Ga naar inhoud

photoshop ,het beautygeheim van de sterren


Vlinder

Aanbevolen berichten

Vond dit een grappig filmpje. :64:

Tegenwoordig is het idee van schoonheid totaal verknipt, doordat alles wat we zien in de media hartstikke nep is. Als tegengeluid op de photoshop-trend maakte regisseur Jesse Rosten deze commercial, die ook nep is.

http://www.telegraaf.nl/vrouw/mode_beauty/11296514/__Het_beautygeheim_van_de_sterren__.html

Link naar reactie
Delen op andere sites

Tsja.. ik ben zelf fotografe en ik photoshop ook ontzettend veel.

Alle jonge meiden die bij mij in de studio komen willen hun vetrolletjes weggehaald hebben of een cupje groter..

Dit doe ik absoluut niet.. maar pukkeltjes weghalen of storende moedervlekken wel.

Alle jonge meiden willen op die popsterren en hollywood sterren lijken.. omdat die zo'n mooie glimmende huid hebben.. en een slank lijf..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het is natuurlijk wel onrealistisch .. je hebt foto's op je Hyves met Cup D en een ontzettend straks lichaam.

En in het echte leven ben je vorser en heb je cupje a.. ik vind dat fotografen best oneffenheden weg kunnen halen.. maar de lichaamsvormen moeten behouden..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.