Ga naar inhoud

gertchan : 20 december 2011 : Dr van Heijningen : Knokke Heist belgie


Aanbevolen berichten

Hallo ik ben Chantal getrouwd moeder van 2 jongens.

Ik ben nu ongeveer 3 maanden geleden naar Van heijningen geweest voor een eventuele tepelcorrectie te laten doen.

Mijn tepels werkten niet vandaar.

Hij stelde zelf voor om eens na te denken over een bvk omdat ik cup F G had en veel pijn in mijn hoofd en natuurlijk voor iedereen heel bekend rug klachten.(en was al 20 kilo afgevallen maar niet van de borsten)

Na eens goed te google en met mijn man erover te praten hebben we besloten om de bvk door te zetten.

Alles was zo geregeld mijn verzekering cz deed binnen 10 dagen een akkoord sturen en die dag meteen een afspraak in Knokke gemaakt ik kon binnen 2 weken geopereerd worden .

Op 20 December heb ik mijn bvk gehad (bewust deze datum want dan had mijn man vakantie)

Na de verkleining had ik veel last van de slangetjes die heb bloed moesten afvoeren oooo die deed zo´n pijn .

Toen ze eruit waren ging het prima eigenlijk geen pijn ik ben dinsdag geopereerd en ging donderdag morgen naar huis.

Na een paar dagen ging mijn linker borst pijn doen was helemaal rood dus besloot om terug te gaan.

Helaas was dokter van heijningen op vakantie dus kreeg zijn collega van de prive kliniek in Knokke.

Ik werd heel goed geholpen daar ik had een borstonsteking niet aan de wond maar ik de borst.

Met een antibiotica kuur en pijnstilling zou deze moeten overgaan.

Al vijf dagen aan de antibiotica maar het werd alleen maar erger er kwam naast de tepel vocht en pus uit.

Op 31 december maar even gebeld naar de kliniek en ik moest goed spoelen onder de douche.

Nieuwjaars nacht ging het verkeerd ik ging om kwart voor 1 in de nacht mijn borst nog spoelen voor het slapen gaan.

De linkse kant van de tepel baste helemaal open en er kwam allemaal pus en donker rood bloed uit als ik duwde op de borst bleef het maar lopen.

Mijn man kwam de douche binnen en schrok ervan en zei meteen morgen ochtend gaan we meteen naar de spoed in Knokke.

Op 1 january zijn we meteen naar de spoed gereden en kreeg daar te horen dat de ontsteking naar buiten kwam en de antibiotica werkte niet.

Ik ben 1 january opgenomen voor antibiotica via het infuus en 2 x daags borstspoeling.

Op 5 January mocht ik naar huis en de thuiszorg moest nog 1 x daags borstspoelen en de wond werd gestopt met gaas zodat het via de onderkant dicht gaat en niet via boven.

Ik moest afgelopen donderdag terug naar de ps en gelukkig mag ik het zelf spoelen met de douche sproeier en moet de wond niet meer gestopt worden.

Mijn rechtse borst zijn alle plakkers eraf en het ziet en heel goed uit mijn linkse borst moet nu gaan genezen maar zie iedere dag dat het beter eruit ziet.

Ik heb geen spijt van de operatie ookal heb ik nu een grote wond.

Nu heb ik een mooie c cup !

Hopelijk kan ik mensen helpen om toch positief te denken ook als er iets niet goed gaat !

Groetjes Chantal

Link naar reactie
Delen op andere sites

Phoe, wat een verhaal meid. Wat moet jij een pijn gehad hebben... Knap van je dat je zo positief bent gebleven en wat fijn dat je nu wel heel blij bent met je boobs. Goed van je dat je je ervaring deelt. Geniet ervan. Liefs Faye

Link naar reactie
Delen op andere sites

Pfoe, dat lijkt me schrikken zeg!

