Jump to content

Wanneer is het juiste moment om bh's te kopen?

Guest twofriends

Recommended Posts

Guest twofriends

Hello ladies!

Inmiddels ben ik 3 weken p.o. & aanstaand weekend ga ik met mijn vriend shoppen in Antwerpen.... En daar is sale, heel veel sale. Natuurlijk kan ik het dan niet laten om even de Hunkemoller in te gaan en mezelf op te laten meten... Maar is het al verstandig om een bh te kopen? Ik wil heeeeeel graag kijken hoe ik eruit zie in een normale bh in plaats van die sportbh. En nog een vraag: ik heb begrepen dat je beter nog een aantal maanden (half jaar tot een jaar) kan wachten met een push-up bh's. Welke bh's kan ik dan nu wel kopen? Of welke bh's hebben jullie als eerste gekocht?

x

Hey,

Ik heb mijn eerste bh's gekocht in de 4e week geloof ik, en pas ze nog steeds. Maar ik had geen zwelling, weet niet of jij dat nog wel hebt, want dat beïnvloed je maat natuurlijk.

Maar ik raad je aan om niet zoveel te kopen, grote kans dat je borsten nog flink veranderen, kan zelfs nog na een half jaar! Zou zonde zijn als je dan alles weg moet doen.

Ik draag gewoon van alles, balconet, tshirt, kant, demi's noem maar op. Als er maar geen dikke vulling in zit. Dat schijnt echt slecht te zijn, hoewel de meningen hierover zijn verdeeld.

Groetjes en veel shopplezier!

Guest twofriends

Hey,

Ik heb mijn eerste bh's gekocht in de 4e week geloof ik, en pas ze nog steeds. Maar ik had geen zwelling, weet niet of jij dat nog wel hebt, want dat beïnvloed je maat natuurlijk.

Maar ik raad je aan om niet zoveel te kopen, grote kans dat je borsten nog flink veranderen, kan zelfs nog na een half jaar! Zou zonde zijn als je dan alles weg moet doen.

Ik draag gewoon van alles, balconet, tshirt, kant, demi's noem maar op. Als er maar geen dikke vulling in zit. Dat schijnt echt slecht te zijn, hoewel de meningen hierover zijn verdeeld.

Groetjes en veel shopplezier!

He Parkiet!

ik heb volgens mij niet heel veel zwelling meer... Alleen mijn prothesen moeten nog wel een heel stuk indalen, dus aan de onderkant zal het nogal veranderen. Ik denk dat ik er dan verstandig aan doe om maar 1 bh te kopen. Ohh heb er zo'n zin in!

Ik had begrepen dat je vooral de push-up bh's voorlopig niet moest dragen.. Maar dat van de bh's met dikke vulling daar heb ik nog niets over gehoord. Maar goede tip! Zal proberen mijn borsten zo min mogelijk te willen vervormen.

x

He Parkiet!

ik heb volgens mij niet heel veel zwelling meer... Alleen mijn prothesen moeten nog wel een heel stuk indalen, dus aan de onderkant zal het nogal veranderen. Ik denk dat ik er dan verstandig aan doe om maar 1 bh te kopen. Ohh heb er zo'n zin in!

Ik had begrepen dat je vooral de push-up bh's voorlopig niet moest dragen.. Maar dat van de bh's met dikke vulling daar heb ik nog niets over gehoord. Maar goede tip! Zal proberen mijn borsten zo min mogelijk te willen vervormen.

x

1 bh klinkt als een goed idee, maar uit eigen ervaring weet ik dat het heel lastig is om het bij 1 bh te laten :44:

Ja met bh's met dikke vulling bedoel ik ook push up, als er vulling in zit draag ik het niet want dat geeft een push up effect. Maar er is nog wel eens verwarring over 'vulling' en 'voorgevormd', voorgevormd kan namelijk wel, maar vulling kan wel schadelijk zijn.

Groetjes

Guest twofriends

1 bh klinkt als een goed idee, maar uit eigen ervaring weet ik dat het heel lastig is om het bij 1 bh te laten :44:

Ja met bh's met dikke vulling bedoel ik ook push up, als er vulling in zit draag ik het niet want dat geeft een push up effect. Maar er is nog wel eens verwarring over 'vulling' en 'voorgevormd', voorgevormd kan namelijk wel, maar vulling kan wel schadelijk zijn.

