Ga naar inhoud

Paling : 13 juli 2009 : Dr. Leeksma : Almelo


Gast paling

Aanbevolen berichten

  • Reacties 108
  • Created
  • Laatste Reactie

Top Posters In This Topic

Zo, de tas is gepakt, het huis min of meer aan kant.

Nu nog even een tijdje in bad zitten...

De zenuwen beginnen nu toch wel een beetje toe te slaan.

Vanmiddag bloed geprikt in het ziekenhuis, raar idee dat ik daar morgen weer naar toe ga.

Gelukkig ben ik wel behoorlijk moe, dus ik hoop dat ik iig een aantal uur kan slapen, maar ik denk dat ik wel vroeg wakker wordt, en dan niet meer kan slapen.

Ik mag nog tot half 7 koffie/thee etc drinken en ik moet tegen 7 uur uit huis, dus dat is nog te overzien.

Nou, misschien ben ik hier morgenochtend nog wel even en anders meld ik me zsm.

Gr Paling

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi,

wij zijn weer het weekend naar duitsland geweest (mijn moeder en mijn schoonvader liggen nogsteeds in het ziekenhuis).

Gelukkig zijn we weer thuis en kan ik je nog even heel veel succes wensen. Ben benieuwd hoe het je afgaat.

Ik zal morgen aan je denken.

groetjes,

Mac

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nu hoor je bij de club der geopereerden!

Sterkte de komende dagen. En laat je vooral verwennen met lekkere fruithapjes en kopjes thee. En veel (1,5 à 2 liter per dag) drinken, hè, dan is alle rotzooi zo snel mogelijk uit je lichaam verdwenen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

berichtje vanuit het ziekenhuis,heb internet nl,het is gratis omdat ze met onderhoud bezig zijn!

De operatie is goed gegaan, 275 en 240 gram eraf.

Was wel erg misselijk en voelde me erg naar, maar vandaag gaat het al wat beter.

Morgen worden de drains,4 stuks, eruit gehaald en dan mag ik naar huis.

nu ga ik proberen wat te eten

gr. Paling

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Daantje87

Hmmm ben ik dan de enige die het uitgeschreeuwd heeft van de pijn bij het eruithalen van die ***************** dingen?! Hihi, over hoge pijngrenzen gesproken :P

Link naar reactie
Delen op andere sites

Tja ligt er natuurlijk ook aan, sommige artsen hebben zoiets van bijt jij maar lekker door is zo gebeurd en dan halen ze die vacuum er niet af. Niet erg mensvriendelijk natuurlijk :P Bij mij wel gedaan trouwens, wist niet eens dat dat moest gebeuren. Zei tegen de zuster van 'trek dat ding er maar uit, dan ben ik er vanaf', ze moest eerst nog vanalles loskoppelen haha :P

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Annemieke

Ja, als het vacuum er niet af is, doet het wel veel pijn. Anders voel je alleen maar dat slangetje naar buiten glijden. Raar gevoel, maar nul komma nul pijn!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hihi als in 'niet vergeten de verpleegkundige te vragen of hij/zij de vacuum van de drain wil halen!'

Denk dat ze dat sowieso wel doen hoor ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Daantje87

Ik heb geeeen idee of dat vacuum er nog op zat, ik denk dat het bij mij ook voor een groot deel de angst was.. Maar toen ze rechts t slangetje eruit haalden voelde ik hem echt zo glijden en dat deed wel pijn, bah! En ik had toen ook geen lieve zuster, die vond me een aansteller.. En bedankt!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Annemieke

Niet bang worden Setteh, in de Bergaman halen ze het vacuum eraf voordat de drains eruit gehaald worden. Dat horen ze sowieso van te voren te doen, maakt het eruit halen voor hen ook een stuk makkelijker.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou, ben al weer lekker een paar uur thuis, nog wel wat brak, maar fijn om weer lekker op mijn eigen bank te zitten.

De drains eruit halen deden ze vanmorgen direkt na het ontbijt, dus ik was er snel vanaf.

Aangezien ik 4 drains had, deden ze het met 2 verpeegsters!

Goed he, verband eraf, vacuum eraf, toen moest ik plat liggen en trokken ze tegelijk 2 drains eruit, en een minuutje later de andere twee.

Ja, het deed wel pijn, maar was goed te doen, duurde echt per drain maar 2 of 3 seconden.

Borsten zien er prachtig uit, ik draag nu een hema-sportbeha maat 75c en die zelfs nog iets te ruim bij de tepel!!

Dus het zal ws uitdraaien op een b-kleine c -cup, en daar ben ik helemaal blij mee!

Operatieverslag doe ik later wel even.

Vriend is vandaag nog thuis, en gaat morgen weer werken, dus vandaag kan hij me mooi helpen met alles wat ik nu tegenkom wat niet handig is.

Groetjes, een blije opgeluchte Paling

Link naar reactie
Delen op andere sites




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.