Ga naar inhoud

Sabia-navelcorrectie


Sabia

Aanbevolen berichten

Hoi allemaal Sabia is back :D

Voor sommige ben ik een oude bekende ;)

Het forum is wel veranderd dus het was voor mij weer zoeken.

Ik was hier toen ik mijn borstprothesewissel kreeg in juli.

Nu wil ik net zoals Femmy een navelcorrectie.

Ik heb een navelbreuk overgehouden door de laatste zwangerschap en het ziet er ook niet meer mooi uit dus....

Ik heb Dr. Nio al gemaild met wat foto,s en ik wacht met smart op zijn email :44:

Nog geen datum of wat dan ook bekend maar dat komt hopelijk snel.

Veel liefs van Sabia

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het gaat heel goed :) ook met de boobies ook geen last gehad van slinken of wat dan ook.

Ik zag hier op mijn banner dat ik ze alweer 6 maanden heb! Ik had het zelf niet echt bijgehouden dus.

Maar ik ga me steeds meer storen aan mijn navel dus het word tijd dat ik daar wat mee ga doen.

Ik was al bij m'n huisarts geweest en ik kan zo terecht hier in het ikazia bij een algemeen chirurg maar ik weet van femmy dat het bij haar zo goed gelukt is dus ik rij dan liever een stukje verder door naar Amsterdam.

Ik zal als ik tijd heb een foto van mijn navel nu plaatsen.

Verder wacht ik nog steeds op antwoord van dr. Nio.

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Sabia, leuk dat je er weer bent! Ik kan jouw 'lelijke-navel' foto's niet zien, maar de foto in jouw handtekening zegt genoeg. Wat een mooie boobs! Ik kan me voorstellen dat je daar een bijpassend naveltje bij wilt hebben :35: Spannend hoor, hopelijk geeft dr Nio snel een reactie.

Liefs Faye

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heyyyyy Welcome Back :D

We zullen je weer gaan volgen hihihi ;)

Succes alvast met de aanloop naar een oplossing.

hey tietmarie ;) hoe gaat het met jouw mooie megaboobs?

Hoi Sabia, leuk dat je er weer bent! Ik kan jouw 'lelijke-navel' foto's niet zien, maar de foto in jouw handtekening zegt genoeg. Wat een mooie boobs! Ik kan me voorstellen dat je daar een bijpassend naveltje bij wilt hebben :35: Spannend hoor, hopelijk geeft dr Nio snel een reactie.

Liefs Faye

Zijn wij geen vriendjes dan dat je niet kan kijken?

Link naar reactie
Delen op andere sites

hihihi met Tietenmarie gaat het goed :152:

Links en rechts zitten nu nog 2 verschillende protheses in, maar het is heel goed genezen en hersteld! Eind mei ben ik ongeveer aan de beurt om mn oude prothese weer terug te plaatsen. :44:

Nog een maandje wachten dan is jou consultje :D:43:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.