Jump to content

Sanne 80 :oktober 2009 : Dr. Wilmink : Velthuis Kliniek

Guest sanne80
 Share

Recommended Posts

Guest sanne80

Hoi!

Sorry dat ik me niet eerst heb voorgesteld ( kreeg al een niet al te vriendelijk mailtje! ) maar ik weet nog niet echt hoe het allemaal werkt hier!

Mijn naam is Sanne en kom uit Noord-Brabant.

Ik ben 28 jaar en moeder van 2 kindjes. Beide heb ik nooit zelf gevoed, aangezien ik voor mjn gevoel hier te kleine borsten voor heb.

Jaren geleden heb ik al eens aan een vergroting gedacht maar ja, ik wilde eerst mijn zwangerschappen afwachten.

En nu is het zover..... ik ga het doen!!!

Maar ik vind het ontzettend eng/ spannend. Nooit gedacht dat het er echt nog eens van zou komen!

Ik ben helemaal niet van de plastische chirurgie maar ik baal gewoon van mijn kleine borsten en ja, zoals de meesten van jullie, vooral in de zomer!

Het snijden in een gezond lichaam hield mij lange tijd ook bezig en de angst voor de narcose, maar goed je krijgt er iets moois voor terug.

Pas over een aantal maanden (okt) heb ik mijn BV in de Velthuis kliniek in Eindhoven bij Drs Wilmink.

Ik lees hier geen verhalen over hem dus hoop maar dat hij het goed kan maar daar ben ik eigenlijk niet zo bang voor.

N.a.v. het consult is besloten dat ik 255cc krijg, ruw, anatomisch. Ik heb nu 75a en kom dan hopelijk uit op een C cup.

Ik ben 1.63m lang en weeg 52 kg.

Zijn er anderen die zich door drs Wilmink hebben laten helpen? Ben benieuwd!

Liefs Sanne.

Guest Booby

Hoi Sanne!

Welkom hier op het forum!

Ik denk dat er vast wel iemand is hier die ervaring heeft met deze dokter, de kliniek heb ik iig al wel vaker voorbij zien komen!

Veel leesplezier en voorpret hier!!!

Groetjes Bo

Guest Nina32

Hoi Sanne,

Geeft niets hoor dat je je nog niet had voorgesteld, eerst maar eens kijken hoe alles werkt toch?! :D

Spannend hoor, nog een paar maandjes! Ik had zelf ook een 75A en ben met 275CC (voor de spier) naar een 75D

gegaan, ik ben er echt superblij mee! :3:

Ik ben niet door deze PC geholpen en heb het eerlijk gezegd ook nog bij niemand gezien... Je kunt even naar de

operatieverslagen gaan en dan zie je in de titel van het topic ook telkens de PC staan, misschien vind je dan toch

iemand.

Nou lees lekker verder hier en als je vragen hebt kun je ze gewoon in je eigen topic stellen, er is bijna altijd wel iemand

die even reageert!

Liefs Nina

Beste Sanne,

Ik heb niet mijn borsten, maar wel iets anders door Dr Wilmink laten doen.

Je kunt met een gerust hart gaan hoor! Tis een schatje, neemt heel erg de tijd voor je en voor zover ik heb kunnen beoordelen zeer kundig.

Keus voor prothese ziet er in mijn ogen ook goed uit.

Share

• Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.