Ga naar inhoud

Roze skin terug!


Vlinder

De blauwe skin  

25 leden hebben gestemd

  1. 1. Wie is er ook niet zo blij met de blauwe skin?

    • een hele verbetering
      0
    • ik moet er nog aan wennen
    • ik vind het nix


Aanbevolen berichten

Sinds dat het forum een upgrate heeft gehad,ben ik niet zo blij meer met de blauwe skin,

voorheen konden we kiezen uit diverse skins,en nu niets meer(of het zit er nog aan te komen natuurlijk,en ben ik weer ongeduldig. :106:

Wie stemt mee om de roze skin terug te laten halen,ik was er best wel aan gehecht. :102:

Hoe meer stemmen hoe beter :43:

ROZE

BLAUW

Link naar reactie
Delen op andere sites

Denken jullie er nog aan dat skins ook nog geld kosten en dat het wel even kan duren :62: ...de admin heeft net de website geupdate...ook een korstelijke aankoop....de roze skin was prachtig en daar stem ik ook voor maar vind het niet erg om nog even te wachten ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

als je het mij eerlijk vraagt vind ik de hele update niks.

vond het ouwe juist lekker gebruiks vriendelijk!

nu lopen ik alleen maar te klooien!

dit werkt nog niet,dat werkt nog niet!

en ik wil helemaal geen chrome,op mijn vriend pc zit het wel maar zelfs dan kan ik geen fotoos uploaden.

nee,ik ben er voor om de hele website weer terug te halen ahahahahah

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik wil niet klagen, want bent echt hardstikke blij dat er zoveel moeite voor gedaan wordt om deze site up to date te houden.

Maar als ik mag zeggen wat ik 'mis': Ik mis dat kleine blokje naast iemands naam waar je op kon klikken zodat je meteen zag hoe lang diegene lid was, of diegene een album had, topics en laatste posts.

Nu moet je op iemands profiel gaan kijken, waarna je meteen als 'laatste bezoeker' zichtbaar bent, en dan voel ik me z'on gluurder terwijl ik niet perse in die persoon geinterreseerd ben maar in een topic wat ik bijv niet terug kan vinden maar waarvan ik weet dat diegene daarin gepost heeft en alleen maar naar dat topic aan t zoeken ben (bijvoorbeeld).

Ik zou dus heel graag het blokje terugwillen (alhoewel ik ook zeker weet dat het gros niet op de hoogte was van het blokje ;) )

Ik had zelf altidj al de blauw/grijze skin aanstaan dus daar merk ik nu weinig van , Sorry Vlinderke :55: hahahah

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ahhhhh ik zie het al!!!! geweldiggggggg..... blokje is weg, maar als je op de profielfoto staat van iemand zie je de info die ik graag wilde zien!! Superrrrr

Ja dat wou ik je ook net zeggen, alleen niet als ik over de profielfoto ga, maar over de naam van die persoon zie je dus idd al deze info. 't Is allemaal een beetje wennen weer, zou al veel maken als we in 't roze kunnen wennen hihi :P voor ons toch hé Vlinderke!

Link naar reactie
Delen op andere sites

ja idddd dat bedoe ik Eefje hihi!

En voorheen kliktte je bij het forum aan de rechtse kant en kreeg je de laatste reactie te zien, ik klik dus uit reactie nog steeds rechts, maar dan kom ik op het profiel uit (vandaar dat ik nu dus ook weer als een gluurder op je profiel sta hahahahaha )

Link naar reactie
Delen op andere sites

*** Ik vind t ook ff wennen, mistte ook vooral die blokjes onder de foto voor gelijk op diens foto's in de galerij uit te komen. Maar nu ik dat weet dat t via de naam kan is dat ook opgelost ;-) Verder hoeft roze voor mij niet, vind t te druk en ik had altijd al de blauwe (wel een andere versie als deze). Ik moet alleen nog ff goed kijken bij de galerij altijd, dat vind ik niet echt overzichtelijk. En dat de nieuwe foto's dan niet eerst in t zicht komen, dus dan moet je gaan bladeren voor de recente foto's. Ik heb al ingesteld van recentste eerst, maar dat moet dan iedere keer opnieuw.

Groetjes van Ingrid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi,

Ik vond hem juist wel heeel leuk en vrolijk hoop dus echt dat die terug komt de Roze skin....met de bloemen helemaal leuk!!!!

groetjes sporty

Met bloemen was de fleurig-skin, maar de roze was echt prachtig, niet te druk en heel overzichtelijk en mooi van kleur! :( Hopelijk snel een mooie nieuwe roze versie. :106:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.