Ga naar inhoud

Jan Portaels - Dr Dedoncker


kristin2301

Aanbevolen berichten

Wie heeft er ervaring met dr Dedoncker voor borstlift-BV-tepelhofverkleining?

Hij opereert blijkbaar ook in Lokeren...

Graag wat info want ben er vandaag voor 1ste consult gegaan (in Vilvoorde) , maar heb wat steun nodig...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb enkel ervaring met bv bij hem, weet niet of er momenteel nog mensen hier op het forum zitten die door hem zijn behandeld, heb daar ook eens naar gezocht.

Hoe was je consult, wat vond je van hem?

Hoe gaat het met jou?

Wel, ik weet niet goed wat ik er moet van denken, ik moet eerlijk zeggen dat ik ook wat stressy was, ben nogal preuts :) , maar verder, zeer druk (hij kreeg een paar telefoontjes terwijl) , heeft me de traditionele vragen gesteld, afmetingen van mn borsten genomen,zei me dus ook dat het best lift+bv zal worden,en tepelhofverkleining dus anker -litteken.

Ik heb een platte B- cup en hij raadt me dus een 325 cc rond aan, hij lijkt meestal met Euroline te werken, maar hij zou nog andere merken hebben, geen tijd gehad om te vragen welke ....:( noch welk profile....zal hem eens moeten bellen denk ik.

Prijs alles samen zou me op 3600 euro komen (denk dat het zeer schappelijk is nee?

Vraagje, zou jij nog teruggaan bij hem , bijvoorbeeld mocht je nog een ingreep willen (stel) ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bij mij heeft hij het merk Cereform gebruikt.

En dat hij af en toe telefoontjes krijgt is vrij normaal, werkt volledig alleen, en als er iets is moet je naar zijn gsmnummer bellen.

Afspraken maken, betalingen regelen allemaal rechtstreeks met hem,

Ik heb ook een 2de consult gedaan, want was bij de eerste ook veel vergeten te vragen, dus enkele dagen na de eerste consult teruggebeld operatiedatum vastgelegd, en enkele dagen daarvoor had ik dan mijn 2de consult.

De prijs lijkt me wel mee te vallen, bij mij was dit 2950€ enkel voor de bv (waren wel anatomische, deze zijn duurder).

Ik zou zeker nog teruggaan bij hem.

Wel doet hij zo een beetje alsof het maar een kleine ingreep is.

Zo vertelde hij me dat ik normaal na 3 dagen terug aan het werk kon, wat dus echt onmogelijk was, na 3 dagen kon ik nog niks.

Na 1 dag zou ik zelfs autorijden, dit was pas mogelijk bij mij op dag 12.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bij mij heeft hij het merk Cereform gebruikt.

En dat hij af en toe telefoontjes krijgt is vrij normaal, werkt volledig alleen, en als er iets is moet je naar zijn gsmnummer bellen.

Afspraken maken, betalingen regelen allemaal rechtstreeks met hem,

Ik heb ook een 2de consult gedaan, want was bij de eerste ook veel vergeten te vragen, dus enkele dagen na de eerste consult teruggebeld operatiedatum vastgelegd, en enkele dagen daarvoor had ik dan mijn 2de consult.

De prijs lijkt me wel mee te vallen, bij mij was dit 2950€ enkel voor de bv (waren wel anatomische, deze zijn duurder).

Ik zou zeker nog teruggaan bij hem.

Wel doet hij zo een beetje alsof het maar een kleine ingreep is.

Zo vertelde hij me dat ik normaal na 3 dagen terug aan het werk kon, wat dus echt onmogelijk was, na 3 dagen kon ik nog niks.

Na 1 dag zou ik zelfs autorijden, dit was pas mogelijk bij mij op dag 12.

Goeimorgen Baileysker,

Is idd wel zo, dat het allemaal zo doodgewoon lijkt voor hem ...

Oei, 12 dagen niet autorijden !

Ik heb uit alle voorzorg toch ook een afspraak gevraagd bij Dr Lagey (heeft in Atlaskliniek gewerkt, en is een vrouw) deze 2 de consult gaat door op 24 januari.

Ik ga nu mn dochter aankleden en naar school brengen, succes met je dag,

Groetjes

Kristin

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi,

ik heb ook een bv gekregen door dr Dedoncker. Het resultaat ziet er mooi uit, maar is toch niet echt zoals het moet zijn...

Bij mij werden de pockets te klein gemaakt en werden de prothesen te hoog geplaatst. Ik heb ook een jaar lang geen gevoel meer gehad in mijn linkerborst.

Ook op gebied van vriendelijkheid vind ik hem niet al dat. Hij neemt geen tijd voor zijn patiënten. Ik heb hem voor mijn operatie mss 5min gezien. Had geen tijd om vragen te stellen of hij was al terug weg.

Een tepellift zou ik persoonlijk ook ergens anders laten uitvoeren. Ik heb hem hierover gecontacteerd en hij snijdt de volledige tepel los (dus ook de melkkanaaltjes). Bij andere pc's laten ze meestal voor een tepellift de melkkanaaltjes intact (waardoor je later nog borstvoeding kunt geven).

Ik heb nu een wissel gepland omdat het resultaat niet meer is zoals het moet zijn (te veel rimpeling enzo), maar ben niet van plan om mijn wissel door dr Dedoncker te laten uitvoeren. Ik wil deze laten uitvoeren door dr Plovier. Hij neemt tenminste tijd voor zijn patiënten en respecteert je wensen.

Indien je nog vragen hebt of je wilt een verslagje over mijn operatie, stuur gerust een pb ;)

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 year later...

Ik moet zeggen dat mijn ervaring met dokter Dedoncker zeer positief was. Ik had op voorhand al informatie opgezocht en onthouden wat ik zeker wou vragen. Hij kon tijdens mijn consultatie al mijn vragen beantwoorden.

Ik ben van een AA naar een C gegaan en wou vooral een natuurlijk resultaat. Het is nu een jaar later en ik ben zeer tevreden met het resultaat. Het ziet er echt natuurlijk uit, ik heb nergens (op internet dan vooral) 'betere gevallen' gezien van vrouwen die van een AA naar een C zijn gegaan.

Ik mocht ook steeds naar zijn gsmnummer bellen na mijn operatie, ook in het weekend. Dat stelde me ook gerust. Ik heb hem ook eens horen bellen met een andere patiënte tijdens een consultatie met mij, en ik moet eerlijk zeggen dat dat voor mij juist betrouwbaarder overkomt, dat hij altijd klaar staat voor zijn patiënten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.