Ga naar inhoud

zijn eurosilicone goed ?weet iemand raad???


porsiake

Aanbevolen berichten

Als eurosilicone overgenomen is door Natrelle (het vroegere McGhan) kan je er wel van uit gaan dat het over een degelijke prothese moet gaan. Een firma als Natrelle kan zich geen slechte naam veroorloven.

Waar wel moet aan gedacht worden is, als de prijs van eurosilicone 100 euro is per paar en de prijs van Natrelle 1200 euro per paar, dat je je qua prijs niet in de luren laat leggen als je kiest voor eurosilicone.

Het lijkt mij dan ook verstandig eens het kostenplaatje op te vragen bij een BV van beide merken. Als deze maar bvb 500 euro bedraagt weet je dat de zakken extra worden gevuld door de PC als je kiest voor het "witte product".

Link naar reactie
Delen op andere sites

hallow

Ik ben in het umcg geopereerd en heb het met hem ook (toevallig) over eurosilleconen gehad.

Hij noemde het TROEP. Ik weet het verders niet maar daar gebuiken ze natrell.

Ikzelf heb 1000 euro moeten betalen en verders is mijn ok volledig vergoed.

hier voor had ik mc ghan.

iedereen heeft andere meningen erg moeilijk allemaal.

groetjes vlindertje

Link naar reactie
Delen op andere sites

das raar...

er zijn veel pc's die zweren bij eurosiliconen.. ik denk dat gewoon een chirurg, (zoals ieder normaal mens) een voorkeur heeft voor iets, ookal heeft dit geen uiteengelopenn mening...

mijn pc toonde me zo'n gescheurde prothese van eurosiliconen en dat was net zo'n gummi-snoep.. alles bleef op zijn plaats..

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 months later...

hoi hoi

ik had eerst mc ghan 110 en na de prothes wissel eurosillicone mijn pc was hier heel erg tevreden over en niet over de mc ghan dus ik denk ind dat het met de arts te maken heeft net als dat kappers graag met hun eigen merk werken en duurder is niet perse beter.

xxxies san

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 months later...
  • 3 months later...

Ik vertrouw eerder die consulente niet dan het merk Eurosilicone! :D

Je leest zo veel goede dingen over Eurosilicone, dat ik me niet kan voorstellen dat het geen goed merk is. En geloof Natrelle en Eurosilicone inderdaad sinds een tijdje dezelfde eigenaar hebben, zoals Erika zegt.

blij dit te lezen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.