Ga naar inhoud

Controle borstkanker


Aanbevolen berichten

Hey iedereen!

Ik heb eens een vraagje..

Ik heb een bv laten doen, maar vraag me nu af hoe ze borstkanker controleren?

Borstkanker zit bij mij namelijk in de familie.. De pc zei dat dit nu zelfs GEMAKKELIJKER kon gecontroleerd worden, maar dat snap ik niet goed? Ik dacht dat ze bij zo'n controle je borsten helemaal plat drukte?

Kan iemand mij mss uitleggen hoe zo'n controle op borstkanker met een borstvergroting gebeurt?

Mijn implantaten zitten achter de spier.

Grtzz x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi,

ik heb daarvoor ook al geïnformeerd. Mijn zei mij dat ik NOOIT een mammografie mocht laten uitvoeren, enkel een echografie. Dus indien je een controle wilt laten uitvoeren kan dit enkel door middel van een echografie (je borsten worden ingesmeerd met een gel en dan gaan ze met zo'n apparaatje over je borsten waarbij je de beelden van de binnenkant van je borst op een scherm naast je ziet).

Hopelijk heb ik je wat kunnen helpen ;)

Groetjes Kelly

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi,

nee is totaal niet duur :) Ik heb het bij mijn huisarts laten doen. Je krijgt de visite terugbetaald door het ziekenfonds. Het remgeld is dan nog 4euro (in België).

Je kunt ook een afspraak maken in een medisch centrum, maar wat daar de prijzen zijn weet ik niet.

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.