Ga naar inhoud

Paling : 13 juli 2009 : Dr. Leeksma : Almelo


Gast paling

Aanbevolen berichten

hey

nou ik hoor het wel,word straks pittig met de kids heb er 1 van vijf en een half en 1 van drie en een half

beide jongens ze hebben nu vakantie maar kunnen het niet echt vinden met elkaar momenteel.

hoop wel dat je je rust een beetje krijgt

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 108
  • Created
  • Laatste Reactie

Top Posters In This Topic

Tja, rust, nee dus, dat lukt echt niet, ze zitten de hele dag te zaniken, en het gaat van kwaad tot erger.

Binnen nu en een uur liggen ze in bed, en dan pas heb ik rust.

Ze hebben nu straf en zitten allebei in de hoek.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hahah, blijven ze daar dan ook echt zitten? Kzou ze ook lekker vroeg naar bed sturen, dan heb je tenminste een beetje extra rust...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik had ze er om 5 over half 7 inliggen, en ze sliepen 5 minuten later, de ettertjes.

Vriend was pas om half 8 thuis, dus ik moest het alleen doen.

Gelukkig redden ze zich al best goed, ze kunnen zelf in bad, zelf afdrogen, en alleen zoontje moet ik helpen bij het aankleden (hij draagt snachts nog een luier)

We hebben wel ruzie gehad het laatste uur,ik had de knollen echt op en geen geduld meer, maar dochter zei wel dat ze het weer goed wilde maken... dus even voorzichtig geknuffeld, want ze weet wel dat mijn borsten nog zeer doen, dus knuffelen doen we nu eigenlijk alleen maar "onderaan"

Morgen weer een nieuwe kans, hopelijk luisteren ze dan iets beter, want vandaag waren ze wel erg oost-indisch-doof

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zo, de laatste dag alleen met de kinderen , vanavond tegen 7 uur komt mijn moeder ze ophalen en dan komen ze morgen tegen het avondeten pas weer terug, en vanaf morgenavodn heeft vriend v.a.k.a.n.t.i.e!!!!!

Kan ik lekker rustig op gang komen morgen, en dan in de loop van de ochtend loop ik naar mijn schoonvader/schoonzus/zwager en een van hen rijdt dan met me mee naar Almelo voor de controle, om 11.50 uur.

Inmiddels is er al wel wat tape af, en het ziet er best mooi uit, wel wat verkreukeld, maar dat zal nog wel goed komen neem ik aan.

Hoe het drielandenpunt eruit zien weet ik dus nog niet, verrassing dus morgen.

Ik ga nog wel even een briefje maken met vragen, zoals : Wanneer fietsen, autorijden, zwemmen (zee, zwembad, baantjes trekken), wanneer welke bh/wanneer zonder bh snachts, bikini, en vanaf wanneer met wat smeren.

Dus morgen kan ik jullie laten weten wat het advies is van mijn PC (ik ben er wel achter dat eea per pc nogal verschilt)

Nou, ik ga me eerst even douchen en dan gaan we even broodjes halen en kijken naar een effen tshirt voor de kinderen, want ik heb textielstiften, kunnen ze mooi een shirt versieren.

Wish me luck, die laatste dag....

Link naar reactie
Delen op andere sites

Regen.....

Ga even op de bank, hopelijk is het straks droog, dan kunnen we even met de hond naar schoonvader lopen, koffie rinken, breekt de middag mooi even.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jaja, ik heb het overleefd!

Kinderen hebben lekker gekliederd op het shirt, daarna broodjes gegeten, even op de bank en toen het droog was zijn we nog even wezen koffie drinken bij schoonfamilie.

Sprak op de terugweg weer 2 buren in de straat, allemaal erg positief, we zijn erg druk geweest met straatversiering de laaatste maanden, en ben inmiddels voorzitter van de buurtvereniging, dus de laatste tijd had ik al veel meer contact met de buurt, leuk...

Iedereen kent ook wel iemand ide ook een BVK heeft laten doen, maar er rust blijkbaar toch nog best een taboe op.

Nou, ik draag momenteel gewoon strakke hemdjes/shirtjes en laat aan iedereen zien hoe mooi mijn borsten zijn geworden (in de kleding dan he, hahaha)

Daarna eten koken (heel verantwoord, pizza voor dochter en mij en patatjes met vissticks, ook uit de oven, voor zoon, hij lust geen pizza, handig )

Vriend was al om half 6 thuis en mijn moeder heeft de kinderen om 7 uur opgehaald.

