Ga naar inhoud

Melanie1975 : 8 juni 2009 : Dr. Roddi : Boerhaave


Gast maelanie1975

Aanbevolen berichten

Gast maelanie1975

Hoi hoi,

Ik kreeg al pb binnen of ik me eens voor wilde stellen, dus bij deze!

Ik heet Melanie, ben 33 jaar en heb een studio voor figuurcorrectie.

Op 8 juni werd ik 's morgens om half 10 verwacht in de Boerhaave-kliniek voor een BV bij dr Roddi. Ik was natuurlijk doodzenuwachtig en vreselijk bang voor de narcose, want daar had ik al een hele vervelende ervaring mee.

Ik werd daar opgevangen door een hele vriendelijke verpleegkundige, die me gereed maakte voor de operatie. Dr Roddi kwam nog langs om alles nogmaals door te spreken, foto's te maken, aftekenen en me gerust te stellen dat ik niet wakker werd als Pamela Anderson... Na de dr kwam de narcotiseur nog een babbeltje maken en die nam me mee naar de OK. Narcose was perfect en dat schijn ik op de uitslaapkamer ook zo'n 60x verteld te hebben.

Op de kamer terug gekomen werd ik goed wakker en na verloop van tijd kwam mijn 2e kamergenote Jinxx ook binnen. Ik keek onder de lakens en zag daar 2 pyramide's!!! Helemaal ingetaped!!! haha..zag er niet uit...

Het verplegend personeel zorgde goed voor me! Lekkere boterham, kopje thee!

Na een paar uurtjes mochten de drainages eruit en dat viel me wel mee...alleen ik moest toen gaan staan...proberen...au au...en veel sterretjes!!! Dus terug in bed.. Jinxx wilde het toilet eens bezoeken en stond op en liep weg!!!! Aaah!!!! Na even bij te komen mocht ik het weer proberen en weer sterretjes en veel zweet en lijkbleek... De verpleegkundige stelde toen voor om bouillon te nemen en idd dat scheelde en Jinxx en ik mochten tegelijk naar huis.

De eerste 3 dagen gingen me redelijk af...wel veel pijn bij het omhoog komen...alsof de hechtingen open barstten.. Na de 4e dag ging het mis met me... Ik stond 's morgens op met veel pijn en viel bijna flauw in de badkamer..Terug naar bed gestrompelt en mijn man gesmeekt een arts te bellen... Hij heeft toen de kliniek gebelt, dat ik verging van de pijn...dit kwam vaak voor (alsof je met een mes onder je borst gestoken wordt). Ze raadde me aan om ibuprofen te nemen ipv paracetamol... Na 2uur geen verbetering en mijn man belde opnieuw de kliniek, dit keer stuurde zij mij een fax met een recept voor een zware pijnstiller. Dit hielp!!! Ik heb ze vrijdag en zaterdag genomen, zondag en maandag nog maar 1 en ik was zo goed als pijnvrij!!! Die maandag ben ik op controle geweest bij dr Roddi, de knoopjes werden verwijderd en alles zag er super uit.

Ik ben nu dus 4 weken verder. Ben nu weer voor de 3e week aan het werk. Heb nog wel veel rugpijn gehad en dan voornamelijk mijn rechter schouderblad, maar dit heb ik kunnen verhelpen door een zwangerschapskussen aan te schaffen...HEERLIJK!!!

Mijn borsten vind ik nog een beetje aan de grote kant, maar verwacht dat ze nog wel wat slinken... Gevoel ook nog niet ok, maar dat zal ook nog wel even duren neem ik aan. Draag de bh nog dag en nacht. Verlang ernaar om te gaan sporten!!!!

Denk dat ik alles wel zo'n beetje heb nu...

Groetjes,

Melanie

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast maelanie1975

Hoi hoi,

Ik kreeg al pb binnen of ik me eens voor wilde stellen, dus bij deze!

Ik heet Melanie, ben 33 jaar en heb een studio voor figuurcorrectie.