Bij mij is ook niet alles helemaal vlekkeloos verlopen (nabloeding waarvoor ik nog een keer onder het mes moest, een flink gat bij het drielandenpunt en blaren van een allergische reactie op het tape) maar als het echt open barst......... Dat je nog tot de volgende ochtend hebt kunnen wachten....ik was waarschijnlijk meteen naar de eerste hulp gereden ;)

Waar is je borst precies open gegaan?

Groetjes Kir

Link naar reactie
Delen op andere sites

Phoe, wat een verhaal meid. Wat moet jij een pijn gehad hebben... Knap van je dat je zo positief bent gebleven en wat fijn dat je nu wel heel blij bent met je boobs. Goed van je dat je je ervaring deelt. Geniet ervan. Liefs Faye

Hartelijk dank voor je reactie inderdaad veel pijn maar komt hopelijk allemaal helemaal goed !

Liefs Chantal

Link naar reactie
Delen op andere sites

Pfoe, dat lijkt me schrikken zeg!

Bij mij is ook niet alles helemaal vlekkeloos verlopen (nabloeding waarvoor ik nog een keer onder het mes moest, een flink gat bij het drielandenpunt en blaren van een allergische reactie op het tape) maar als het echt open barst......... Dat je nog tot de volgende ochtend hebt kunnen wachten....ik was waarschijnlijk meteen naar de eerste hulp gereden ;)

Waar is je borst precies open gegaan?

Groetjes Kir

Bedankt voor je reactie ,

Als het aan mij had gelegen was ik misschien helemaal niet gegaan :44:

Mijn man schrok zo dat ik wel moest .

Dan had ik toch na een paar dagen gemoeten hoor ben blij dat ik ben gegaan!

De linkse borst is aan de tepel helemaal open links aan de tepel dus helft van mijn tepel is helemaal open :103:

Gelukkig zie ik het nu een beetje genezen maar denk dat ik een deel van het bruine deel mis nu :103:

Ondanks alles ben ik wel heel blij met mijn cupje c.

Hoe gaat het nu met jou?

groetjes Chantal

Link naar reactie
Delen op andere sites

Met mij gaat het nu wel goed hoor.

Het is inmiddels 7 weken geleden dat ik geopereerd ben en m'n linker borst ziet er echt heel mooi uit vind ik.

Rechts heb ik dan dat gat en dat gaat nog wel weken/maanden duren denk ik voor het helemaal dicht zal zijn.

M'n blaren zijn gelukkig wel grotendeels weg en ik had nog een klein open plekje onder m'n tepel dat nu sinds 4 dagen een echte korst heeft en dus niet meer lekt :)

Misschien heb jij er ook wel last van, maar ik had dus dat m'n gazen steeds aan de wonden vastplakten en dat ik dat onder de douche dan weer los moest weken, maar dat het daardoor vaak toch weer open ging. Zo heb ik dus denk ik wel 5 weken met dat plekje onder m'n tepel lopen klooien. Op een gegeven moment ben ik na het douchen zonder bh en gaas een paar uur op bed gaan liggen, zodat alles goed aan de lucht kan drogen. En sinds 2 weken slaap ik ook af en toe met blote borsten......doodeng! Maar het heeft wel geholpen, want het plekje onder m'n tepel is nu al 4 dagen droog :)

Misschien is het voor jouw wond ook wel een optie.

Groetjes Kir

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jeetje wat een verhaal zeg...wel goed dat het nu beter gaat met je borsten....mag ik vragen welke methode ze bij jou hebben gebruikt en hoeveel ze weg hebben gehaald?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Gertchan,

Was wel even balen als ik je verhaal zo las.

In zo'n situatie kan je je echter gelukkig prijzen dat je bij Van Heijningen patiënt bent. Dit is echt een PC die voor 100% met zijn patiënten begaan is.

Ik ben er zeker van dat hij het waarschijnlijk ook ontzettend balen vond dat hij er toen niet voor je was.

Alvast een voorspoedig herstel gewenst hoor.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.