebt, als ik heb gehad en nu nog heb!

Ik ben nu 5 wk po en ben geholpen door Dr Visser in de WK in Genk. Ondanks dat er van alles gebeurd is, ben ik altijd heel erg goed geholpen. Er is altijd alle tijd voor me genomen en er is ook altijd naar mij geluisterd. Dat vind ik wel prettig. Dr Visser kan zo op het eerste gezicht wat terughoudend overkomen, maar het is een vakvrouw. Je moet er even doorheen prikken. Ik mag haar in ieder geval wel graag. Het enige wat vervelend kan zijn,is de afstand.

Ik wens je veel plezier op het forum en natuurlijk succes bij je eerste consulten!

Groetjes,

A.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo,

Wat goed dat je de eerste stap heb gezet. Ik ben zelf bij accz klinieken geholpen bij dr kruppa. Ik ben van een 75aa(a) met 410cc naar een 75D :101: gegaan. Dit was 4 weken geleden. Ik zelf vind de kliniek heel fijn, bij het eerste gesprek kwam ik telaat door file, maar ik heb geen moment het gevoel gehad dat ik daar op de schopstoel zat. Dr kruppa heeft al mijn vragen beandwoord en stelde mij heel erg gerust. Toen de datum dichterbij kwam kreeg ik hele erge twijfels of de maat niet te groot zou worden, dat je randen zou zien. Ik heb de kliniek gebeld en ben goed tewoord gestaan, mocht zelfs nog een keer op gesprek komen als ik dat wilde, maar dr kruppa had me 3 keer opgemeten de eerst keer al dus vond ik dat niet nodig, misschien de zenuwen die mij de baas werden :104: . De dag zelf naar bocheld ging heel erg goed, nog voor ik ging slapen had ik nog een keer gevraagd of de maat niet te groot was en of je geen randen ziet. Hij zou nog een keer op de tafel kijken of hij geen randen zou zien en anders de maat aan passen. Ik ben heel tevreden met het resultaat ze zijn heel erg natuurlijk.

Nou dit is mijn ervaring met accz ik zou iedereen aanraden om daar heen te gaan. :101:

Suc6 met je keuze

groetjes

kleintje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.