Ga naar inhoud

Paling : 13 juli 2009 : Dr. Leeksma : Almelo


Gast paling

Aanbevolen berichten

Hoi,

Wat een rampverhalen hebben jullie toch allemaal , zeg.

Hier gaat alles prima (tot nu toe ,dan, he)

Linkerkant zit helemaal dicht, rechterkant alleen bij het drielandenpunt een klein open plekje

Hopelijk blijft het goed gaan, as zaterdag gaan we een weekje op vakantie.

Ik heb al 2 bikini's die me passen (ook nog een oude, die ik toendertijd bijna nooit heb gedragen omdat het bovenstukje niet goed paste, zit nu als gegoten!!)

Rommelen in huis doe ik al wel weer, vaatwasser in en uitpakken, opruimen, was wegwerken , wc met een lapje etc.

Stofzuigen doet vriend, dweilen, tja, nog niet weer gedaan sinds de operatie :blush:

Ramen lappen heb ik in Juni nog gedaan, dus dat kan nog wel een tijdje wachten :rolleyes:

Ik vraag mijn moeder of ze , als wij op vakantie zijn, de douche en de wc even flink wil schoonmaken

Donderdagavond gaan de kinderen gewoon bij mijn moeder slapen, dus dan hebben wij de vrijdag om de laatste dingen te regelen, auto schoonmaken en inpakken, boodschappen, etc

Vandaag gaan we naar een pretparkje, de Waarbeek in Hengelo.

Iedereen succes vandaag met de wondjes

Gr Paling

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 108
  • Created
  • Laatste Reactie

Top Posters In This Topic

Oh ja, Miep,

Ik heb de kinderen gewoon alles laten zien, ze zijn ook meegeweest bloedprikken en mee op bezoek toen ik in het ziekenhuis lag

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mooi dat alles goed gaat aan het Palingfront.

Niet overdrijven met dat huishoudelijke, hoor! Al dat bukken (en dus rekken van de huid)) is niet goed voor de littekens. Dat kan later mooi wegtrekken in de weg zitten. Net een Amerikaanse site over littekens gelezen. Vandaar deze oprisping.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi,

Alles nog steeds onder controle hier, de drielandenpunten zitten allebei dicht, links nu goed, rechts net dicht.

Best druk geweest deze week, dwz, flink op tijd begonnen met voorbereiden voor de vakantie.

Vandaag de auto ingepakt, en het huis een beetje toonbaar gemaakt, samen met vriend natuurlijk...

Nou, tot over een goeie week, en ik zal laten weten hoe het zwemmen in zee was :rolleyes:

Gr Paling

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Paling,

Fijn dat alles goed dicht zit nu en dat alles sowieso goed gaat!

Heel veel plezier op vakantie en met het zwemmen in de zee!

Ik ga duimen voor mooi weer voor je ;).

Groetjes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Zo, ik ben er weer, gisteren zijn we thuis gekomen en heb de hele middag/avond wasjes gedraaid.

Alles is nog steeds goed hier, alles zit dicht, geen wondjes.

Ik merk ook niks van hechtingen die eruit willen, ja, voor mijn gevoel zitten er wel wat "puntjes" op de naden, maar ik blijf gewoon overal af, dus niet peuteren

Qua pijn, mijn borsten voelen nog steeds wel beurs aan, gekneusd zeg maar, maar het enge gevoel alsof ze er weer afvallen ben ik gelukkig wel kwijt.

Ook wat spierpijn in mijn armen, van het inpakken en wassen denk ik, vandaag maar even lekker rustig aan doen, heb nog 1 wasje, en nog wat op te vouwen..

Heb op vakantie zelfs een STRAPLESS bikini gekocht, en die zit gewoon goed, blijft gewoon zitten, echt super!

Heb ook een paar keer in zee gezwommen, niet te lang , maar gewoon even ronddobberen, de zee was lekker rustig...

Deze week hebben we nog vakantie, dus we gaan sowieso nog een dagje naar de dierentuin.

Eerder nam ik altijd een tas mee, maar dat doe ik nu met dit soort dingen niet meer (kinderen zijn ook uit de luiers, dat scheelt). Ik gooi een extra setje kleren in de auto, dan moet er bij een ongelukje maar even iemand naar de auto lopen.

Wel heb ik erg veel moeite met mijn houding, door het niet sporten/fietsen/zwemmen zak ik weer helemaal in...

Heb een erg slechte rompstabiliteit, waardoor ik helemaal inzak, vooral als ik zit.

Na de vakantie ga ik maar eens naar de fysio, kijken wat die voor mij kunnen betekenen.

En dan ook weer rustig beginnen met sporten, en zwemmen kan ik ook nog een paar weken (op de rug, is erg goed voor de rompstabiliteit)

Ik ben van plan om deze winter eens te gaan proberen of ik nu ook kan hardlopen, met een mp3speler (rennen met Evy)

Nu ga ik eens even de rest lezen,

Groetjes Paling

Link naar reactie
Delen op andere sites

Deze week ga ik ook alvast wat nieuwe bh's kopen, kan nu nog rustig terwijl vriend bij de kinderen is.

Ik heb in de vakantie al 2 nachtjes met mijn hele zachte bh van de action geslapen, wel fijn, maar door alle inpakken enzo draag ik nu snachts toch maar even weer de gewone sportbeha.

In de vakantie droeg ik wel bikini's en een paar uurtjes ging dat prima....

Link naar reactie
Delen op andere sites




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.