Ga naar inhoud

Profielnaam/schermnaam/nickname veranderen


Gast twofriends

Aanbevolen berichten

Gast twofriends

Ik vroeg me af of het mogelijk is dat je je profielnaam kunt wijzigen? Ook ik kwam er dus gister achter dat je via Google mij terug kunt vinden. Ik gebruik bij dit forum namelijk dezelfde nickname als op twitter en zo zouden mensen mij dus kunnen traceren... Ik weet dat het natuurlijk niet al te slim was om zo'n nickname te kiezen, maar daar kom ik nu dus pas achter. Ik hoop dat iemand mij kan helpen.

x!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Nadia, ik heb net eens even zitten kijken of je hier je naam kunt wijzigen, maar ook ik heb het niet gevonden. Ik weet echter niet of er een manier bestaat om je uit te schrijven bij het forum en je dan bijvoorbeeld weer onder een andere 'verzonnen' naam te registreren. Misschien dat dat jouw probleem oplost. Ik zal eens kijken of ik kan vinden hoe je je registratie ongedaan kunt maken....

x best_boobie

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast twofriends

Hey Nadia, ik heb net eens even zitten kijken of je hier je naam kunt wijzigen, maar ook ik heb het niet gevonden. Ik weet echter niet of er een manier bestaat om je uit te schrijven bij het forum en je dan bijvoorbeeld weer onder een andere 'verzonnen' naam te registreren. Misschien dat dat jouw probleem oplost. Ik zal eens kijken of ik kan vinden hoe je je registratie ongedaan kunt maken....

x best_boobie

Oh, dat zou ik heel erg fijn vinden! Ik weet wel dat je je volgens mij niet volledig uit zou kunnen schrijven... Als ik maar op de een of andere manier mijn profielnaam zou kunnen wijzigen dan zou ik al heel erg blij zijn... Ik ben echt weer een blondje wat dit betreft, haha.

x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Nadia, bij de HELP onderwerpen staat het wel vermeld, hoe je je profielnaam kunt veranderen, maar vervolgens (als ik ga kijken waar het zou moeten staan) kan ik dat dus weer niet vinden. Het schijnt ook zo te zijn dat dat beschermd wordt, zodat niet iedereen zomaar steeds zijn naam kan wijzigen (dat zou er inderdaad ook niet duidelijker op worden :-)

Wat je het beste kunt doen is, denk ik, een beheerder aanspreken en jouw probleem voorleggen. Volgens mij kunnen zij dan jouw naam veranderen! Probeer dat eerst maar. De beheerders die online zijn, staan onderaan de forumpagina (dacht ik) rood vermeld.

Succes! :63:

Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.