Ga naar inhoud

Kapselvorming en zwangerschap?


Aanbevolen berichten

Heey meiden

Ik weet nu sinds een half jaar dat ik links te veel kapselvorming heb en ik heb zeker het idee dat het erger word.

Mijn borst is niet zo soepel meer en erin knijpen word zelfs moeilijker, heel langzaam zie ik ook aan de buitenkant lichtjes verschil.... toch hoop ik een wissel te kunnen uitstellen NA kinderen...

Dit kan nog wel 2 a 3 jaar duren voordat die er zijn

Nu is mijn vraag hoe zit het met teveel kapsel en zwangerschap??

Gaat dit niet ongeloofelijk in de weg zitten?

Ik twijfel heel erg om het mischien toch te laten verwijderen (dit jaar kerst? Liever niet in de zomer met zon grote bh :()

Plus ik weet nou niet of ik er kosten aan verbonden zitten en heb het geld niet voor eventueel een bedrag van 1000 euro....

(mijn arts zei het word vergoed, assistente zei alleen vergoeding bij de ergste graad -> dat je borst bijna dubbel zit)

Mijn arts kon me hier geen duidelijk antwoord op geven ook niet wat er met het kapsel gebeurt dus hoop hier meiden te vinden die antwoorden kunnen geven.

Liefs :116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi,,

ik heb een klein beetje kapsel wat eigenlijk niet noemenswaardig is...

ik heb tijdens mn zwangerschap geen last gehad..

Ik had alleen dat ze na de geboorte van mn zoontje zo erg opzwelden door die borstvoeding die geactiveerd word natuurlijk tot letterlijk onder mn kin... Was nog groter dan net na mn bv operatie hahaha... Ik heb geen borstvoeding gegeven maar doordat ze 4 dagen zo immens groot zijn geweest (ik heb ze strak op laten binden omdat ik liever een flesje gaf) dat ze nu echt slapper zijn... Mn bv was wel 9 jaar terug maar heb toch vanaf na de zwangerschap (3jaar geleden) veel meer ruimte... Kan zo 't huidje ruim optillen... Zal zeker bij iedereen verschillen en sommigen zullen dat vast niet hebben.. Misschien moet je dat wel meenemen in je besluit want stel je doet 't voor je kiddies en dan verslapt het achteraf dan wil je waarschijnlijk weer terug...

xXx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heel erg bedankt meid!!

Het doet me juist goed om te horen dat het kan hangen hihi!!

Ik zou graag meer hang willen en mocht ik na kinderen wisselen vind ik groter en hang nog mooier :D

Wat ik me afvraag is wat doe je met die melk die in je borsten zit tijdens de zwangerschap? moet je dat niet kolven of moet je je borsten gewoon met rust laten en trekt het vanzelf weg?

Ik heb namelijk hele gevoelige tepels en zie denk borstvoeding niet zitten :(

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb het heel strak laten opbinden... Dus dan doen ze 2 doeken heeeeel strak om je borst heen dat 't als 't ware platdrukt en dan stopt het... Je hebt wel een paar daagjes stuwing en 't loopt er soms nog uit maar het houdt op... Ik vroeg het aan de dokter toen en die zei dat met borstvoeding het slapper word maar ook zonder al is het dan minder mate.. Schijnt ook met zwangerschaphormoon te maken te hebben...

xXx

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 years later...

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.