Ga naar inhoud

vraagje over inplantaat


Aanbevolen berichten

goeieavond iedereen ik zit met een raar vraagje en mijn man zegt dat ik zeur dat dat zo hoort maar ga toch ff checken hier bij de profs haha

ik ben vrijdag 13 geholpen heb ik deze gekregen 335 cc druppelvormige achter de spier staat dit in de bewijs anatomical height moderate projection

maar nu komt de vraag het lijkt wel of ze helemaal boven aan zitten en niks onder me borst en boven zijn ze zo gespannen en lijkt net 3 a 4 cm onder me sleutel been gaat dat nog zakken of hoort dat zo

morgen ga ik ze zien dan mag die plakband en bh ff uit

en wie heeft er slaap tips al drie dagen kan ik niet slapen van rug liggen heb al heel het bed vol met kussens bij hoofd benen rug

dank je wel voor julie reactie

gr

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mijn boobs zaten ook best hoog na de operatie. Ik vond dat gelijk minder toen de tape eraf ging. Nu draag ik een kliniekbh en een borstband en alles zakt goed hoor. Kijk maar ff bij mijn foto´s.

Ik heb geen slaaptips. Ik sliep de eerste week zittend met inderdaad heel veel kussens in mn rug en onder mn kuiten...

Ff doorbijten, ik kan nu ruim 2 weken PO alweer redelijk op mn rug slapen. Op mn zij lukt helaas nog niet.

Liefs Faye

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hai!

Ik heb extra hoog profile...dus het klopt wel wat je zegt. Bij mij zaten ze de eerste week onder mijn sleutelbeen. Zo hoog...dat ik dacht...dat moet echt gaan zakken! Na een week was het al een heel stuk beter hoor! Moet ook gewoon even de tijd hebben.

Ik kon na een week weer op mijn zij liggen, wel met kussen in de rug,waar ik half tegen aan hing en een kussen die ik als het ware vasthield,zodat ik met mijn arm niet op de zijkant van mijn borst leunde,want dat was nog erg gevoelig. Manlief dekte me dan toe en zo viel ik dan in slaap.....

Nu ben ik ruim 4 weken po en kan nu zonder ongemak gewoon op mijn rechterzij liggen. Links is nog niet zo fijn,maar dat is niet zo erg....rechts is mijn favoriete kant :)

Groetjes,

A.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je protheses dalen het 'snelst' in tussen de 3 en 6 weken , eigelijk zitten ze pas na 3 maanden op hun plaats .

Ze zitten idd veel te hoog nu maar dat komt in orde .

Je prothese zijn 'moderate height' dwz geen hoog profiel , geen laag profiel maar en mooi tussenin .

Het feit dat je protheses achter de spier zitten maakt dat jouw genezing een beetje langer zal duren , er is flink gevroet vanbinnen .

Dat het je het nu niet mooi en gemaakt vind is normaal hoor , ik had dat ook .

Binnen enkele weken denk je daar anders over .

Behalve indalen en inkapselen moet alles nog ontzwellen en vocht moet ook nog wegtrekken .

Je gaat heel andere borsten hebben als je 3 maand 'ver' bent .

Ik heb ook een week rechtop geslapen en daarna met veel kussens achter mijn rug .

Even door die zure appel bijten , kop op !

Alles komt goed maar je zal het wat tijd moeten geven ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heel herkenbaar hoor meid, denk dat iedereen hetzelfde bijna ervaart:). Ik heb ook de eerste week recht geslapen, 3 hoofdkussens rechtgezet , en dan nog een kussen dubbelgeplooit in mijn onderrug, en dan nog twee kussens onder mijn onderbenen :) en zo lag ik het ' comfortabelst ' :P

Nu slaap ik met paar kussens onder mijn matras, dat het voor mij voelt alsof ik toch helemaal plat lig, maar toch nog beetje recht zit :). Ik kan nu op mijn zij slapen zonder pijn, maar durf het niet goed, maar merk wel dat ik soms zo wakker word:)

En ach meid mijn borsten waren in het begin vierkant:p haha, prothesen ook enorm hoog, en zaten onder mijn oksels superver tot in mijn zij :) omdat ik redelijk smal ben en ook zoals jou een medium profiel heb :). En na een week zijn ze elke dag gewoon beginnen veranderen, als ik me nu douche en dan even mijn kliniekbh uitdoe denk ik aah hey zo zien jullie er nu uit :P

Echt geduld hebben:), bij de ene gaat het ook sneller dan bij de andere, en mijn vooraanzicht ziet er al normaal uit, maar in mijn zijaanzicht zie ik dan nog dat ze veel moeten dalen, zoals B-cupje zegt duurt dat zowiezo een paar maand vooraleer ze helemaal hun plekje gevonden hebben:).

En een paar weekjes afwachten, en je rugpijn enzo trekt helemaal weg en kan je normaler slapen, ik had ook slapeloze nachten, en deed dan alleen maar dutjes in de loop van de dag :), met nu het probleem dat heel mijn bioritme in de knoop ligt en ik maandag mijn werk terug moet hervatten :D

Komt helemaal goed! Geduld hebben gewoon :), ik heb het ook moeilijk met dat ' wachten ' en geduld hebben :) xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.