Op 8 juni werd ik 's morgens om half 10 verwacht in de Boerhaave-kliniek voor een BV bij dr Roddi. Ik was natuurlijk doodzenuwachtig en vreselijk bang voor de narcose, want daar had ik al een hele vervelende ervaring mee.

Ik werd daar opgevangen door een hele vriendelijke verpleegkundige, die me gereed maakte voor de operatie. Dr Roddi kwam nog langs om alles nogmaals door te spreken, foto's te maken, aftekenen en me gerust te stellen dat ik niet wakker werd als Pamela Anderson... Na de dr kwam de narcotiseur nog een babbeltje maken en die nam me mee naar de OK. Narcose was perfect en dat schijn ik op de uitslaapkamer ook zo'n 60x verteld te hebben.

Op de kamer terug gekomen werd ik goed wakker en na verloop van tijd kwam mijn 2e kamergenote Jinxx ook binnen. Ik keek onder de lakens en zag daar 2 pyramide's!!! Helemaal ingetaped!!! haha..zag er niet uit...

Het verplegend personeel zorgde goed voor me! Lekkere boterham, kopje thee!

Na een paar uurtjes mochten de drainages eruit en dat viel me wel mee...alleen ik moest toen gaan staan...proberen...au au...en veel sterretjes!!! Dus terug in bed.. Jinxx wilde het toilet eens bezoeken en stond op en liep weg!!!! Aaah!!!! Na even bij te komen mocht ik het weer proberen en weer sterretjes en veel zweet en lijkbleek... De verpleegkundige stelde toen voor om bouillon te nemen en idd dat scheelde en Jinxx en ik mochten tegelijk naar huis.

De eerste 3 dagen gingen me redelijk af...wel veel pijn bij het omhoog komen...alsof de hechtingen open barstten.. Na de 4e dag ging het mis met me... Ik stond 's morgens op met veel pijn en viel bijna flauw in de badkamer..Terug naar bed gestrompelt en mijn man gesmeekt een arts te bellen... Hij heeft toen de kliniek gebelt, dat ik verging van de pijn...dit kwam vaak voor (alsof je met een mes onder je borst gestoken wordt). Ze raadde me aan om ibuprofen te nemen ipv paracetamol... Na 2uur geen verbetering en mijn man belde opnieuw de kliniek, dit keer stuurde zij mij een fax met een recept voor een zware pijnstiller. Dit hielp!!! Ik heb ze vrijdag en zaterdag genomen, zondag en maandag nog maar 1 en ik was zo goed als pijnvrij!!! Die maandag ben ik op controle geweest bij dr Roddi, de knoopjes werden verwijderd en alles zag er super uit.

Ik ben nu dus 4 weken verder. Ben nu weer voor de 3e week aan het werk. Heb nog wel veel rugpijn gehad en dan voornamelijk mijn rechter schouderblad, maar dit heb ik kunnen verhelpen door een zwangerschapskussen aan te schaffen...HEERLIJK!!!

Mijn borsten vind ik nog een beetje aan de grote kant, maar verwacht dat ze nog wel wat slinken... Gevoel ook nog niet ok, maar dat zal ook nog wel even duren neem ik aan. Draag de bh nog dag en nacht. Verlang ernaar om te gaan sporten!!!!

Denk dat ik alles wel zo'n beetje heb nu...

Groetjes,

Melanie

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast listy123

Mooi dat het nu zo goed met je gaat wat een elende eerst met die pijn dan.

Heb je ook foto's? Zijn er nieuwgierig haha.

Listy

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Mols1234

Allereerst gefeliciteerd met je meisjes!

Wat een herkennig! Ik heb ook zo belachelijk veel pijn gehad die eerste weken.

Na week 5 was ik weer als vanouds zomaar uit het niets!

Maar goed het motto blijft, wie mooi wil zijn......

In ieder geval vind ik het leuk om er weer een Dr. Roddi fan bij te hebben!