Na de vakantie gaan we wel weer verantwoord eten en flink bewegen.

Want ik merk wel dat ik nu al wat molliger word, en slapper in het vel.

De laatste jaren ben ik best sportief geworden (en dat moet ook wel na 2 zwangerschappen ,niet meer roken en ik word ook ouder), ik doe alles hier in het dorp op de fiets, fiets soms naar buurdorp, sport 3 keer per week (lesje van een uur, PACE) en in de zomermaanden zwem ik 2 keer per week 20 baantjes (is toch 1 kilometer!)

Vandaag eindelijk weer naar de PC, ik heb best veel vragen en ben erg benieuwd hoe het er uitziet.

Op de drielandenpunten zit de tape nog vast, van de rechte "naden "is het inmiddels al wel af, en van de tepels ook al.

Ook gaan de hechtingen er vandaag uit, er zitten er volgens mij alleen een paar op de knooppunten en eindpunten.

Volgende week heeft vriend ook vakantie, en begin ik gelijk met het voorbereiden voor onze vakantie naar Cadzand, goede kleding alvast achteruit leggen, lijst op tafel, boodschapjes halen, samen met vriend "puinruimen" in en om het huis en dan volgende week zaterdag heerlijk een weekje weg!!

Nou, aan de lengte van mijn verhaal te zien, zit ik hier nog lekker rustig zo, zonder de kinderen :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou, ik ben er weer,

Ben nog niet zo heel veel wijzer geworden, dwz, de pc zei dat ik nog anderhalve week rustig aan moest doen en dat ik dan in principe alles wel weer mocht.

Gewoon douchen en verder niet teveel aan denken zeg maar.

Als het drielandenpunt losgaat gewoon ee ngaasje erop en niet teveel aanzitten

Zwemmen heb ik wel gevraagd, en dat mocht wel, zeewater sowieso, en zwemwater vanaf dit weekend, dus dat is op vakantie geen probleem, bikini dragen ook niet dus.

Verder zag het er goed uit, de hechtingen zijn eruit, de tape eraf, maar ik heb het zelf nog niet gezien, ik kijk vanavond wel als ik ga douchen.

Creme smeren ben ik nog weer vergeten te vragen, daar ga ik nog wel even over bellen volgende week.

Heb me bij de Action een hele zachte sportbeha gehaald, van dat micro-vezel-materiaal, voor 2,50 euro, die ga ik snachts dragen, ik vind nl dat vooral in bed de sportbeha van de hema toch wel wat stug is, en deze van de action heeft meer weg van een strak hemdje dan van een beha (qua gevoel dan he)

Gr Paling

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ga je dat dan doen? Zwemmen in "gewoon" zwemwater? Dan zie ik gelijk allemaal enge infecties opdoemen door vies zwemwater. Zeewater kan ik me vanwege het zout nog wel voorstellen. Maar dat "bijt" dan weer... Ik geloof dat ik maar oversla...

Wat berichten betreft: volgens mij kun je als je op "profiel" gaat staan bij degene die je iets wilt sturen een "bericht sturen". Dat krijg je dan via de gewone mail binnen, maar je kunt het ook zien door rechtsboven op nieuwe berichten te klikken. Ik stuur je wel even wat, kun je zien of het werkt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Daantje87

Toch bizar, dat alle PC's weer iets anders zeggen over zwemmen en in bad gaan etc.. Maar voor jou goed nieuws, dat je ook tijdens je vakantie dan lekker kunt zwemmen! Maar nog wel rustig aan doen hoor, zou ik zeggen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ach , het blijft ws wel bij een beetje in zee plonsen, ben niet zo'n hele dappere zwemmer, maar ik vind het gevoel van zeewater altijd wel erg fijn...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo paling,

Ben een tijdje niet op het forum geweest en het eerst wat ik zie is iemand die ook in almelo is geopereerd door dr. leeksma!

Ik ben vorig jaar mei geholpen dus al weer een tijdje geleden, las dat je in de twenterand woont, ikzelf woon in Wierden!

Groetjes Vosje

Link naar reactie
Delen op andere sites

hai Paling,

Bij mij is alles helemaal goed gegaan heb wel aan de rechterborst een dog ear, (Klein flapje) en daar moet ik

nog een afspraak voor maken om dat poliklinisch weg te laten halen maar dat mocht pas naar een jaar.

