Ga naar inhoud

Hoe lang uitslapen?


Aanbevolen berichten

Ik word volgende week donderdag geopereerd en dat is gelijk de allereerste keer dat ik een operatie krijg.

Ik moet er om 08.00 uur zijn en ik vroeg me dus af 'hoe lang duurt dit allemaal'.

De operatie is gemiddeld anderhalf uur las ik, maar hoe lang blijf je onder narcose en hoe lang sliepen jullie uit?

Niet dat ik ergens heen moet ofzo :rolleyes::blush: maar ik ben gewoon benieuwd hoe lang alles duurt en wat ik kan verwachten die dag. Mijn moeder rijdt brengt me weg dus wou weten hoe lang zij daar ongeveer zit (Ik weet het, hoef ik niet aan te denken maar vind het zo zielig als ze er bijv. 6 uur zit, dan kan ze weer beter naar huis denk ik dan).

Ik zie er erg tegenop om onder narcose te gaan. Ik heb wel es in zo'n shockdoc gezien dat iemand alles heeft meegekregen tijdens de narcose en dat niemand het door had en ben bang dat zo iets gebeurd :blush:

Ben beineuwd!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Excella,

Ik had zelf hele goede ervaring met de narcose. Ik werd echt lachend wakker en bleef maar lachen :3:, ik had 's avonds

geen pijn aan mijn borsten, maar aan mijn kaken van het lachen, hahaha!

Je moet er om 8 uur zijn, maar wordt je dan ook snel geopereerd? Ik was er rond 13:00 uur en lag rond 14:00 onder het mes en ik

mocht om 17:00 uur weer naar huis, maar ik voelde me dan ook echt goed. Als dat niet zo is, kan het wat langer duren natuurlijk.

Meestal duurt de operatie maar een uurtje en bij mijn kliniek rekenden ze 2 a 3 uur om 'uit te slapen'.

Succes alvast!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dank je!

Ik moet er om 08.00 uur zijn maar in de brief staat dat er eerst nog wat foto's gemaakt zullen worden en dat er nog tijd is om wat dingen te bespreken voor de operatie. Dus ik denk dat het rond 09.00 uur word dat het zo ver is.

Ah okay.. dus een uurtje of 2/3 is gemiddeld.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik weet niet hoeveel cc er in gaat om eerlijk te zijn. Ik laat het allemaal aan hem over. Ik krijg anatomische onder de spier.

Ik ga van een kleine B naar een grote C.

Ik heb HEEL erg de zenuwen haha, voor zo'n beetje alles.. de narcose, het resultaat, of het allemaal goed geneest, dat soort dingen.

Spannend zeg, ik zal aan je denken woensdag! :116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb ook zo'n zenuwen Excella, hohohoo...

Ja, echt voor alles he?

Ik had gisterennacht al een nachtmerie :145: ... Mijn borsten waren mislukt en deden veel pijn, bijgevolg moest ik weken in het ziekenhuis blijven!! Hahaha..

Ik zal ook aan jou denken donderdag!

Ik ga van mini a naar een b maar ik ga toch vragen of het geen c kan worden, hihi..

Groetjes :116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast nieuwe_borsten

Heb je niet in het consult besproken over hoeveel cc?

en ehb je gepast?

even ontopic;

Ik ben nog niet geopereerd maar van wat ik heb gehoord duurt het uitslapen gemiddeld 2 uurtjes.

de operatie zelf is volgens mijn pc binnen een uurtje afgerond.

groetjes, en succes

melany

Link naar reactie
Delen op andere sites

We hebben wel gepast. Elke keer een maatje groter en maar vergelijken met links en rechts.. Ergens denk ik niet dat ik groter moet nemen want met passen weet ik nog wel dat ik vond dat het te nep werd en dat vond hij ook. Ik ben erg lang (1.81 meter) maar heb een slank figuur.. te groot zou me niet staan denk ik. En ik wil absoluut geen 'ballerige' borsten.

Maar ik heb er totaal niet aan gedacht om te vragen hoeveel CC het was. Het ging me meer om de maat en cc zegt me niets. Ik lees dat hier wel maar kan me geen beeld vormen van hoe groot zo iets nou is.

@Johanna, kun je zomaar groter krijgen? Mij lieten ze weten dat ze de implantaten gingen bestellen.. ik denk dat als ik groter neem, dat dat niet zou kunnen? (Tenzij ze op voorraad liggen daar).

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik lag om 14.00 uur op de ok en kreeg ik de narcose, om 14.45 uur was ik klaar en ging ik naar de uitslaapkamer, om 19 uur mocht mijn man me ophalen maar was ik nog zo duf als een konijn! Had nog wel een paar uur willen slapen, hihi!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...

Ik heb na het bezoeken van drie klinieken besloten om de gaan voor de Parkkliniek. Ik heb drie artsen gesproken en ook letterlijk drie adviezen gekregen! Ik twijfel nu alleen dat ik samen met de Parkkliniek heb besloten te gaan voor High profile. Nu lees ik dat dit veel gebeurd bij smalle meiden. Nu val ik niet onder de catogorie tenger of mager. (1.71/ 64 kg. Maat 3 is een High profile dan wel nodig? en wordt het inderdaad niet te 'nep'? Ik wil graag een natuurlijke borst en krijg 325 en 350 cc . iemand ervaring hiermee? Zou het misschien te maken hebben dat met dit volume de borst te breed wordt?. Ik wil inderdaad geel hele brede borsten maar wil zeker geen ballen.

Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.