Jump to content

Kaatje8 : ontevreden na 2de BV : foto's geplaatst :(

Bboob

Recommended Posts

Hallo dames,

Heb 2 fotootjes geplaatst en wil heel graag jullie eerlijke mening.

Na 2 BV's is dit niet wat ik wilde!

Ben gestart met ontevredenheid over grootte, maar nu zijn ze nog ongelijk ook! En dat was bij mijn kleine borstjes niet zo!

Na een 2 de opinie raadt de arts mij aan de eerste arts hierover aan te spreken wat ik ook volgende week op consult ga doen maar met weinig hoop op een zinnig antwoord ( aan de telefoon gaf hij mij niet de indruk dat ik ontevreden hoef te zijn, volgens hem is dit best ok en heeft niemand 2 gelijke borsten ).

In kledij is dit niet te zien, MAAR IK ZIE HET en word er gek van...

Groetjes,

Heey meid,

Er staat dat je foto´s hebt geplaatst, maar ik zie niks bij je album staan!

Kan dus nog geen mening geven.

Kut voor je dat het deze keer niet zo goed is uitgevallen :(

Hij bepaald trouwens niet of je wel of niet tevreden moet zijn dat is toch een gevoel van

jezelf en daar kan hij niet over bepalen of jij wel of niet tevreden bent.

liefs

Hai!

Zag ook geen foto's,dus kan mijn mening niet geven. Ik zou sowieso terug gaan als je niet tevreden bent....succes met je gesprek! Ben benieuwd wat daar uit komt!

Groetjes,

A

Ik zie ook geen foto's...

Het is wel zo dat je nooit de garantie hebt dat ze helemaal gelijk zijn, maar zit er erg veel verschil tussen?

Aan de telefoon kan hij toch nooit zien waar jij zo ontevreden mee bent :/

Wanneer moet je terug op consultatie?

Groetjes,

Bo

Denk dat je vriendjes moet zijn om ze te zien. :)

Moet volgende di terug, maar had dit bij nacontrole al aangegeven en toen zei hij dat niemand 2 dezelfde borsten had ( de kleintjes waren wel gelijk by the way ) en dat ik maar tevreden moet zijn. Ik kan best snappen dat de grootte nooit perfect gelijk is, maar heb het ook over de vorm: de ene vind ik naturlijk lijken, de andere meer een opgeplakte bol...

Dus heb niet veel hoop nu een ander antwoord te krijgen, maar ik zit er toch mee!

Mag misschien niet klagen als ik de problemen van andere zie, maar had het me gewoon heel anders voorgesteld na 2 BV...

Hoe lang is het geleden?

Misschien heeft de 2de wat langer tijd nodig?

Je moet niet naar de problemen van een ander kijken, jij voelt je hier niet goed bij, dat is je volste recht.

Het is jouw lichaam en als het resultaat niet is wat je hoopte mag je gerust teleurgesteld zijn hoor.

Ben benieuwd wat ze dinsdag zullen zeggen!

Hallo allemaal,

Heb er al een hele dag opzitten :106:

Had een consult volgende dinsdag ivm mijn ontevredenheid over grootte en verschil van mijn borsten, maar laat nu geduld niet mijn beste eigenschap zijn.

Heb een vriendin die vandaag onder het mes ging bij mijn chirurg, en heb 'toevallig' voorgesteld om haar te brengen in de hoop de assistente of mijn arts nu al te kunnen spreken. ( 5h45 uit mijn warme bedje pfff ).

De arts was er nog niet, maar heb wel de assistente kunnen spreken...

Na het zien van de boobs gaf ze me onmiddellijk gelijk, de linker zit te hoog. Ze stelde onmiddellijk voor deze opnieuw te doen! Ze nam zelfs al de agenda om het in te plannen, want ze vond het niet super dringend maar gaf toch aan geen 6 maand meer te wachten.

Op de vraag hoe dit kwam kreeg ik niet echt een zinnig antwoord, had bij de tweede BV wel geen martelband dus kan daar aan liggen, is niet naar beneden gedrukt.

Ik zat echt met een ei, dacht echt niet dat ze zo positief zou reageren, ze was super vriendelijk!

Dus ga nu vandaag eens overleggen thuis ivm datum, mag als ik wil vanavond ( want ga mijn vriendin tuurlijk met plezier terug ophalen nu! ) al doorgeven wanneer het past. Denk dat ik gewoon de dichtstbijzijnde vrije data ga vragen en dan beslissen.

MAAAAR... daar ik er toch al uit was dat ik nog eens voor een wissel ging, ga ik tijdens ons gesprekje vanavond vragen of dat niet in 1 keer kan met de hersteloperatie. Als ik daar dan toch ben en onder volledige narcose moet ...

Natuurlijk zal het afwachten zijn of er al meer in kan ( nog maar 3 maand PO ) en wat dit grapje zal kosten... Ik reken dan maar zo: ben al 2 keer onder het mes geweest bij hem, ben al 110000 euro lichter, dus nu kan hij toch een dealtje maken niet? Voor de hersteloperatie moeten de anesthesist en zo er toch zijn dus ...

:44: In elk geval, voel me al stukker beter, hopelijk na vanavond nog extra blij...

Groetjes,

hallo Kaatje

Jeetje wat een gedoe zeg, ga zo even jouw foto bekijken. Wel slim van je om die vriendin te brengen en dan meteen actie te ondernemen! Hoop voor je dat alles goed komt, maar volgens mij heb je bij het bedrag wel een 0 teveel haha. Voor dat bedrag kun je een appartement kopen :106:

xxxx BB

Hello,

Hij wil de wissel doen tijdens de hersteloperatie!!!

En hoef enkel de grotere protheses te betalen...

Er gaat er hier eentje gauw verschijnen in een operatietopic, hihi!

Groetjes

Yessss :43:

Wat super voor je! Goed van je dat je zo assertief en adequaat heb opgetreden. Zo zie je maar weer : een brutaal mens heeft de halve wereld. Heb je al een datum? Ik ben benieuwd naar je nieuwe boobs en je nieuwe topic!

X Faye

Hey Tammy,

Merciiiii!

Hoop dat t bij jou nog goed trekt, en in t slechtste geval zo positief afloopt als bij mij...

Morgen bellen voor datum, heb er paar die voor ons passen al opgeschreven: i want it over and done with! En zo snel mogelijk

Hey nee, of denk t toch niet :)

Mijn arts werkt niet voor, dus t zou niet kunnen.

Ben in elk geval superblij dat t opgelost raakt!

Hoe gaat t met jou, heb jouw verhaal van de zijlijn ook gevolgd, hoor!

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.