Groetjes

Oke dus voorgevormd = ja, vulling = nee. Wat leer ik toch een hoop hier op het forum :-) Thanks!

En ja, ik denk dat ik heeeeel erg mijn best moet gaan doen om niet meer dan 1 bh te kopen..

x

Heey meid,

Ik ben in mijn 6de week gaan kopen, maar dat had ik ook wel eerder kunnen doen!

Ik had geen last van zwellingen. Ik heb twee sapph bh's gekocht, die zijn wel prijzig!

Maar zitten wel heel stevig en je hebt er mooie borsten in, ze geven veel steun!

Ik dacht eerst maar twee goede mooie stevige bh's later kan ik altijd nog bijkopen.

Heb ook nog twee sportbh's die goed zitten dus zo wissel ik mooi af!

Ik wacht idd ook nog ff met push-up bh's ga die met een half jaar aanschaffen ofzo ;)

Heb ze nu niet meer nodig haha nu heb ik borsten! Maar het is wel mooi een push up

dus die komt nog wel in mijn collectie haha!

Veel plezier met kopen :)

liefs,

Draakje

Ik ben vanaf 3 weken bh's gaan kopen maar had nog bolling van de spier...

Na 4 maanden paste ik er een aantal niet en moest ik over op 75E/70F

Na 9 maanden moest ik toch weer terug naar 75D/70e ze zijn helemaal gezakt alleen het duurde even hihi

Als ik het zo lees, is het heel verschillend hoe je protheses geplaatst zijn. Ik heb ze voor de spier, toen ik met 3 weken op controle was, zei de pc dat ze nu niet veel meer zouden veranderen. Blijkbaar geneest voor de spier heel snel, ik heb ook niet het idee dat de protheses nu nog veel moeten zakken, ziet eruit alsof het al op zijn plaats zit.

Maar schrik niet van je maat als je bh's gaat kopen :106: Volgens de tabellen kwam ik uit op een 70 D (71 cm onder en 89 cm boven) maar het is een 70E geworden, de D cup was echt te klein! En zoals je kunt zien in mn foto's, ze zien er echt niet groot uit.....

Ik weet niet hoe jullie allemaal aan die grote maten komen, ik heb me nu al op een aantal tabelen opgemeten ik heb onder 78/80 en boven 96 ik kom toch echt op een c cup uit en dat zijn mijn bh,s ook die ik nu heb gepast!!! Komt waarschijnlijk omdat de meeste dames 70 onder hebben en ik iets meer dat zal het zijn denk ik???

sporty

Dat had ik ook al door!!! Ik heb 78 dus dat scheelt 8 cm en die hebben de smalle dames kwa cm erbij yess vandaar dan kom je natuurlijk snel op een E cup uit :106:

Ben erg tevreden met mij C/D !!!

fijne avond nog!!

sporty

Ben nu op twee uurtjes na precies 3 weken PO. Ik moet me zooo inhouden om nog geen bh's te gaan shoppen, pfff... Ik heb inmiddels wel 3 sportbehas gekocht in de maat 75D. De Triumph triaction zit als gegoten en de Odlo high power front fit en de Odlo high ultimate fit zitten aan de strakke kant, maar wel lekker stevig!

@Sporty, ik kijk meestal naar dit tabelletje:

Cupmaat (verschil tussen onder en bovenwijdte):

10 - 12 cm: AA

12 - 14 cm: A

14 - 16 cm: B

16 - 18 cm: C

18 - 20 cm: D

20 - 22 cm: E

22 - 24 cm: F

24 - 26 cm: G

26 - 28 cm: H

28 - 30 cm: J

• 3 months later...

gister 4 weken po, en vandaag voor t eerst mijn eerste bh's geshopt! En tot mijn vreugde verbazingheb ik een D !!!!!

een voorgevormde en een 'slappe' cup, wel met beugel allebei.

Over 2 weken ga ik ze dragen (in de hoop dat boobs niet nog kleiner geworden zijn maar ik denk van niet).

Me sooooo happpyyyyyy !!!

Hunkemoller is mijn winkel !!!

K heb bij ongeveer 4 weken me eerste bh gekocht ben nu iets meer dan 6 weken po. K heb m nog niet zoveel aan omdat er beugels in zitten en dat doet nog n beetje zeer.. K draag nu lkkr n sportbh :) oja k heb ze dual plane gekregen dus k weet niet of ze straks nog passen haha volgens mij gaan ze nog wat meer veranderen

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.