Ben benieuwd naar foto's!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Mols1234

JA, het was erg heftig.

Het lijkt nu alweer zo lang geleden. Ik ben al weer ver vergeten hoe ik me de eerste weken heb gevoeld.

Of ja, laat ikzeggen, ik heb het weggestopt in een ver duister hoekje van mijn hersens, hahahaha.

Gelukkig komt alles goed en dan heb je er ook heel lamg plezier van.

Link naar reactie
Delen op andere sites

WHAAAAAAAAAHHH :D

Ben ik ff aan het rondsurfen hier, net een heeeeel verhaal in mn eigen topic opgehangen tegen jou... zie ik ineens dat je je eigen topic hebt whahahaha!!! YEAH!! :43:

Wel leuk om jouw verslagje zo te lezen, al wist ik natuurlijk al het een en ander :D.

Ga je idd ook foto's plaatsen? :36: Ik heb tot week 3 in mn album staan.. verandert nu niet zo gek veel meer, dus ik denk pas over 2 weken weer nieuwe ;)

Doe je mannetje de groetjes :D !!

Liefs, Trici :116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast maelanie1975

Nou...heb dus geprobeerd om een nachtje zonder bh te slapen...geprobeerd...., want na 5 minuten was ie al weer terug om!! :131: Nee, dat is nog niks voor mij...het ligt zwaar en mijn rechterborst spier voel ik dan overduidelijk, ik stel het voorlopig nog wel even uit.

Ik zal idd binnenkort eens foto's laten maken door mijn husband :125: , heb het hem al vaker gezegd, omdat je op een foto veel beter kunt zien hoe je er daadwerkelijk uitziet dan voor een spiegel..

Zal eens kijken of ie dit weekend wilt meewerken :159:

Ik voel trouwens, by the way, de randen van de prothesen nog flink aan de bovenkant, is dat normaal voor 4 weken?? Neem haast aan van wel hoor, maar ik ben een nogal geen geduldig typje.. :152:

Prettig weekend!!

:43:

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi meis heb even je topic gelezen (als mede patient van r roddi)

en klets even mee,

Die protheses kan je voelen hoor 4 weken is nog eigenlijk niks :wacko: ,ze moeten nog zakken en soepel worden,

ik ben nu 8 maanden verder en ik voel soms nog dingetjes waarvan ik denk mmmm wat is dat nou weer.

Maar het herstel duurt ook eigenlijk een jaartje ,het inkapselen van de prothese is 6 weken maar helemaal goed is het pas met een jaartje :blink: .

Ik heb nu pas het gevoel dat mijn boobs zijn zoals ze horen en dan heb ik nog niet eens al mijn gevoel erin terug (maar begint nu te komen ).

Enne ik heb ook langer geslapen met bh om hoor (geloof wel 8 weken)ik vondt het maar niks dat ze zo los hingen als ik in bed lag haaaah en je voelt het zelf wel wanneer je eraan toe bent gewoon luisteren naar je eigen lichaam.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heyyy wijfie!!

Hoe is het?/ En met je meisjes? ;) Hoe hebben ze Dance Valley doorstaan?? hahaha! Was het leuk?? Volgens mij hebben jullie schitterend weer gehad toch??

Ik slaap overigens ook nog mét hoor! En we zijn a.s. maandag alweer 6 weken! Dus Pacha heeft wel gelijk!

Ik zie wel wanneer ik zonder ga slapen, probeer het zo af en toe en zolang het niet prettig voelt, dan maar niet!

Wat bij mij ook nog niet prettig voelt, is voorover buigen :wacko: De ene keer merk ik niks, maar soms ' glijdt' de prothese dan naar voren of zo.. een 'schommelaartje' neem ik aan, zoals hier op het forum al in een topic beschreven staat! Echt een raar gevoel! En ze doen het ook allebei...

Dinsdag ga ik weer met mn gewone werk beginnen! Ben benieuwd!

Liefs!! :119:

Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.