Het jaar is inmiddels voorbij maar stel het steeds maar weer uit, zal 1 dezer dagen eens bellen.

Ik neem aan dat hij vandaag de hechtingen en pleisters weg heeft gehaald, zou dan wel een dag

of 2 wat rustiger aan doen(als dat mogelijk is) want bij mij begon het toen op het 3 landenpunt weer wat

te bloeden, maar verder heb ik niks geen complicaties gehad, ben ook van een 75F naar een 75 C gegaan!

En ben nog iedere dag blij dat ik het heb gedaan, eindelijk leuke kleding kopen en geen pijn meer!

Groetjes VOSJE.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja, idd de hechtingen en de pleisters zijn eraf.

En bij de drielandenpunten is het wel wat zwak, met name aan de linkerkant.

Rustig aan doen, ja , dat gaat gelukkig wat beter, vriend heeft vakantie.....

Dat flapje, halen ze dat poliklinisch weg, vast wel?

Ik ben nu ook al erg blij dat ik heb doorgepakt, ondanks de pijn en het ongemak.

Vooral de eerste dag was ik erg slecht te pas.

Maar als ik nu mijn kleine stevige borsten zie ben ik erg blij hoor..

Hoe is het nu een jaar later, kun je bv ook iets zonder bh dragen, of een strapless bh?

Misschien kun jij me vertellen welke creme je het beste kunt smeren, en vanaf wanneer.

Dat was ik vergeten te vragen.

Gr Paling

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi paling,

ik heb met de lttekencreme van biodermal gesmeerd maar dat mag pas als alles goed dicht zit.

Bij mij zijn de littekens nu witte streepjes.

Ik draag eigenlijk geen dingen zonder bh, zou qua groote misschien wel kunnen maar voel me

daar zelf niet zo prettig bij, en ondanks de verkleining is het bij mij nog steeds behoorlijk "vol"

richting oksel dus eigenlijk een behoorlijk brede borst, met een bh is dit prima op te lossen, dus

met bh staat alles mooier als zonder bij mij (snap je wat ik bedoel?)

Groetjes Vosje

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi hoi,

hb net even je verhaal gelezen. Hoop dat je zonder al te veel kleerscheuren de week met je kids en zonder mand oorgekomen ben.

Ik had in de weken na de operatie mijn twee jongste kiddies (op moment van operatie net 2 en 3 jaar) regelmatig uitbesteed. Extra dagje naar de ene oma, een dagje naar de andere oma, en ze gingen ook gewoon naar het kinderdagverblijf, en verder had ik ook hulp van mijn twee grootste kids (ten tijde van de operatie 9 en 10). Maar toch ontkwam ik er natuurlijk ook niet aan om af ent oe alleen te zijn (gelukkig geen hele dagen). De eerste beste dag dat ik uit het ziekenhuis kwam heb ik mijn jongsten mijn bortsen laten zien. Onze knul van 3 was helemaal verontwaardigd, ze hadden mama's borsten auw gedaan. Vanaf dat moment was ie zo lief en meegaand. De jongste (meisje) snapte het nog niet helemaal en heeft vreselijk gehuidl omdat ze niet bij mama op schoot kon. Echt hartverscheurend. Dat vond ik zo ontzettend moeilijk.

Maar goed wat ik je wilde vragen, heb jij je borsten ook aan je kinderen laten zien, het kan echt helpen bij het begrip van kinderen. Ze zien dan met eigen ogen wat er aan de hand is.

Nou hoop dat je vanaf nu echt lekker kan uitrusten en een beetje bij kan komen.

Sterkte en succes met het herstel.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Daantje87

@ Melis:

Volgensmij zitten die 'doggy ears' aan de zijkanten van de borsten, bij de oksels, een soort flapje dat er een beetje bijhangt, overtollige huid, dat kan een tijdje na de operatie evt nog gecorrigeerd worden (Mijn zus heeft dat volgensmij na een jaar laten doen), maar het verschilt per persoon of het echt nodig is..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi,

Helemaal gelijk Daantje,

heb het haar al uitgelegd in haar eigen topic

Ik heb het aan 1 kant en van mijn pc moest ik

wachten met corrigeren tot een jaar na de operatie

en dat is inmiddels voorbij dus zal na de vakantie een bellen.

Groetjes Vosje

Link naar reactie
Delen op andere sites




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.